ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 0000-00-00 00:00:00

Osoba kontaktowa

Wanda Kamieniarz, pok. nr 24

Miejsce załatwienia

ul.Piastowska 24

Telefon kontaktowy

455-81-38

Miejsce odbioru

ul.Piastowska 24

Wymagane Dokumenty

Wymagane dokumenty:

- dokument stwierdzający tożsamość
- książeczka wojskowa
- wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania

Uwagi:

- w przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie miejsce pobytu stałego mieściło się poza miastem Gubin, podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
- podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy, posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpićzameldowanie

Czas realizacji

- Załatwienie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego. - W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje poświadczenie zameldowania ( ważne 2 miesiące)

Opłaty

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom
« powrót do poprzedniej strony