Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, L-2985 Luksemburg   Faks: (352) 29 29 42 670

E-mail: mp-ojs@opoce.cec.eu.int           Informacje i formularze on-line: http://simap.eu.int

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

SEKCJA I: instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa, adresy i osoby kontaktowe

Oficjalna nazwa:

Przedsiębiorstwo Usług Miejskich w Gubinie 

Adres pocztowy:

Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie 

Miejscowość:

Gubin 

Kod pocztowy:

66-620 

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

Sekreteriat przedsiębiorstwa 

Osoba do kontaktów: Leszek Linda

Tel.:

(48-68) 455 82 82 

E-mail:

pum@pumgubin.pl 

 

Faks:

(48-68) 455 82 65 

Adresy internetowe  (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres instytucji zamawiającej  (URL):

www.bip.gubin.pl 

Adres profilu nabywcy (URL):

 

 

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej i główny przedmiot lub przedmioty działalności

[]   Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

[]   Agencja/Urząd krajowy lub federalny

[]   Organ władzy regionalnej lub lokalnej

[]   Agencja/Urząd regionalny lub lokalny

[]   Podmiot prawa publicznego

[]   Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa

[]   Inne (proszę określić):____________

[]   Ogólne usługi publiczne

[]   Obrona

[]   Porządek i bezpieczeństwo publiczne

[]   Środowisko

[]   Sprawy gospodarcze i finansowe

[]   Zdrowie

[]   Budownictwo i obiekty komunalne

[]   Ochrona socjalna

[]   Rekreacja, kultura i religia

[]   Edukacja

X  Inne ( proszę określić): Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających            tak []      nie X

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Dostawa nowego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) na podwoziu VOLVO lub równoważnynym , dwuosiowym z silnikiem spełniającym wymogi minimum EURO 4(SCR) wraz z zabudową śmieciarki o pojemności min 14 m³ do przewozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)

(a) Roboty budowlane                     [] 

(b) Dostawy                                  X

(c) Usługi                                      [] 

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Wykonanie, za pomocą dowolnych środków, obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom określonym przez instytucję zamawiającą

[] 

[] 

[] 

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Połączenie powyższych form

X

[] 

[] 

[] 

[] 

 

Kategoria usługi:                   nr  [][]

W przypadku zamówień na usługi kategorii 17-27 (zob. załącznik C), czy zgadzają się Państwo na publikację niniejszego ogłoszenia?

                                         tak  []     nie [] 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

_____________________
_____________________

Kod NUTS            [][][][][]

Główne miejsce realizacji dostaw

Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie

ul.Śląska 36

66-620 Gubin


Kod NUTS            PL432

Główne miejsce świadczenia usług

_____________________
_____________________

Kod NUTS            [][][][][]

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zawarcia umowy ramowej   []                                      Zamówień w ramach Dynamicznego Systemu Zakupów (DSZ)   [] 

II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu śmieciarka hydrauliczna w ilości szt. 1, na podwoziu VOLVO lub równoważne o ładowności min 14 m³. Norma spalania spalin EURO 4(SCR). W ramach dostawy Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

34.14.45.00-3

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

Dodatkowe przedmioty

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

II.1.6) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)      tak []      nie [] 


II.2) Całkowita końcowa wartość zamówienia

II.2.1)  Całkowita końcowa wartość zamówienia
(Proszę podać tylko całkowitą wartość końcową obejmując wszystkie zamówienia, części i opcje; informacje na temat poszczególnych zamówień proszę podać wypełniając sekcję V. Udzielenie zamówienia)

Bez VAT

Lącznie z VAT

Stawka VAT (%)

Wartość   372 500,00                                               Waluta PLN       

lub Najniższa oferta _____ / najwyższa oferta _____ Waluta _____
brana pod uwagę

  X

  [] 

[]    przy

[]    przy

[][], []

[][], []

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj  procedury

IV.1.1) Rodzaj  procedury

Otwarta

X  

Negocjacyjna z uprzednim ogłoszeniem

[]   

Ograniczona

[]   

Negocjacyjna przyspieszona         

[]   

Przyspieszona ograniczona

[]   

Negocjacyjna bez uprzedniego ogłoszenia

[]   

Dialog konkurencyjny

[]   

Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: proszę wypełnić załącznik D

 

 

IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właściwe pola)

Najniższa cena                                                                                                                                              [] 

lub

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów                                X

Kryteria

1.   Najniższa cena

2.   Warunki techniczne

3.   Gwarancja

4.   ________________

5.   ________________

Waga

70.00%

20.00%

10.00%

________

________

Kryteria

6.   ________________

7.   ________________

8.   ________________

9.   ________________

10.  ________________

Waga

________

________

________

________

________

IV.2.2) Wykorzystano aukcję elektroniczną                                                        tak    []     nie   X

 

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą  (jeżeli dotyczy) _________________________________________________________________

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia                   tak   X       nie   [] 

Jeżeli tak (proszę wypełnić odpowiednie pola)

Wstępne ogłoszenie informacyjne                  []        LUB       Ogłoszenie o profilu nabywcy       []    

Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][]  z dnia  [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)

Ogłoszenie o zamówieniu                  X       LUB       Uproszczone Ogłoszenie o Zamówieniu (DSZ)       []    

Numer ogłoszenia w Dz.U.:2008/S002-000678  z dnia  24/11/2008  (dd/mm/rrrr)

Inne uprzednie publikacje           [] 

Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][]  z dnia  [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)


SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Zamówienie nr: 1                          Nazwa  Dostawa nowego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) na podwoziu VOLVO lub równoważnym , dwuosiowym z silnikiem spełniającym wymogi minimum EURO 4(SCR) wraz z zabudową śmieciarki o pojemności min 14 m³ do przewozu odpadów komunalnych.

V.1) Data udzielenia zamówienia :    05/12/2008   (dd/mm/rrrr)

V.2) Liczba otrzymanych ofert :  6

V.3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Oficjalna nazwa:"Signus" - Auto Marketing Marek Hawro 

Adres pocztowy:ul.B. Chrobrego 80/12 

 

Miejscowość:Oława 

Kod pocztowy:55-200 

Kraj: PL 

E-mail: 

 

Tel.: 

Adres internetowy (URL): 

 

Faks: 

V.4)  INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA  (proszę podać wyłącznie dane liczbowe)

 

Bez VAT

Łącznie  z VAT   

Stawka VAT (%)

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia  (jeżeli dotyczy)

Wartość    400 000,00                                                       Waluta PLN

 

X

 

[]     przy

 

[][], []

Całkowita końcowa wartość zamówienia

Wartość   372 500,00                     Waluta  PLN
LUB Najniższa oferta  ___ / najwyższa oferta  ___

brana pod uwagę                                                                     Waluta  ___

 

X

[] 

 

[]     przy

[]     przy

 

[][], []

Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna, proszę podać:         liczbę lat  [][]         LUB        liczbę miesięcy  [][]

V.5)  PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONASTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA     tak  []    nie  X

Jeżeli tak, wartość lub część zamówienia, która będzie zlecona stronom trzecim (proszę podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:  ______    Waluta:  ___

Proporcja: [][], [](%)

Nieznana [] 

Krótki opis wartości/części zamówienia, która będzie zlecona podwykonawcom  (jeżeli jest znana)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

--------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------


SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego
ze środków UE
                                                                              tak
 []       nie X

Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów:

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

VI.2) Informacje dodatkowe  (jeżeli dotyczy)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

VI.3) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: 

Adres pocztowy: 

 

Miejscowość: 

Kod pocztowy: 

Kraj:  

E-mail: 

 

Tel.: 

Adres internetowy (URL): 

 

Faks: 

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)

Oficjalna nazwa: 

Adres pocztowy: 

 

Miejscowość: 

Kod pocztowy: 

Kraj:  

E-mail: 

 

Tel.: 

Adres internetowy (URL): 

 

Faks: 

VI.3.2) Składanie odwołań  (proszę wypełnić pkt VI.3.2) LUB jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.3.3))

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: 

Adres pocztowy: 

 

Miejscowość: 

Kod pocztowy: 

Kraj:  

E-mail: 

 

Tel.: 

Adres internetowy (URL): 

 

Faks: 

VI.4)  Data wysłania niniejszego ogłoszenia:  10/12/2008 (dd/mm/rrrr)


ZAŁĄCZNIK C

Kategorie usług, o których mowa w sekcji ii: przedmiot zamówienia

Kategoria nr 1

Przedmiot

1

Usługi konserwacyjne i naprawcze

2

Usługi transportu lądowego  2, w tym usługi samochodów opancerzonych oraz usługi kurierskie, z wyjątkiem przewozu poczty

3

Usługi transportu lotniczego pasażerów i towarów, z wyjątkiem transportu poczty

4

Transport poczty drogą lądową 3 i lotniczą

5

Usługi telekomunikacyjne

6

Usługi finansowe: (a) usługi ubezpieczeniowe (b) usługi bankowe i inwestycyjne  4

7

Usługi komputerowe i usługi z nimi związane

8

Usługi badawcze i rozwojowe 5

9

Usługi w zakresie księgowości, audytu oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych

