Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wykaz nr 9/MZUK/2024
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Gąsior |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-29 07:35:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Gąsior |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-29 07:36:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Gąsior |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-09 08:04:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 463 raz(y) |
Zarządzenie nr 120.2024 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 28 marca 2024r. w sprawie informacji o stanie mienia Gminy Gubin o statusie miejskim za 2023 rok
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie nr 120.2024 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 28 marca 2024r. w sprawie informacji o stanie mienia Gminy Gubin o statusie miejskim za 2023 rok Drukuj informację Zarządzenie nr 120.2024 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 28 marca 2024r. w sprawie informacji o stanie mienia Gminy Gubin o statusie miejskim za 2023 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Smiejan |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-28 15:21:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Monika Bonisławska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-28 15:21:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Monika Bonisławska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-28 15:21:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 241 raz(y) |
Zarządzenie nr 122.2024 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 28 marca 2024r. w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu za 2023 rok
Załączniki
Pobierz dane XML Zarządzenie nr 122.2024 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 28 marca 2024r. w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu za 2023 rok Drukuj informację Zarządzenie nr 122.2024 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 28 marca 2024r. w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu za 2023 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Smiejan |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-28 15:01:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Monika Bonisławska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-28 15:02:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Monika Bonisławska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-28 15:02:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 246 raz(y) |
Wybory posłów do Parlamentu Europejskiego 9 czerwca 2024 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Wybory posłów do Parlamentu Europejskiego 9 czerwca 2024 r. Drukuj informację Wybory posłów do Parlamentu Europejskiego 9 czerwca 2024 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paweł Kostecki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-22 14:35:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Kostecki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-22 14:36:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Kostecki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-22 14:36:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 472 raz(y) |
Wykaz nr 8/MZUK/2024
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Gąsior |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-06 10:18:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Gąsior |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-06 10:19:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Gąsior |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-02 10:01:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 349 raz(y) |
Wykaz nr 7/MZUK/2024
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Gąsior |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-05 07:32:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Gąsior |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-05 07:33:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Gąsior |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-02 10:01:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 323 raz(y) |
Zasady rekrutacji do klas I publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2024/2025
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na terenie miasta Gubina funkcjonują cztery ośmioletnie szkoły podstawowe:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 z siedzibą przy ul. Racławickiej 2
- Szkoła Podstawowa Nr 2 im. 73 Pułku Zmechanizowanego Ułanów Karpackich z siedzibą przy ul. Szkolnej 1
- Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą przy ul. Kresowej 48
- Szkoła Podstawowa Nr 5 z siedzibą przy ul. Piastowskiej 26
Każda ze szkół podstawowych posiada przypisany obwód:
- Obwód Szkoły Podstawowej Nr 1 obejmuje następujące ulice: 3-Maja, II Armii WP, Gen. Władysława Andersa, Al. Łużyckie, Basztowa, Bronowicka, Budziszyńska, Chabrowa, Chodkiewicza, Chopina, Czarneckiego, Dr Kunickiego, Drukarska , Dzika, Gubeńska, Gen. Dąbrowskiego, Jedności Robotniczej, Kaliska, Kinowa, Kochanowskiego, Kołłątaja, Konopnickiej, Kopernika, Krakowska, Krasińskiego, Legnicka, Leśna, Lubelska, Lwowska, Łąkowa, Matejki, Niecała, Nowa, Obrońców Pokoju, Ogrodowa, Orzeszkowej, Pamiątkowa, Piękna, Pikusia, Piwna, Pl. Katedralny, Poleska, Prusa, Przesiedleńców, Racławicka, Ratuszowa, Reja, Repatriantów, Rodziewiczówny, Rolna, Roosevelta, Rydla, Sadowa, Słowackiego Śląska, Ułanów Karpackich, Westerplatte, Widok Wieniawskiego, Wrońskiego, Wyspiańskiego Zygmunta Starego, Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego, Żółkiewskiego
- Obwód Szkoły Podstawowej nr 2 obejmuje następujące ulice:
1-go Maja, Dębowa, Batalionów Chłopskich, Bol. Krzywoustego, Fabryczna, Gdańska, Gen. Bema, Gen. Sikorskiego, Gen. Sowińskiego, Handlowa, Jana Sobieskiego, Kasprowicza, Kasztanowa, Klonowa, Kosynierów, Koszarowa, Kościuszki, Kraszewskiego, Królewska, Krzywa, Lotnicza, Malczewskiego, Platanowa, Monte Casino, Morska, Os. E. Plater, Partyzantów, Pańska, Piaskowa, Podgórna, Różana, Rycerska, Słoneczna, Spokojna, Szkolna, Tobruk, Traugutta, Wesoła, Wojska Polskiego, Wyzwolenia, Złota, Żwirki i Wigury
1-go Maja, Dębowa, Batalionów Chłopskich, Bol. Krzywoustego, Fabryczna, Gdańska, Gen. Bema, Gen. Sikorskiego, Gen. Sowińskiego, Handlowa, Jana Sobieskiego, Kasprowicza, Kasztanowa, Klonowa, Kosynierów, Koszarowa, Kościuszki, Kraszewskiego, Królewska, Krzywa, Lotnicza, Malczewskiego, Platanowa, Monte Casino, Morska, Os. E. Plater, Partyzantów, Pańska, Piaskowa, Podgórna, Różana, Rycerska, Słoneczna, Spokojna, Szkolna, Tobruk, Traugutta, Wesoła, Wojska Polskiego, Wyzwolenia, Złota, Żwirki i Wigury
- Obwód Szkoły Podstawowej Nr 3 obejmuje następujące ulice:
Barlickiego, Osiedlowa, Ceglana, Cmentarna, Daszyńskiego, Długa, Dolna, Dubois, Jasna, Bajkowa, Gdyńska, Gen. Wybickiego, Gen. Pułaskiego, Hoża, Kasprzaka, Kossaka, Krańcowa, Kozia, Krasickiego, Kresowa, Krótka, Ks. Józefa Poniatowskiego, Kujawska, Brzozowa, Leona Wyczółkowskiego, Lipowa, Poziomkowa, Mała, Miedziana, Miejska, Mylna, Okrężna, Okrzei, Orla, Paderewskiego, Parkowa, Przemysłowa, Sezamkowa, Świerkowa, Ukryta, Waryńskiego, Wiśniowa, Wodna, Wołyńska, Zacisze, Zimna, Źródlana, Żelazna, Żołnierska
- Obwód Szkoły Podstawowej Nr 5 obejmuje następujące ulice:
Akacjowa, Bohaterów, Bolesława Chrobrego, Gen. Wysockiego, Grunwaldzka, Krajobrazowa, Kwiatowa, Lenino, Majdanek, Miodowa, Jagiellońska, Oświęcimska, Piastowska, Polna, Sportowa, Stroma, Wrzosowa, Zwycięstwa.
Zgodnie z art.133 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, do klasy I publicznej szkoły podstawowej, której ustalono obwód, przyjmuje się na podstawie zgłoszenia rodziców dzieci zamieszkałe w tym obwodzie.
Formularz wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej dziecka mieszkającego w obwodzie danej szkoły będzie dostępny w każdej szkole podstawowej -poniżej zał. nr 1
Kandydaci zamieszkali poza obwodem szkoły podlegają postępowaniu rekrutacyjnemu. Mogą być przyjęci do klasy pierwszej, po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli dana szkoła podstawowa dysponuje wolnymi miejscami (po przyjęciu wszystkich chętnych kandydatów zamieszkałych w obwodzie szkoły). Postępowanie rekrutacyjne jest prowadzone na wniosek rodzica kandydata.
Formularz wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej dziecka mieszkającego poza obwodem tej szkoły będzie dostępny w każdej szkole podstawowej -poniżej zał. nr 2
Kryteria brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym:
W postępowaniu rekrutacyjnym brane będą pod uwagę następujące kryteria, które zostały określone uchwałą Rady Miejskiej w Gubinie:
- W szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka (10 punktów)
- Miejsce pracy rodziców (rodzica)/ prawnych opiekunów(prawnego opiekuna) dziecka znajduje się w obwodzie szkoły (5 punktów)
- Dziecko uczęszczało do oddziału przedszkolnego w danej szkole (5 punktów)
Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym
Rekrutacja odbywa się z godnie z harmonogramem- poniżej zał. nr 3
1) od 4 do 18 marca 2024 r. należy składać wnioski o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym -poniżej zał. nr 1 lub zał. nr 2
2) od 19 do 25 marca 2024 r. komisje rekrutacyjne przeprowadzą weryfikację złożonych wniosków o przyjęcie do klasy I,
3) 27 marca 2024 r. komisje rekrutacyjne podadzą do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych,
4) do 5 kwietnia 2024 r. rodzice dzieci zakwalifikowanych będą mieli czas na potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do określonej szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia -poniżej zał. nr 4
4) 8 kwietnia 2024 r. komisje rekrutacyjne w każdej szkole podadzą do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do poszczególnych szkół podstawowych
W przypadku wystąpienia, po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego, wolnych miejsc w klasach pierwszych szkół podstawowych, przeprowadzone zostanie postępowanie uzupełniające, które rozpocznie się 22 kwietnia 2024 r.
Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych związanych z rekrutacją do klas I szkól podstawowych są do pobrania w poszczególnych placówkach.
Załączniki
Pobierz dane XML Zasady rekrutacji do klas I publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2024/2025 Drukuj informację Zasady rekrutacji do klas I publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2024/2025
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Selerska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-01 15:04:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ewa Selerska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-01 15:26:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewa Selerska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-05 13:15:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1052 raz(y) |
Zasady rekrutacji do Żłobka Miejskiego w Gubinie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025 do Żłobka Miejskiego w Gubinie
1. Kontynuacja
Dzieci KONTYNUUJĄCE uczęszczanie do żłobka, które nie ukończą do dnia 31 grudnia 2024 r. 3 lat, nie biorą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2024/2025.
Dzieci KONTYNUUJĄCE uczęszczanie do żłobka, które nie ukończą do dnia 31 grudnia 2024 r. 3 lat, nie biorą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2024/2025.
W dniach od 4 do 11 marca 2024 roku – rodzice są proszeni o składanie deklaracji kontynuacji pobytu dziecka w żłobku na kolejny rok szkolny poniżej zał. nr 1;
2. Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym
Postępowanie rekrutacyjne na wolne miejsca w żłobku rozpocznie się 4 marca 2024 r.
Zgodnie z poniższym harmonogramem:
1) od 4 do 18 marca 2024 r. należy składać wnioski o przyjęcie do żłobka wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym – wniosek poniżej zał. nr 2;
Wypełnione wnioski należy składać w Żłobku Miejskim w Gubinie, ul. Racławicka 2
2) 19 – 25 marca 2024 r. - posiedzenie komisji kwalifikacyjnej. Weryfikacja przez komisję wniosków o przyjęcie do żłobka i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym;
3) 27 marca 2024 r. do godz. 15.00– podanie do publicznej wiadomości przez komisję kwalifikacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do żłobka - ogłoszenie na tablicy w placówce;
4) do 5 kwietnia 2024 r. - zgłaszanie się rodziców/prawnych opiekunów w celu potwierdzenia woli przyjęcia dziecka do żłobka, w postaci pisemnego oświadczenia oraz uzupełnienia dokumentacji.
W wypadku braku potwierdzenia, miejsce to otrzyma dziecko z listy oczekujących –poniżej zał. nr 3;
W wypadku braku potwierdzenia, miejsce to otrzyma dziecko z listy oczekujących –poniżej zał. nr 3;
5) do 8 kwietnia 2024 roku – ogłoszenie ostatecznej listy dzieci przyjętych do żłobka na rok szkolny 2024/2025;
3. Postępowanie rekrutacyjne
Kryteria rekrutacyjne:
w toku postepowania uwzględnianie będą następujące kryteria:
- Fakt zamieszkiwania dziecka na terenie miasta Gubina;
- Praca w wymiarze pełnego etatu obojga rodziców/opiekunów dziecka lub dziecka wychowywanego samotnie przez rodzica pracującego w wymiarze pełnego etatu (w rozumieniu samotnego wychowywania określonego w art.50 ust.5 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat trzech (oświadczenie o samotnym wychowywaniu) poniżej zał. nr 4;
- Wielodzietność rodziny dziecka – (oświadczenie o wielodzietności) poniżej zał. nr 5;
- Niepełnosprawność dziecka;
Każde z kryteriów ma jednakową wartość 1 pkt.
W przypadku, kiedy kandydaci uzyskają jednakową liczbę punktów, decyzją komisji kwalifikacyjnej kandydat zostanie wybrany drogą losowania lub zostanie wzięta pod uwagę data wpływu wniosku kandydata,
Dzieci zamieszkałe na terenie innych gmin mogą być przyjęte do żłobka, pod warunkiem posiadania przez żłobek, po przeprowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym wolnych miejsc.
Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych związanych z rekrutacją do Żłobka Miejskiego jest do pobrania w placówce.
Załączniki
Pobierz dane XML Zasady rekrutacji do Żłobka Miejskiego w Gubinie Drukuj informację Zasady rekrutacji do Żłobka Miejskiego w Gubinie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Selerska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-01 13:10:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ewa Selerska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-01 14:01:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewa Selerska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-04 13:51:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 873 raz(y) |
Zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2024/2025
Akapit nr 1 - brak tytułu
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 W GUBINIE przy ul. Woj. Polskiego 16
W dniach od 22 kwietnia 2024 r. do 30 kwietnia 2024 r. odbędzie się postępowanie rekrutacyjne do Przedszkola Miejskiego nr 3 w Gubinie, ul. Wojska Polskiego 16 na wolne miejsca dla dzieci w wieku 3 i 4 lat.
Obowiązują kryteria rekrutacyjne wskazane w pierwszym terminie rekrutacji.
Kompletną dokumentację należy składać w siedzibie Przedszkola Miejskiego nr 3 do dnia 30 kwietnia 2024 r.
Postępowanie rekrutacyjne na wolne miejsca w przedszkolach miejskich prowadzonych przez Gminę Gubin o statusie miejskim oraz w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych rozpocznie się 4 marca 2024 roku.
1. Kontynuacja wychowania przedszkolnego
Dzieci KONTYNUUJĄCE edukację przedszkolną w przedszkolach miejskich lub oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych nie biorą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2024/2025.
Rodzice/opiekunowie tych dzieci zobowiązani są jednak złożyć do dnia 11 marca 2024 r. deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w tym przedszkolu miejskim, w którym dziecko jest już zapisane.
Rodzice/opiekunowie tych dzieci zobowiązani są jednak złożyć do dnia 11 marca 2024 r. deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w tym przedszkolu miejskim, w którym dziecko jest już zapisane.
Formularz deklaracji będzie dostępny w każdym przedszkolu oraz w zał. nr 1 poniżej
2. Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym
- NA ROK SZKOLNY 2024/2025 NIE BĘDZIE PROWADZONY NABÓR DLA DZIECI 3-LETNICH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH TYLKO W PLACÓWKACH PRZEDSZKOLNYCH;
- WSZYSTKIE DZIECI W WIEKU 6 LAT, ZOBOWIĄZANE DO ROCZNEGO PRZYGOTOWNIA PRZEDSZKOLNEGO, NIE OBJĘTE DOTYCHCZAS EDUKACJĄ PRZEDSZKOLNĄ, POWINNY ZOSTAĆ ZGŁOSZONE DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY:
1) SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 im. M. KOPERNIKA ul. Racławicka 2
2) lub SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI ul. Kresowa 48
Zgodnie z harmonogramem: w zał. nr 2 poniżej
1) od 4 do 18 marca 2024 r. należy składać wnioski o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym - wniosek o przyjęcie w zał. nr 3 poniżej;
2) od 19 do 25 marca 2024 r. komisje rekrutacyjne powołane w każdej placówce będą miały czas na przeprowadzenie weryfikacji wniosków i dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych;
3) 27 marca 2024 r. komisje rekrutacyjne podadzą do publicznej wiadomości w siedzibach przedszkoli listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do poszczególnych placówek;
4) do 5 kwietnia 2024 r. rodzice dzieci zakwalifikowanych będą mieli czas na potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do określonej placówki w postaci pisemnego oświadczenia - potwierdzenie woli w zał. nr 4;
5) 8 kwietnia 2024 r. w każdej z placówek komisje rekrutacyjne podadzą do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
Jeśli w wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego w danej placówce pozostaną wolne miejsca - przeprowadzone zostanie w późniejszym terminie postępowanie uzupełniające
Zgodnie z harmonogramem: w zał. nr 2
Zgodnie z harmonogramem: w zał. nr 2
3. Kryteria rekrutacyjne:
Postępowanie rekrutacyjne przebiega dwuetapowo:
W pierwszym etapie uwzględnianie będą kryteria rekrutacyjne określone w art. 131 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe tj.:
1) wielodzietność rodziny dziecka – oświadczenie o wielodzietności
2) niepełnosprawność dziecka,
3) niepełnosprawność jednego z rodziców dziecka,
4) niepełnosprawność obojga rodziców dziecka,
5) niepełnosprawność rodzeństwa dziecka,
6) samotne wychowywanie dziecka w rodzinie – oświadczenie o samotnym wychowywaniu
7) objęcie dziecka pieczą zastępczą.
Każde z siedmiu kryteriów ma jednakową wartość punktową.
W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeśli po zakończeniu tego etapu placówka nadal będzie dysponowała wolnymi miejscami, w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego brane będą pod uwagę kryteria, które zostały określone uchwałą Rady Miejskiej w Gubinie nr LX.442.2024 z dnia 2 lutego 2024 r.
Kryteria te są następujące:
- Dziecko w roku szkolnym, na który odbywa się nabór podlega obowiązkowi rocznego przygotowania przedszkolnego (30 punktów).
- Oboje rodzice/prawni opiekunowie pracują, studiują dziennie lub wykonują rolniczą lub pozarolniczą działalność gospodarczą (20 punktów).
- Wyłącznie jeden z rodziców/prawnych opiekunów pracuje, studiuje dziennie lub wykonuje rolniczą lub pozarolniczą działalność gospodarczą (15 punktów).
- Rodzeństwo dziecka ubiegającego się o przyjęcie do przedszkola będzie uczęszczało w roku szkolnym, na który odbywa się rekrutacja do tego samego przedszkola (10 punktów).
- Dziecko, którego rodzice lub jedno z rodziców/opiekunów prawnych w rozliczeniu podatku dochodowego w Urzędzie Skarbowym wskazuje miejsce zamieszkiwania w Gubinie (8 punktów).
- Deklaracja pobytu dziecka w przedszkolu powyżej 8 godzin (5 punktów).
Do pobrania: uchwała Rady Miejskiej w Gubinie nr LX.442.2024 z dnia 2 lutego 2024 r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacyjnych do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Gubin o statusie miejskim
Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych związanych z rekrutacją do przedszkoli są do pobrania w poszczególnych placówkach.
Załączniki
Pobierz dane XML Zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2024/2025 Drukuj informację Zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2024/2025
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Selerska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-29 10:40:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ewa Selerska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-29 13:13:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewa Selerska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-10 16:04:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1347 raz(y) |
Zawiadomienie - obwieszczenie o wydaniu postanowienia KI.6220.1.2023 stwierdzającego obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: ,,Rozbudowa zakładu produkcyjnego oraz posadowienia nowej linii technologicznej do obróbki powierzchniowej na terenie zakładu TEKRA na działkach nr 107/4, 108/14 i 452 Gmina Gubin".
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Miasta Gubin Gubin, dn. 28 lutego 2024r.
KI.6220.1.2023
ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023r., poz. 1094 ze zm.) w zw. z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023r., poz. 775 ze zm.),
zawiadamiam,
że w dniu 28 lutego 2024 r. zostało wydane postanowienie znak: KI.6220.1.2023 stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia pn.: ,,Rozbudowa zakładu produkcyjnego oraz posadowienie nowej linii technologicznej do obróbki powierzchniowej na terenie zakładu TEKRA na działkach nr 107/4, 108/14 i 452 Gmina Gubin”.
Przed wydaniem przedmiotowego postanowienia uzyskano opinie Regionalnego dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp., Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krośnie Odrzańskim oraz Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Zgorzelcu.
Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją zgromadzoną w przedmiotowej sprawie, w terminie od poniedziałku do piątku w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gubinie, przy ul. Piastowskiej 24 (pokój 107), w godz.: 7.30 - 15.30.
Strony zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023r., poz. 1094 ze zm.) mogą brać czynny udział na każdym etapie postępowania, zapoznać się z dokumentami dotyczącymi sprawy oraz składać uwagi i wnioski w formie pisemnej, elektronicznej i ustnej.
Ponadto stronom służy zażalenie na postanowienie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Miasta Gubina w terminie 7 dni od daty doręczenia.
W myśl art. 49 Kpa – doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Informację upubliczniono w dniu 28 lutego 2024r.
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie - obwieszczenie o wydaniu postanowienia KI.6220.1.2023 stwierdzającego obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: ,,Rozbudowa zakładu produkcyjnego oraz posadowienia nowej linii technologicznej do obróbki powierzchniowej na terenie zakładu TEKRA na działkach nr 107/4, 108/14 i 452 Gmina Gubin". Drukuj informację Zawiadomienie - obwieszczenie o wydaniu postanowienia KI.6220.1.2023 stwierdzającego obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: ,,Rozbudowa zakładu produkcyjnego oraz posadowienia nowej linii technologicznej do obróbki powierzchniowej na terenie zakładu TEKRA na działkach nr 107/4, 108/14 i 452 Gmina Gubin".
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szostakiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-28 14:12:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Szostakiewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-28 14:20:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Szostakiewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-28 14:20:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 302 raz(y) |