ˆ

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Akapit nr 1 - brak tytułu


Naczelnik Wydziału: Ewa Selerska


 
tel. 68 455 81 10


Do zakresu działań Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich należy :
  1. Obsługa organizacyjna Rady Miejskiej
  2. Prowadzenie kancelarii Urzędu
  3. Załatwianie skarg i wniosków mieszkańców
  4. Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem referendów, wyborów do Sejmu i
    Senatu, organów samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, ławników do Sądu
    Rejonowego i Okręgowego, delegatów do Izb Rolniczych
  5. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu
  6. Wykonywanie czynności związanych z ewidencją ludności, wydawaniem dokumentów
    stwierdzających tożsamość
  7. Obsługa wniosków kierowanych za pośrednictwem Urzędu Miejskiego do CEIDG
  8. Prowadzenie kwalifikacji wojskowej
  9. Wykonywanie zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju
  10. Koordynacja zadań gminy w zakresie zarządzania kryzysowego
  11. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie obrony cywilnej
  12. Wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem przez gminę funkcji organu
    prowadzącego szkół i przedszkoli
  13. Realizacja miejskiego programu „Rodzina 3+” oraz wydawanie ogólnopolskich „Kart Dużej Rodziny”
  14. Prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów stypendia i zasiłki szkolne
  15. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o dofinansowaniu kształcenia młodocianych
  16. Wydawanie licencji na wykonywanie drogowego przewozu osób
  17. Sprawowanie nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Sportu, Miejskim Ośrodkiem Pomocy
    Społecznej
  18. Współpraca z Warsztatami Terapii Zajęciowej
  19. Sprawowanie nadzoru nad z gminnymi instytucjami kultury, prowadzenie rejestrów instytucji kultury
  20. Wykonywanie zadań z zakresu stosunku pracy w odniesieniu do kierowników wszystkich
    gminnych jednostek organizacyjnych oraz kierowników gminnych osób prawnych
  21. Współpraca z organizacjami pozarządowymi na gruncie ustawy o pożytku i wolontariacie
  22. Przygotowywanie i upowszechnianie informacji o pracy samorządu gminnego
  23. Koordynacja w zakresie przygotowywania programów gminnych
  24. Przekazywanie uchwał Rady do kontroli legalności oraz do publikacji
  25. Podawanie uchwał i zarządzeń do publicznej wiadomości
  26. Zaopatrzenie Urzędu w materiały biurowe, druki i prasę
  27. Prowadzenie archiwum zakładowego
  28. Koordynacja zadań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
  29. Prowadzenie spraw BHP i spraw socjalnych w Urzędzie
  30. Administrowanie budynkiem Urzędu
  31. Zabezpieczenie budynku Urzędu, oraz prowadzenie bieżących
    napraw.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2003-07-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Selerska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2003-07-15 08:36:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2003-07-15 08:36:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Selerska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-13 14:29:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
50695 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »