ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zasady rekrutacji do klas I publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2024/2025

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na terenie miasta Gubina  funkcjonują  cztery ośmioletnie  szkoły podstawowe:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 z siedzibą przy ul. Racławickiej 2
- Szkoła Podstawowa Nr 2 im. 73 Pułku Zmechanizowanego Ułanów Karpackich z siedzibą przy ul. Szkolnej 1
- Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą przy ul. Kresowej 48
- Szkoła Podstawowa Nr 5 z siedzibą przy ul. Piastowskiej 26
 
Każda ze szkół podstawowych posiada przypisany obwód:
 
- Obwód Szkoły Podstawowej Nr 1 obejmuje następujące ulice: 3-Maja, II Armii WP, Gen. Władysława Andersa,  Al. Łużyckie, Basztowa, Bronowicka, Budziszyńska, Chabrowa, Chodkiewicza, Chopina, Czarneckiego, Dr Kunickiego, Drukarska , Dzika, Gubeńska, Gen. Dąbrowskiego, Jedności Robotniczej, Kaliska, Kinowa, Kochanowskiego, Kołłątaja, Konopnickiej, Kopernika, Krakowska, Krasińskiego, Legnicka, Leśna, Lubelska, Lwowska, Łąkowa, Matejki, Niecała, Nowa, Obrońców Pokoju, Ogrodowa, Orzeszkowej, Pamiątkowa, Piękna, Pikusia, Piwna, Pl. Katedralny, Poleska, Prusa, Przesiedleńców, Racławicka, Ratuszowa, Reja, Repatriantów, Rodziewiczówny, Rolna, Roosevelta, Rydla, Sadowa, Słowackiego Śląska, Ułanów Karpackich, Westerplatte, Widok Wieniawskiego, Wrońskiego, Wyspiańskiego Zygmunta Starego, Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego, Żółkiewskiego
 
- Obwód Szkoły Podstawowej nr 2 obejmuje następujące ulice:
1-go Maja, Dębowa, Batalionów Chłopskich, Bol. Krzywoustego, Fabryczna, Gdańska, Gen. Bema, Gen. Sikorskiego, Gen. Sowińskiego, Handlowa, Jana Sobieskiego, Kasprowicza,  Kasztanowa, Klonowa, Kosynierów, Koszarowa, Kościuszki, Kraszewskiego, Królewska, Krzywa, Lotnicza, Malczewskiego, Platanowa, Monte Casino, Morska, Os. E. Plater, Partyzantów, Pańska, Piaskowa, Podgórna, Różana, Rycerska, Słoneczna, Spokojna, Szkolna,  Tobruk, Traugutta, Wesoła, Wojska Polskiego, Wyzwolenia, Złota, Żwirki i Wigury
 
- Obwód Szkoły Podstawowej Nr 3 obejmuje następujące ulice:
Barlickiego, Osiedlowa, Ceglana, Cmentarna, Daszyńskiego, Długa, Dolna, Dubois, Jasna, Bajkowa, Gdyńska, Gen. Wybickiego, Gen. Pułaskiego, Hoża, Kasprzaka,  Kossaka, Krańcowa, Kozia, Krasickiego, Kresowa, Krótka, Ks. Józefa Poniatowskiego, Kujawska, Brzozowa, Leona Wyczółkowskiego, Lipowa, Poziomkowa, Mała, Miedziana, Miejska, Mylna, Okrężna, Okrzei, Orla, Paderewskiego, Parkowa, Przemysłowa, Sezamkowa, Świerkowa, Ukryta, Waryńskiego, Wiśniowa, Wodna, Wołyńska, Zacisze, Zimna, Źródlana, Żelazna, Żołnierska
 
- Obwód Szkoły Podstawowej Nr 5 obejmuje następujące ulice:
Akacjowa, Bohaterów, Bolesława Chrobrego, Gen. Wysockiego, Grunwaldzka, Krajobrazowa, Kwiatowa, Lenino, Majdanek, Miodowa, Jagiellońska, Oświęcimska, Piastowska, Polna, Sportowa, Stroma, Wrzosowa, Zwycięstwa.
 
 
Zgodnie z art.133 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, do klasy I publicznej szkoły podstawowej, której ustalono obwód, przyjmuje się na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci zamieszkałe w tym obwodzie. 
 
Formularz wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej dziecka  mieszkającego w obwodzie danej szkoły będzie dostępny w każdej szkole podstawowej  -poniżej zał. nr 1
 
Kandydaci zamieszkali poza obwodem szkoły podlegają postępowaniu rekrutacyjnemu. Mogą być przyjęci do klasy pierwszej, po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana szkoła podstawowa dysponuje wolnymi miejscami (po przyjęciu wszystkich chętnych kandydatów zamieszkałych w obwodzie szkoły). Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone na wniosek rodzica kandydata.
 
