Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stałySzczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt stały
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 0000-00-00 00:00:00
Osoba kontaktowa
Wanda Kamieniarz, pok. nr 24
Miejsce załatwienia
ul.Piastowska 24
Telefon kontaktowy
455-81-38
Miejsce odbioru
ul.Piastowska 24
Wymagane Dokumenty
Wymagane dokumenty:
- dokument stwierdzający tożsamość
- książeczka wojskowa
- wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania
Uwagi:
- w przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie miejsce pobytu stałego mieściło się poza miastem Gubin, podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
- podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy, posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpićzameldowanie
Czas realizacji
- Załatwienie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.
- W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje poświadczenie zameldowania ( ważne 2 miesiące)
Opłaty
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom