Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników
Wydział: Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2018-12-05 17:37:52
Termin załatwienia
bez zbędnej zwłoki. Środki przeznaczone na ten cel gmina otrzymuje z budżetu państwa - dopiero po ich uzyskaniu wypłaca je pracodawcy, zgodnie z wydaną decyzją administracyjną
Osoba kontaktowa
Barbara Zygadło
Miejsce załatwienia
Pokój 304
Telefon kontaktowy
68 455 81 23
Adres e-mail
barbara.zygadlo@gubin.pl
Sposób załatwienia
Pracodawca ubiegający się o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników składa do Burmistrza Maista Gubina wniosek, w terminie nie póżniejszym niż 3 miesiące od dnia zdania przez młodocianego pracownika egzaminu. Do wniosku Pracodawca dołącza:
- kopie umowy o pracę z młodocianym zawartej w celu przygotowania zawodowego
i w przypadku zmiany pracodawcy - świadectwa pracy, - oryginał lub kopie dyplomu lub świadectwa potwierdzającego zdanie egzaminu,
- kopie dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe prowadzącego szkolenie (jeśli jest to właściciel lub osoby zatrudnionej w przedsiębiorstwie
wraz umową lub zaświadczeniem o zatrudnieniu), - kopie dokumentów poświadczających uprawnienia pedagogiczne prowadzącego szkolenie (jeśli jest to właściciel lub osoby zatrudnionej w przedsiębiorstwie
wraz umową lub zaświadczeniem o zatrudnieniu), - formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
(czyli załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r.), - oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis (należy wpisać formy i kwoty otrzymanej pomocy publicznej w ostatnich 3 latach),
- oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy publicznej de minimis
W sprawie przyznania dofinansowania Burmistrz Miasta Gubina wydaje decyzję administracyjną
Miejsce odbioru
ul.Piastowska 24
Wymagane Dokumenty
- kopie umowy o pracę z młodocianym zawartej w celu przygotowania zawodowego
i w przypadku zmiany pracodawcy - świadectwa pracy, - oryginał lub kopie dyplomu lub świadectwa potwierdzającego zdanie egzaminu,
- kopie dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe prowadzącego szkolenie (jeśli jest to właściciel lub osoby zatrudnionej w przedsiębiorstwie
wraz umową lub zaświadczeniem o zatrudnieniu), - kopie dokumentów poświadczających uprawnienia pedagogiczne prowadzącego szkolenie (jeśli jest to właściciel lub osoby zatrudnionej w przedsiębiorstwie
wraz umową lub zaświadczeniem o zatrudnieniu), - formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
(czyli załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r.), - oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis (należy wpisać formy i kwoty otrzymanej pomocy publicznej w ostatnich 3 latach),
- oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy publicznej de minimis.
Czas realizacji
Bez zbędnej zwłoki
Opłaty
Brak opłat
Tryb odwoławczy
Od decyzji stronie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Urzędu Miejskiego w Gubinie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DLA KTÓRYCH ADMINISTRATOREM JEST BURMISTRZ MIASTA GUBINA
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Gubinie jest: Burmistrz Miasta Gubina, ul.Piastowska 24, 66-620 Gubin.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Gubinie jest: Burmistrz Miasta Gubina, ul.Piastowska 24, 66-620 Gubin.
2. Na mocy art..37 ust.1 lita) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Gubinie.
Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Gubinie można się skontaktować pod adresem: iod@gubin.pl .
Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Gubinie można się skontaktować pod adresem: iod@gubin.pl .
3. Administrator danych osobowych – Burmistrz Miasta Gubina – będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe na podstawie Art. 104 i 107 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz.2096) oraz art. 122 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996), z uwzględnieniem § 1, § 6, § 11 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania (Dz. U. z 2018 poz.2010)), w związku z art. 37 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 362) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz.311).
4. Dane osobowe przetwarzane przez Burmistrza Miasta Gubina przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960r, Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1893r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub kierując korespondencję droga elektroniczną na adres: iod@gubin.pl
5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub kierując korespondencję droga elektroniczną na adres: iod@gubin.pl
6. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Gubinie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
Organem właściwym dla ww. skargi jest:
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul.Stawki 2
00-193 Warszawa
8. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
8. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Podstawa prawna
Art. 104 i 107 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz.2096) oraz art. 122 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996), z uwzględnieniem § 1, § 6, § 11 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania (Dz. U. z 2018 poz.2010)), w związku z art. 37 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 362) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz.311).
29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz.311).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-11-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-05 17:36:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-05 17:37:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-06 15:17:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 862 raz(y) |