ˆ

Wydział Organizacyjny

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Organizacyjny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-07-11 08:04:17 przez Agnieszka Centkowska-Bąk

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Wydziału: Agnieszka Centkowska-Bak
 
tel. (068) 455 82 02
 
Pracownicy:
Centrum Informacji Interesantów:
(068) 455 81 01 - Jolanta Buszczak-Sendera
Kadry:
(068) 455 81 23 - Barbara Zygadło 
Sprawy organizacyjne Urzędu Miejskiego w Gubinie:
(068) 455 81 23 - Justyna Łuczak-Michalak
Obsługa informatyczna:
(068) 455 81 14 - Paweł Kostecki
(068) 455 81 14 - Dawid Sułek
 
Do zakresu zadań Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:
1) upowszechnianie i wdrażanie w życie nowoczesnych metod organizacji pracy w Urzędzie,
2) obsługa Centrum Informacji Interesantów w tym:
a) udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie,
b) wydawanie druków wniosków do załatwiania spraw,
c) przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją,
d) udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Urzędu,
e) pomoc osobom z niepełnosprawnościami przy załatwianiu spraw w Urzędzie,
f) aktualizacja informacji umieszczanych na tablicy ogłoszeń Urzędu,
g) prowadzenie rejestracji korespondencji wychodzącej z Urzędu, przygotowanie i ekspedycja korespondencji wychodzącej;
3) organizowanie ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
4) obsługa kadrowa pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, samorządowego zakładu budżetowego oraz kierowników gminnych osób prawnych,
5) prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych pracownikom upoważnień i pełnomocnictw,
6) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych,
7) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami wewnętrznymi i zewnętrznymi pracowników Urzędu oraz podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
8) prowadzenie rejestru umów o organizację robót publicznych,
9) współpraca z Urzędem Pracy w zakresie organizacji prac interwencyjnych, robót publicznych i staży absolwenckich,
10) organizacja praktyk zawodowych uczniów i studentów w Urzędzie,
11) prowadzenie naborów na wolne stanowiska w Urzędzie,
12) przygotowywanie projektów regulaminów oraz innych aktów prawnych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie Urzędu,
13) wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem przez Burmistrza Miasta zwierzchnictwa służbowego względem dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych za wyjątkiem dyrektorów jednostek oświaty i wychowania,
14) prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
15) prowadzenia zadań z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych,
16) załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
17) prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
18) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem,
19) wdrażanie, zarządzanie i eksploatacja systemu informatycznego Urzędu, w tym zapewnienie sprawności technicznej wszelkich urządzeń, zapewnienie ciągłości działania systemów teleinformatycznych wykorzystywanych na potrzeby Urzędu, planowanie rozwoju systemów informatycznych Urzędu,
20) zapewnienie bezpiecznych warunków przetwarzania danych elektronicznych w systemie komputerowym (ochrona przed utratą lub nieuprawnionym dostępem),
21) zapewnienie sprawności technicznej urządzeń sieci telefonicznej i teleinformatycznej Urzędu,
22) realizacja zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w Urzędzie,
23) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem budynkiem Urzędu, bieżącymi remontami i konserwacją pomieszczeń oraz ich wyposażeniem,
24) utrzymanie czystości i estetyki budynku Urzędu, a także terenu wokół budynku,
25) koordynowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania,
26) prowadzenie spraw związanych z transportem własnym i transportem obcym wykorzystywanym na cele Urzędu,
27) prowadzenie dokumentacji inwentarzowej mienia znajdującego się na stanie Urzędu,
28) wykonywanie czynności związanych z obowiązkiem składania oświadczeń majątkowych przez zobowiązanych pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy oraz instytucji kultury,
29) prowadzenie spraw związanych z dostępnością Urzędu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
30) organizacja spotkań z organizacjami, stowarzyszeniami, związkami zawodowymi lub innymi podmiotami, narad oraz uroczystości lokalnych i państwowych z inicjatywy lub z udziałem Burmistrza Miasta Gubina we współpracy z Biurem Burmistrza Miasta.

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Wydziału: Agnieszka Centkowska-Bąk
tel. (068) 455 82 02
 
Do zakresu zadań Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:
1) upowszechnianie i wdrażanie w życie nowoczesnych metod organizacji pracy w Urzędzie,
2) obsługa Centrum Informacji Interesantów w tym:
a) udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie,
b) wydawanie druków wniosków do załatwiania spraw,
c) przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją,
d) udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej Urzędu,
e) pomoc osobom z niepełnosprawnościami przy załatwianiu spraw w Urzędzie,
f) aktualizacja informacji umieszczanych na tablicy ogłoszeń Urzędu,
g) prowadzenie rejestracji korespondencji wychodzącej z Urzędu, przygotowanie i ekspedycja korespondencji wychodzącej;
3) organizowanie ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
4) obsługa kadrowa pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, samorządowego zakładu budżetowego oraz kierowników gminnych osób prawnych,
5) prowadzenie zbiorczej ewidencji udzielonych pracownikom upoważnień i pełnomocnictw,
6) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych,
7) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami wewnętrznymi i zewnętrznymi pracowników Urzędu oraz podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
8) prowadzenie rejestru umów o organizację robót publicznych,
9) współpraca z Urzędem Pracy w zakresie organizacji prac interwencyjnych, robót publicznych i staży absolwenckich,
10) organizacja praktyk zawodowych uczniów i studentów w Urzędzie,
11) prowadzenie naborów na wolne stanowiska w Urzędzie,
12) przygotowywanie projektów regulaminów oraz innych aktów prawnych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie Urzędu,
13) wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem przez Burmistrza Miasta zwierzchnictwa służbowego względem dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych za wyjątkiem dyrektorów jednostek oświaty i wychowania,
14) prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
15) prowadzenia zadań z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych,
16) załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników,
17) prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
18) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem,
19) wdrażanie, zarządzanie i eksploatacja systemu informatycznego Urzędu, w tym zapewnienie sprawności technicznej wszelkich urządzeń, zapewnienie ciągłości działania systemów teleinformatycznych wykorzystywanych na potrzeby Urzędu, planowanie rozwoju systemów informatycznych Urzędu,
20) zapewnienie bezpiecznych warunków przetwarzania danych elektronicznych w systemie komputerowym (ochrona przed utratą lub nieuprawnionym dostępem),
21) zapewnienie sprawności technicznej urządzeń sieci telefonicznej i teleinformatycznej Urzędu,
22) realizacja zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w Urzędzie,
23) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem budynkiem Urzędu, bieżącymi remontami i konserwacją pomieszczeń oraz ich wyposażeniem,
24) utrzymanie czystości i estetyki budynku Urzędu, a także terenu wokół budynku,
25) koordynowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania,
26) prowadzenie spraw związanych z transportem własnym i transportem obcym wykorzystywanym na cele Urzędu,
27) prowadzenie dokumentacji inwentarzowej mienia znajdującego się na stanie Urzędu,
28) wykonywanie czynności związanych z obowiązkiem składania oświadczeń majątkowych przez zobowiązanych pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy oraz instytucji kultury,
29) prowadzenie spraw związanych z dostępnością Urzędu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
30) organizacja spotkań z organizacjami, stowarzyszeniami, związkami zawodowymi lub innymi podmiotami, narad oraz uroczystości lokalnych i państwowych z inicjatywy lub z udziałem Burmistrza Miasta Gubina we współpracy z Biurem Burmistrza Miasta.

Akapit nr - brak tytułu

« powrót do poprzedniej strony