ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 0000-00-00 00:00:00

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki

Osoba kontaktowa

Bogusława Bieniasz, pok. nr 204

Miejsce załatwienia

ul.Piastowska 24

Telefon kontaktowy

68 455-81-38

Miejsce odbioru

ul.Piastowska 24

Wymagane Dokumenty

Wymagane dokumenty:

- dokument stwierdzający tożsamość
- wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania

Uwagi:
- formalności meldunkowe mogą być dokonane przez pełnomocnika
- przy zameldowaniu w nowym miejscu istnieje możliwośc automatycznego wymeldowania się z poprzedniego miejsca zamieszkania ( w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
- podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy, posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie

 

Czas realizacji

- Załatwienie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego. - W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje poświadczenie zameldowania ( ważne 2 miesiące)

Opłaty

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom

Uwagi

Obowiązek meldunkowy należy zrealizować w ciągu 30 dni od momentu zmiany miejsca zamieszkania.

Podstawa prawna

Ustawa o ewidencji ludności i dowodów osobistych (Dz.U,.z 2006r. nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
« powrót do poprzedniej strony