Formularz wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej dziecka  mieszkającego poza obwodem  tej szkoły będzie dostępny w każdej szkole podstawowej -poniżej zał. nr 2
 
Kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym:

W postępowaniu rekrutacyjnym  brane będą pod uwagę następujące kryteria, które zostały określone uchwałą Rady Miejskiej w Gubinie:
  1. W szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka (10 punktów)
  2. Miejsce pracy rodziców (rodzica)/ prawnych opiekunów(prawnego opiekuna) dziecka znajduje się w obwodzie szkoły (5 punktów)
  3. Dziecko uczęszczało do oddziału przedszkolnego w danej szkole (5 punktów)
 
Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym
 
Rekrutacja odbywa się z godnie z harmonogramem- poniżej zał. nr 3
 
1) od 4 do 18 marca  2024 r. należy składać wnioski o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym -poniżej zał. nr 1  lub zał. nr 2
 
2)  od 19 do 25 marca  2024 r. komisje rekrutacyjne przeprowadzą weryfikację złożonych wniosków o przyjęcie do klasy I,
 
3)  27 marca 2024 r. komisje rekrutacyjne podadzą do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych,
 
4)  do 5 kwietnia 2024 r. rodzice dzieci zakwalifikowanych będą mieli czas na potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do określonej szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia -poniżej zał. nr 4
 
4) 8 kwietnia 2024 r. komisje rekrutacyjne w każdej szkole  podadzą do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do poszczególnych szkół podstawowych
 
 
W przypadku wystąpienia, po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego, wolnych miejsc w klasach pierwszych szkół podstawowych, przeprowadzone zostanie postępowanie uzupełniające, które rozpocznie się 22 kwietnia 2024 r. 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Selerska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-01 15:04:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewa Selerska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-01 15:26:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Selerska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-01 15:26:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
350 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zasady rekrutacji do Żłobka Miejskiego w Gubinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025 do Żłobka Miejskiego w Gubinie
 
1. Kontynuacja 

Dzieci KONTYNUUJĄCE uczęszczanie do żłobka, które nie ukończą do dnia 31 grudnia 2024 r. 3 lat,  nie biorą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2024/2025.
W dniach od 4 do 11 marca 2024 roku   – rodzice są proszeni o składanie deklaracji kontynuacji pobytu dziecka w żłobku na kolejny rok szkolny poniżej zał. nr 1;
 
2. Terminy w  postępowaniu rekrutacyjnym
 
Postępowanie rekrutacyjne na wolne miejsca w żłobku rozpocznie się 4 marca 2024 r.
 
Zgodnie z poniższym harmonogramem:
 
1) od 4  do  18  marca 2024 r. należy składać wnioski o przyjęcie do żłobka wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym – wniosek poniżej zał. nr 2;
 
Wypełnione wnioski należy składać w Żłobku Miejskim w Gubinie, ul. Racławicka 2
 
2)  19 – 25 marca 2024 r. -  posiedzenie komisji kwalifikacyjnej. Weryfikacja przez komisję wniosków o przyjęcie do żłobka i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym;
 
3) 27 marca 2024 r.  do godz. 15.00– podanie do publicznej wiadomości przez komisję kwalifikacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do żłobka - ogłoszenie na tablicy w placówce;
 
4) do 5 kwietnia 2024 r. -  zgłaszanie się rodziców/prawnych opiekunów w celu potwierdzenia woli przyjęcia dziecka do żłobka, w postaci pisemnego oświadczenia oraz uzupełnienia dokumentacji.
W wypadku braku potwierdzenia, miejsce to otrzyma dziecko z listy oczekujących –poniżej zał. nr 3;
 
5) do 8 kwietnia 2024 roku  – ogłoszenie ostatecznej listy dzieci przyjętych do żłobka na rok szkolny 2024/2025;
 
 
3. Postępowanie rekrutacyjne
 
Kryteria rekrutacyjne:
w toku postepowania uwzględnianie będą następujące kryteria:
 
  1. Fakt zamieszkiwania dziecka  na terenie miasta  Gubina;
     
  2. Praca w wymiarze pełnego etatu obojga rodziców/opiekunów dziecka  lub dziecka wychowywanego samotnie przez rodzica pracującego w wymiarze pełnego etatu (w rozumieniu samotnego wychowywania określonego w art.50 ust.5 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat trzech (oświadczenie o samotnym wychowywaniu) poniżej zał. nr 4;
     
