ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: XXXIX.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: XXXIX.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor ds.inwestycji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunalny i Inwestycji

Data udostępnienia: 2017-12-21

Ogłoszono dnia: 2017-12-21 przez Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz

Termin składania dokumentów: 2018-01-04 15:30:00

Nr ogłoszenia: XXXIX.2017

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe, preferowany kierunek techniczny : budownictwo, drogownictwo, inżynieria środowiska,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu:
ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 poz. 1332),
ustawy z dnia  29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz.1579),
- ustawy  z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 2222) ,
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 poz. 1875),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2017 poz. 1257).
7) wymagany pięcioletni staż pracy, preferowane doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
2) umiejętność obsługi komputera (program Word, Excel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetowych) i urządzeń biurowych,
3) dyspozycyjność,
4) prawo jazdy kat.B
5) wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
6) odporność na stres,
7) gotowość podnoszenia kwalifikacji,
8) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie inwestycji i remontów sieci i urządzeń wod.-kan.,
2) prowadzenie inwestycji i remontów dróg miejskich realizowanych przez MZUK,
3) prowadzenie inwestycji i remontów sieci oświetlenia drogowego
4) prowadzenie spraw związanych z konserwacją oświetlenia drogowego,
5) prowadzenie spraw związanych z dostawą energii elektrycznej,
6) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne i remontowe,
7) rozliczanie inwestycji
8) przygotowywanie projektów budżetu oraz układu wykonawczego z zakresu stanowiska,
9) przygotowywanie sprawozdań z zakresu stanowiska,
10) przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza oraz uchwał Rady Miejskiej z zakresu stanowiska

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul.Piastowskiej 24 w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na II piętrze budynku; stanowisko nie jest narażone na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów); praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
2) Zatrudnienie z dniem 15.01.2018r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

więcej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy,
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-01-04 15:30:00
b. Sposób:
wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. inwestycji w Wydziale Komunalnym i Inwestycji".
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 04 stycznia 2018r.(decyduje data stempla pocztowego), oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane,

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
« powrót do poprzedniej strony