Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-07-15 08:36:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Naczelnik Wydziału: Ewa Selerska
tel. 68 455 81 10
Do zakresu działań Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich należy :
Do zakresu działań Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich należy :
- Obsługa organizacyjna Rady Miejskiej
- Prowadzenie kancelarii Urzędu
- Załatwianie skarg i wniosków mieszkańców
- Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem referendów, wyborów do Sejmu i
Senatu, organów samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, ławników do Sądu
Rejonowego i Okręgowego, delegatów do Izb Rolniczych - Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu
- Wykonywanie czynności związanych z ewidencją ludności, wydawaniem dokumentów
stwierdzających tożsamość - Obsługa wniosków kierowanych za pośrednictwem Urzędu Miejskiego do CEIDG
- Prowadzenie kwalifikacji wojskowej
- Wykonywanie zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju
- Koordynacja zadań gminy w zakresie zarządzania kryzysowego
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie obrony cywilnej
- Wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem przez gminę funkcji organu
prowadzącego szkół i przedszkoli - Realizacja miejskiego programu „Rodzina 3+” oraz wydawanie ogólnopolskich „Kart Dużej Rodziny”
- Prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów stypendia i zasiłki szkolne
- Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o dofinansowaniu kształcenia młodocianych
- Wydawanie licencji na wykonywanie drogowego przewozu osób
- Sprawowanie nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Sportu, Miejskim Ośrodkiem Pomocy
Społecznej - Współpraca z Warsztatami Terapii Zajęciowej
- Sprawowanie nadzoru nad z gminnymi instytucjami kultury, prowadzenie rejestrów instytucji kultury
- Wykonywanie zadań z zakresu stosunku pracy w odniesieniu do kierowników wszystkich
gminnych jednostek organizacyjnych oraz kierowników gminnych osób prawnych - Współpraca z organizacjami pozarządowymi na gruncie ustawy o pożytku i wolontariacie
- Przygotowywanie i upowszechnianie informacji o pracy samorządu gminnego
- Koordynacja w zakresie przygotowywania programów gminnych
- Przekazywanie uchwał Rady do kontroli legalności oraz do publikacji
- Podawanie uchwał i zarządzeń do publicznej wiadomości
- Zaopatrzenie Urzędu w materiały biurowe, druki i prasę
- Prowadzenie archiwum zakładowego
- Koordynacja zadań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
- Prowadzenie spraw BHP i spraw socjalnych w Urzędzie
- Administrowanie budynkiem Urzędu
- Zabezpieczenie budynku Urzędu, oraz prowadzenie bieżących
napraw.