  3. Wielodzietność rodziny dziecka – (oświadczenie o wielodzietności) poniżej  zał. nr 5;
     
  4. Niepełnosprawność dziecka;
Każde z kryteriów ma jednakową wartość 1 pkt.
 
W przypadku, kiedy kandydaci uzyskają jednakową liczbę punktów, decyzją  komisji kwalifikacyjnej kandydat zostanie wybrany drogą losowania lub zostanie wzięta pod uwagę data wpływu wniosku kandydata,
Dzieci zamieszkałe na terenie innych gmin mogą być przyjęte do żłobka, pod warunkiem posiadania przez żłobek, po przeprowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym wolnych miejsc.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Selerska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-01 13:10:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewa Selerska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-01 14:01:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Selerska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-01 14:13:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
223 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nr 11/2024

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Włodarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-01 11:38:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Włodarczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-01 11:39:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Natalia Włodarczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-01 11:39:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
43 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2024/2025

Akapit nr 1 - brak tytułu

Postępowanie rekrutacyjne na wolne miejsca w przedszkolach miejskich prowadzonych przez Gminę Gubin o statusie miejskim oraz w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych rozpocznie się  4 marca 2024 roku.
 
 
1. Kontynuacja wychowania przedszkolnego
 
Dzieci KONTYNUUJĄCE edukację przedszkolną w przedszkolach  miejskich lub oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych nie biorą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2024/2025.
Rodzice/opiekunowie tych dzieci zobowiązani są jednak złożyć do dnia 11 marca 2024 r. deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w tym przedszkolu miejskim, w którym dziecko jest już zapisane.
Formularz deklaracji będzie dostępny w każdym przedszkolu oraz w zał. nr 1 poniżej
 
2. Terminy w  postępowaniu rekrutacyjnym
 
- NA ROK SZKOLNY 2024/2025 NIE BĘDZIE PROWADZONY NABÓR DLA DZIECI 3-LETNICH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH TYLKO W PLACÓWKACH PRZEDSZKOLNYCH;
 
- WSZYSTKIE DZIECI W WIEKU 6 LAT, ZOBOWIĄZANE DO ROCZNEGO PRZYGOTOWNIA PRZEDSZKOLNEGO, NIE OBJĘTE DOTYCHCZAS EDUKACJĄ PRZEDSZKOLNĄ,  POWINNY ZOSTAĆ ZGŁOSZONE DO  ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY:
1) SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 im. M. KOPERNIKA ul. Racławicka 2
2) lub SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI ul. Kresowa 48
 
 
Zgodnie z harmonogramem: w zał. nr 2 poniżej
 
1) od 4 do 18 marca 2024 r.  należy składać wnioski o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym - wniosek o przyjęcie w zał. nr 3 poniżej;
 
2) od 19 do 25 marca 2024 r. komisje rekrutacyjne powołane w każdej placówce będą miały czas na przeprowadzenie weryfikacji wniosków i dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych;
 
3) 27 marca 2024 r. komisje rekrutacyjne podadzą do publicznej wiadomości w siedzibach przedszkoli  listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do poszczególnych placówek;
 
4) do 5 kwietnia 2024 r. rodzice dzieci zakwalifikowanych będą mieli czas na potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do określonej placówki w postaci pisemnego oświadczenia  - potwierdzenie woli w zał. nr 4;
 
5) 8 kwietnia 2024 r. w każdej z placówek komisje rekrutacyjne podadzą do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
 
Jeśli w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego w danej placówce pozostaną wolne miejsca - przeprowadzone zostanie w późniejszym terminie postępowanie uzupełniające
Zgodnie z harmonogramem: w zał. nr 2
 
3. Kryteria rekrutacyjne:
Postępowanie rekrutacyjne przebiega dwuetapowo:
W pierwszym etapie uwzględnianie będą kryteria  rekrutacyjne określone w  art.  131 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe tj.:
 
1) wielodzietność rodziny dziecka – oświadczenie o wielodzietności
2) niepełnosprawność dziecka,
3) niepełnosprawność jednego z rodziców dziecka,
4) niepełnosprawność obojga rodziców dziecka,
5) niepełnosprawność rodzeństwa dziecka,
6) samotne wychowywanie dziecka w rodzinie – oświadczenie o samotnym wychowywaniu
7) objęcie dziecka pieczą zastępczą.
 Każde z siedmiu kryteriów ma jednakową wartość punktową.
 