10

Usługi badaniu rynku i opinii publicznej

11

Usługi konsultacyjne w zakresie zarządzania 6 i usługi z nimi związane

12

Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych

13

Usługi reklamowe

14

Usługi sprzątania budynków i usługi zarządzania mieniem

15

Usługi w zakresie publikowania i drukowania wykonywane z tytułu wynagrodzenia lub umowy

16

Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne

Kategoria nr 7

Przedmiot

17

Usługi hotelarskie i restauracyjne

18

Usługi transportu kolejowego

19

Usługi transportu wodnego

20

Dodatkowe i pomocnicze usługi transportowe

21

Usługi prawnicze

22

Usługi rekrutacji i pozyskiwania personelu 8

23

Usługi detektywistyczne i bezpieczeństwa z wyjątkiem usług samochodów opancerzonych

24

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

25

Usługi społeczne i zdrowotne

26

Usługi rekreacyjne, kulturalne oraz sportowe 9

27

Inne usługi89



1 Kategorie usług w rozumieniu art. 1 ust. 2 lit. d), Załącznik IIA do dyrektywy 2004/18/WE
2 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
3 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
4 Z wyjątkiem usług finansowych związanych z wystawianiem, sprzedażą, zakupem lub transferem papierów wartościowych albo
innych instrumentów finansowych oraz usługi banku centralnego.
Również wyłączone: usługi obejmujące nabycie lub najem – w drodze dowolnych procedur finansowych – gruntu, istniejących
budynków lub innych nieruchomości, albo dotyczące praw do nich; mimo to, usługi finansowe świadczone jednocześnie, przed
lub po umowie dotyczącej nabycia lub najmu, w dowolnej formie, podlegają niniejszej dyrektywie.
5 Z wyjątkiem usług dotyczących badań i rozwoju innych niż takie, gdzie korzyści czerpie wyłącznie instytucja zamawiająca w
celu wykorzystania ich we własnej działalności pod warunkiem, że świadczona usługa została w pełni wynagrodzona przez
instytucję zamawiającą.
6 Z wyjątkiem usług arbitrażowych i koncyliacyjnych
7 Kategorie usług w rozumieniu art. 1 ust. 2 lit. d) załącznik IIB do dyrektywy 2004/18/WE
8 Z wyjątkiem umów o pracę.
9 Z wyjątkiem umów dotyczących nabycia, opracowania, produkcji i koprodukcji materiałów programowych przez nadawców
oraz umów dotyczących czasu emisji.

ZAŁĄCZNIK D

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej

bez uprzedniego ogłoszenia

 

Przyczyna wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia o zamówieniu musi być zgodna z odpowiednimi artykułami dyrektywy 2004/18/WE.

(Proszę zaznaczyć odpowiednie pola)

a) Brak ofert lub brak odpowiednich ofert w odpowiedzi na:

     - procedurę otwartą

     - procedurę ograniczoną

b) Produkty będące przedmiotem zamówienia są wytwarzane wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych, zgodnie z warunkami określonymi w dyrektywie (wyłącznie dla dostaw)

c) Roboty budowlane/ dostawy/ usługi mogą być zrealizowane tylko przez określonego oferenta z przyczyn:

   - technicznych

   - artystycznych

   - związanych z ochroną wyłącznych praw

d) Ze względu na wystąpienie pilnej konieczności spowodowanej wydarzeniami, których instytucja zamawiająca nie mogła przewidzieć oraz zgodnie z warunkami ściśle określonymi w dyrektywie.

e) Dodatkowe roboty budowlane/ dostawy/ usługi są zamawiane zgodnie z warunkami ściśle określonymi w dyrektywie.

f) Nowe roboty budowlane/ usługi, będące powtórzeniem robót budowlanych/ usług oraz zgodnie z warunkami ściśle określonymi w dyrektywie.

g) Zamówienie na usługi przyznane zwycięzcy lub jednemu ze zwycięzców przeprowadzonego konkursu

h) Dostawy towarów notowanych i nabywanych na giełdzie towarowej

i) Nabycie dostaw na szczególnie korzystnych warunkach:

    - od dostawcy, który ostatecznie likwiduje swoją działalność

    - od syndyków masy upadłości lub likwidatorów, umowa z wierzycielami lub podobna procedura

j) Wszystkie oferty przedłożone w odpowiedzi na procedurę otwartą, procedurę ograniczoną lub dialog konkurencyjny były nieprawidłowe lub niemożliwe do przyjęcia. Do procedury negocjacyjnej zostali dopuszczeni wyłącznie oferenci, którzy spełnili kryteria kwalifikacji podmiotowej.

 

[] 

[] 

[] 

 

[] 

[] 

[] 

[] 

[] 

[] 

[] 

[] 

[] 

[] 

[]