ˆ

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-07-15 08:36:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu


Funkcję naczelnika Wydziału pełni REGINA MIDZIO-KACZMAREK


tel. 455-81-10


Do zakresu działań Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich należy :

1.obsługa organizacyjna Rady Miejskiej,
2.prowadzenie kancelarii Urzędu,
3.prowadzenie kancelarii tajnej Urzędu,
4.załatwianie skarg i wniosków mieszkańców,
5.wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem referendów , wyborów do Sejmu i
Senatu, organów samorządu gminnego , powiatowego i wojewódzkiego, ławników do Sądu
Rejonowego i Okręgowego, delegatów do Izb Rolniczych,
6.prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu,
7.realizacja zadań z zakresu współpracy z miastami partnerskimi i gminami sąsiednimi,
8.współpraca ze Stowarzyszeniem Gmin RP „Sprewa-Nysa-Bóbr” i innymi organizacjami i
związkami gmin,
9.prowadzenie w Urzędzie kontroli wewnętrznej,
10.wykonywanie czynności związanych z ewidencją ludności , wydawaniem dokumentów
stwierdzających tożsamość,
11.prowadzenie dokumentacji paszportowej,
12.wydawanie decyzji dotyczących zbiórek publicznych,
13 prowadzenie rejestracji przedpoborowych oraz udział w organizacji poboru, prowadzenie
wykazu osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
14.orzekanie o uznawaniu żołnierzy za posiadających na wyłączonym utrzymaniu członków
rodziny,
15.wykonywanie zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju,
16.prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie obrony cywilnej,
17.sprawowanie nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Sportu ,Miejskim Ośrodkiem Pomocy
Społecznej
18.wykonywanie zadań z zakresu stosunku pracy w odniesieniu do kierowników wszystkich
gminnych jednostek organizacyjnych oraz kierowników gminnych osób prawnych ,
19.współpraca z gminnymi instytucjami kultury,
20.prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zadań merytorycznych Wydziału,
21 wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem przez gminę funkcji organu
prowadzącego szkół i przedszkoli,
22organizacja lub współorganizacja imprez oświatowych ,rekreacyjnych, turystycznych,
sportowych oraz kulturalnych o charakterze ogólnomiejskim
23.przygotowywanie i upowszechnianie informacji o pracy samorządu gminnego,
24.koordynacja w zakresie przygotowywania programów gminnych,
25.nadzór nad przygotowaniami i realizacją projektów z funduszy pomocowych krajowych i
zagranicznych
26.przekazywanie uchwał Rady do kontroli legalności oraz do publikacji,
27.podawanie uchwał i zarządzeń do publicznej wiadomości,
28.zaopatrzenie Urzędu w materiały biurowe , druki i prasę,
29.prowadzenie archiwum zakładowego,
30..koordynacja zadań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie,
31.prowadzenie spraw BHP i spraw socjalnych w Urzędzie,
32.administrowanie budynkiem Urzędu,
33.zabezpieczenie budynku Urzędu, utrzymanie w nim czystości oraz prowadzenie bieżących
napraw.

 
 
« powrót do poprzedniej strony