W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeśli po zakończeniu tego etapu placówka nadal będzie dysponowała wolnymi miejscami, w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego brane będą pod uwagę kryteria, które zostały określone uchwałą  Rady Miejskiej w Gubinie nr LX.442.2024 z dnia 2 lutego 2024 r.
Kryteria te są następujące:
  1. Dziecko  w roku szkolnym, na który odbywa się nabór podlega obowiązkowi rocznego przygotowania przedszkolnego (30 punktów).
  2. Oboje rodzice/prawni opiekunowie pracują, studiują dziennie lub wykonują rolniczą lub pozarolniczą działalność gospodarczą (20 punktów).
  3. Wyłącznie jeden z rodziców/prawnych opiekunów pracuje, studiuje dziennie lub wykonuje rolniczą lub pozarolniczą działalność gospodarczą (15 punktów).
  4. Rodzeństwo dziecka ubiegającego się o przyjęcie do przedszkola będzie uczęszczało w roku szkolnym, na który odbywa się rekrutacja do tego  samego przedszkola (10 punktów).
  5. Dziecko, którego rodzice lub jedno z rodziców/opiekunów prawnych  w rozliczeniu podatku dochodowego w Urzędzie Skarbowym wskazuje miejsce zamieszkiwania w Gubinie (8 punktów).
  6. Deklaracja pobytu dziecka w przedszkolu powyżej 8 godzin (5 punktów).
 
Do pobrania: uchwała Rady Miejskiej w Gubinie nr LX.442.2024 z dnia 2 lutego 2024 r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacyjnych do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych  w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Gubin o statusie miejskim

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Selerska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-29 10:40:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewa Selerska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-29 13:13:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Selerska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-01 08:51:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
363 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nr 10/2024

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Włodarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-29 12:09:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Natalia Włodarczyk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-29 12:10:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Natalia Włodarczyk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-29 12:10:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
55 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie - obwieszczenie o wydaniu postanowienia KI.6220.1.2023 stwierdzającego obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: ,,Rozbudowa zakładu produkcyjnego oraz posadowienia nowej linii technologicznej do obróbki powierzchniowej na terenie zakładu TEKRA na działkach nr 107/4, 108/14 i 452 Gmina Gubin".

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Miasta Gubin                                                                      Gubin, dn. 28 lutego 2024r.
KI.6220.1.2023
 
ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023r., poz. 1094 ze zm.) w zw. z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023r., poz. 775 ze zm.),
zawiadamiam,
że w dniu 28 lutego 2024 r. zostało wydane postanowienie znak: KI.6220.1.2023 stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia pn.: ,,Rozbudowa zakładu produkcyjnego oraz posadowienie nowej linii technologicznej do obróbki powierzchniowej na terenie zakładu TEKRA na działkach nr 107/4, 108/14 i 452 Gmina Gubin”.
Przed wydaniem przedmiotowego postanowienia uzyskano opinie Regionalnego dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp., Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krośnie Odrzańskim oraz Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Zgorzelcu.
Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją zgromadzoną w przedmiotowej sprawie, w terminie od poniedziałku do piątku w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gubinie, przy ul. Piastowskiej 24 (pokój 107), w godz.: 7.30 - 15.30.
Strony zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023r., poz. 1094 ze zm.) mogą brać czynny udział na każdym etapie postępowania, zapoznać się z dokumentami dotyczącymi sprawy oraz składać uwagi i wnioski w formie pisemnej, elektronicznej i ustnej.
 
Ponadto stronom służy zażalenie na postanowienie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Miasta Gubina w terminie 7 dni od daty doręczenia.
W myśl art. 49 Kpa – doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
 
 
Informację upubliczniono w dniu 28 lutego 2024r.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Szostakiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-28 14:12:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Szostakiewicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-28 14:20:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Szostakiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-28 14:20:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
54 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Marszałka Województwa Lubuskiego znak sprawy DŚ.II.721.4.1.2023 z dnia 22 lutego 2024 r. o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Sejmiku Województwa Lubuskiego w sprawie uchwalenia Programu ochrony środowiska przed hałasem dla województwa lubuskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Ziętka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-26 15:31:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Ziętka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-26 15:34:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Ziętka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-26 15:34:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
113 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nr 9/2024

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ireneusz Korzeniewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-23 12:34:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioleta Wicińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-23 12:36:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioleta Wicińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-23 12:36:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
137 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie - budowa sieci elektroenergetycznej nn 0,4 kV wraz ze złączami kablowymi do projektowanej zabudowy mieszkaniowej przy ul. Źródlanej w Gubinie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Wicińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 14:43:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wioleta Wicińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 14:46:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wioleta Wicińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-21 15:08:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
127 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji