ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Sprostowanie lub uzupełnienie aktu stanu cywilnegoDrukuj informacjęSprawa: Sprostowanie lub uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Szczegóły informacji

Sprostowanie lub uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Ogłoszono dnia: 0000-00-00 00:00:00

Termin załatwienia

bez zbędnej zwłoki

Osoba kontaktowa

Mariola Sikiewicz-Wacławek, Alicja Piotrowska

Miejsce załatwienia

ul.Piastowska 24

Telefon kontaktowy

0 (68) 455-81-40

Adres e-mail

Miejsce odbioru

ul.Piastowska 24

Wymagane Dokumenty

-dokument tożsamości
-wskazanie kierownika urzędu stanu cywilnego, który sporządził akt stanu cywilnego podlegający sprostowaniu lub uzupełnieniu
-wskazanie kierownika urzędu stanu cywilnego, który sporządził akty stanu cywilnego stanowiące podstawę  sprostowania lub uzupełnienia
- w przypadku sprostowania lub uzupełnienia na podstawie  zagranicznego dokumentu stanu cywilnego dokumenty te należy przedłożyć wraz tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego

Czas realizacji

Niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.

Opłaty

Czynność  podlega opłacie skarbowej w wysokości 39 zł.
Numer konta Urzędu Miejskiego w Gubinie:
06 1020 5402 0000 0502 0027 7418

W przypadku wpłat dokonywanych spoza granic RP do powyższego numeru konta należy dodać następujące kody:
SWIFT CODE - BPKO PL PW
 

Tryb odwoławczy

Od decyzji odmownej wydanej przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody Lubuskiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczęczenia.
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Urzędu Stanu Cywilnego.
Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.

Podstawa prawna

Art.35-37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2016 r. poz.2064)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariola Sikiewicz-Wacławek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
-0001-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariola Sikiewicz-Wacławek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
0000-00-00 00:00:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariola Sikiewicz-Wacławek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
0000-00-00 00:00:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariola Sikiewicz-Wacławek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-20 11:56:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4215 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony