ˆ

Wydział Inwestycji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Inwestycji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-07-15 12:55:07 przez Dariusz Markowski

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Wydziału: Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz
 
tel. (068) 455 8128  501705221
 
Pracownicy:
 
Inwestycje
(068) 455 81 45 – Anna Marek
(068) 455 81 45 – Urszula Iwaszkiewicz
(068) 455 81 44 – Dariusz Markowski
 
Referat Drogowy (Kierownik)
504261231  – Dariusz Sobczak
 
 
Do zakresu działania Wydziału Inwestycji należy w szczególności:
1)         przygotowywanie, prowadzenie, rozliczanie i nadzorowanie inwestycji i remontów finansowanych z budżetu gminy oraz współfinansowanych ze środków zewnętrznych
2)         zlecenia dokumentacji projektowej, koncepcji projektowych, programów funkcjonalno-użytkowych oraz ekspertyz budowlanych,
3)         prowadzenie spraw dotyczących:
a)         budowy i przebudowy dróg, chodników, parkingów, placów, ścieżek rowerowych, kładek dla pieszych i mostów,
b)         współpracy z instytucjami w tym zarządcami dróg w zakresie remontów i inwestycji,
c)         rozbudowy i modernizacji oświetlenia drogowego,
d)        budowy obiektów małej architektury i placów zabaw,
e)         uzbrojenia terenów w sieć wodociągową i kanalizacyjną,
f)         budowy i rozbudowy obiektów użyteczności publicznej;
4)         prowadzenie  postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie merytorycznym Wydziału i wsparcie organizacyjne postępowań prowadzonych w Urzędzie,
5)         sporządzanie Planu Zamówień Publicznych i sprawozdań z zamówień publicznych prowadzonych przez Urząd,
6)         współpraca z Regionalnym Towarzystwem Budownictwa Społecznego sp. z o. o. oraz Społeczną Inicjatywą Mieszkaniową Gubin sp. z o.o. w zakresie realizacji budownictwa mieszkaniowego,
7)         współpraca z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie realizowanych inwestycji, w tym zlecanie opracowywania badań konserwatorskich  i programów prac konserwatorskich,
8)         przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,
9)         nadzór merytoryczny nad działalnością spółek z udziałem Gminy, których działalność związana jest z zakresem działania Wydziału,
10)       nadzór nad działaniem Referatu Drogowego funkcjonującego w strukturze Wydziału obejmuje:
1)         budowę i przebudowę dróg, placów i parkingów,
2)         wykonywanie remontów bieżących dróg, w tym:
a) roboty awaryjne i nieprzewidziane,
b) remonty dróg i chodników miejskich,
c) montaż, naprawa, wymiana i utrzymanie w czystości znaków drogowych i tablic informacyjnych,
d) konserwacja i naprawa mostów i kładek,
e) remonty elementów kanalizacji deszczowej,
3) wykonywanie innych prac związanych z funkcjonowaniem Gminy Gubin o statusie miejskim.

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Wydziału: Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz
 
tel. (068) 455 8128  501705221
 
Pracownicy:
 
Inwestycje
(068) 455 81 45 – Anna Marek
(068) 455 81 45 – Urszula Iwaszkiewicz
(068) 455 81 44 – Dariusz Markowski
 
Referat Drogowy (Kierownik)
504261231  – Dariusz Sobczak
 
 
Do zakresu działania Wydziału Inwestycji należy w szczególności:
1)         przygotowywanie, prowadzenie, rozliczanie i nadzorowanie inwestycji i remontów finansowanych z budżetu gminy oraz współfinansowanych ze środków zewnętrznych
2)         zlecenia dokumentacji projektowej, koncepcji projektowych, programów funkcjonalno-użytkowych oraz ekspertyz budowlanych,
3)         prowadzenie spraw dotyczących:
a)         budowy i przebudowy dróg, chodników, parkingów, placów, ścieżek rowerowych, kładek dla pieszych i mostów,
b)         współpracy z instytucjami w tym zarządcami dróg w zakresie remontów i inwestycji,
c)         rozbudowy i modernizacji oświetlenia drogowego,
d)        budowy obiektów małej architektury i placów zabaw,
e)         uzbrojenia terenów w sieć wodociągową i kanalizacyjną,
f)         budowy i rozbudowy obiektów użyteczności publicznej;
4)         prowadzenie  postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie merytorycznym Wydziału i wsparcie organizacyjne postępowań prowadzonych w Urzędzie,
5)         sporządzanie Planu Zamówień Publicznych i sprawozdań z zamówień publicznych prowadzonych przez Urząd,
6)         współpraca z Regionalnym Towarzystwem Budownictwa Społecznego sp. z o. o. oraz Społeczną Inicjatywą Mieszkaniową Gubin sp. z o.o. w zakresie realizacji budownictwa mieszkaniowego,
7)         współpraca z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie realizowanych inwestycji, w tym zlecanie opracowywania badań konserwatorskich  i programów prac konserwatorskich,
8)         przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,
9)         nadzór merytoryczny nad działalnością spółek z udziałem Gminy, których działalność związana jest z zakresem działania Wydziału,
10)       nadzór nad działaniem Referatu Drogowego funkcjonującego w strukturze Wydziału obejmuje:
1)         budowę i przebudowę dróg, placów i parkingów,
2)         wykonywanie remontów bieżących dróg, w tym:
a) roboty awaryjne i nieprzewidziane,
b) remonty dróg i chodników miejskich,
c) montaż, naprawa, wymiana i utrzymanie w czystości znaków drogowych i tablic informacyjnych,
d) konserwacja i naprawa mostów i kładek,
e) remonty elementów kanalizacji deszczowej,
3) wykonywanie innych prac związanych z funkcjonowaniem Gminy Gubin o statusie miejskim.
« powrót do poprzedniej strony