ˆ

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-07-15 08:36:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu


Funkcję naczelnika Wydziału pełni REGINA MIDZIO-KACZMAREK


 
tel. 455-81-10


Do zakresu działań Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich należy :

1. Obsługa organizacyjna Rady Miejskiej,
2. Prowadzenie kancelarii Urzędu,
3. Prowadzenie kancelarii tajnej Urzędu,
4. Załatwianie skarg i wniosków mieszkańców,
5. Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem referendów, wyborów do Sejmu i
Senatu, organów samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, ławników do Sądu
Rejonowego i Okręgowego, delegatów do Izb Rolniczych,
6. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu,
7. Realizacja zadań z zakresu współpracy z miastami partnerskimi i gminami sąsiednimi,
8. Współpraca ze Stowarzyszeniem Gmin RP „Sprewa-Nysa-Bóbr” i innymi organizacjami i
związkami gmin,
9. Prowadzenie w Urzędzie kontroli wewnętrznej,
10. Wykonywanie czynności związanych z ewidencją ludności, wydawaniem dokumentów
stwierdzających tożsamość,
11. Prowadzenie dokumentacji paszportowej,
12. Wydawanie decyzji dotyczących zbiórek publicznych,
13. Prowadzenie rejestracji przedpoborowych oraz udział w organizacji poboru, prowadzenie
wykazu osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
14. Orzekanie o uznawaniu żołnierzy za posiadających na wyłączonym utrzymaniu członków
rodziny,
15. Wykonywanie zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju,
16. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie obrony cywilnej,
17. Sprawowanie nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Sportu, Miejskim Ośrodkiem Pomocy
Społecznej,
18. Wykonywanie zadań z zakresu stosunku pracy w odniesieniu do kierowników wszystkich
gminnych jednostek organizacyjnych oraz kierowników gminnych osób prawnych,
19. Współpraca z gminnymi instytucjami kultury,
20. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zadań merytorycznych Wydziału,
21. Wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem przez gminę funkcji organu
prowadzącego szkół i przedszkoli,
22. Organizacja lub współorganizacja imprez oświatowych, rekreacyjnych, turystycznych,
sportowych oraz kulturalnych o charakterze ogólnomiejskim
23. Przygotowywanie i upowszechnianie informacji o pracy samorządu gminnego,
24. Koordynacja w zakresie przygotowywania programów gminnych,
25. Nadzór nad przygotowaniami i realizacją projektów z funduszy pomocowych krajowych i
zagranicznych
26. Przekazywanie uchwał Rady do kontroli legalności oraz do publikacji,
27. Podawanie uchwał i zarządzeń do publicznej wiadomości,
28. Zaopatrzenie Urzędu w materiały biurowe, druki i prasę,
29. Prowadzenie archiwum zakładowego,
30. Koordynacja zadań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie,
31. Prowadzenie spraw BHP i spraw socjalnych w Urzędzie,
32. Administrowanie budynkiem Urzędu,
33. Zabezpieczenie budynku Urzędu, utrzymanie w nim czystości oraz prowadzenie bieżących
napraw.

  
« powrót do poprzedniej strony