Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: UZYSKANIE DECYZJI O USTALENIU INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO LUB WARUNKÓW ZABUDOWY Drukuj informacjęSprawa: UZYSKANIE DECYZJI O USTALENIU INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO LUB WARUNKÓW ZABUDOWYSzczegóły informacji
UZYSKANIE DECYZJI O USTALENIU INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO LUB WARUNKÓW ZABUDOWY
Wydział: Wydział Nieruchomości i Współpracy Zagranicznej
Ogłoszono dnia: 2018-12-05 09:11:06
Termin załatwienia
Tryb ustawowy przewiduje do 65 dni od daty wpłynięcia wniosku do urzędu
Osoba kontaktowa
Wioletta Wicińska
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, pokój nr 104B (parter)
Telefon kontaktowy
68/4558133
Adres e-mail
gb@gubin.pl
Sposób załatwienia
-
Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-
Przesłanie decyzji do wnioskodawcy listem poleconym lub
-
Odbiór osobisty lub przez pełnomocnika w Urzędzie Miejskim w Gubinie ul. Piastowska 24, pokój nr 104B
Miejsce odbioru
Wymagane Dokumenty
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, zawierający:
- imię i nazwisko lub nazwa wnioskodawcy,
- adres,
- nr telefonu kontaktowego,
- imię i nazwisko lub nazwa pełnomocnika, adres i nr telefonu,
- numer/y działki/ek objętych wnioskiem oraz ich położenie,
- określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki planowanej zabudowy, w tym:
* lokalizacja inwestycji,
* wielkość powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działki lub terenu,
* ilość kondygnacji,
* szerokość elewacji frontowej,
* wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej,
* geometria dachu (kąta nachylenia, wysokości kalenicy i układu połaci dachowych)
- usytuowanie obiektu na działce/kach,
- dane dotyczące obecnego wykorzystania terenu inwestycji,
- określenie zapotrzebowania na wodę, ogrzewanie, energię, odprowadzanie lub oczyszczanie ścieków a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej i sposobu unieszkodliwiania odpadów,
- charakterystyczne parametry techniczne inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko,
- kwalifikacja inwestycji w zakresie przedsięwzięcia mogącego oddziaływać na środowisko,
- 2 egzemplarze mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego obejmującego teren, którego wniosek dotyczy i obszaru na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:200,
- decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach – w przypadku inwestycji zakwalifikowanej do przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko,
- data i czytelny podpis wnioskodawcy lub pełnomocnika,
- oryginał dowodu wpłaty opłaty skarbowej lub potwierdzenia jej przelewu.
Opłaty
- opłata skarbowa w wysokości 10,00 zł,
- opłatę skarbową można uiścić:
* w kasie Urzędu Miejskiego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24, w godzinach 800 do 1400,
* przelewem na konto:
PKO BP S.A nr 06 1020 5402 0000 0502 0027 7418
Tryb odwoławczy
- od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Gubina, w terminie czternastu dni od dnia jej doręczenia.
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1044 ze zm.).
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: UZYSKANIE DECYZJI O USTALENIU INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO LUB WARUNKÓW ZABUDOWY Drukuj informacjęSprawa: UZYSKANIE DECYZJI O USTALENIU INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO LUB WARUNKÓW ZABUDOWY
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Banach |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wioletta Wicińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-05 09:08:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Agnieszka Banach |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-05 09:11:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agnieszka Banach |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-31 11:33:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1051 raz(y) |