ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowegoDrukuj informacjęSprawa: Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego

Szczegóły informacji

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunalny i Inwestycji

Ogłoszono dnia: 2022-08-31 10:04:59

Termin załatwienia

bez względnej zwłoki

Osoba kontaktowa

Gabriela Łuc-Bardzik

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski w Gubinie, Wydział Komunalny i Inwestycji, pokój 107a, parter

Telefon kontaktowy

684558142

Adres e-mail

gabriela.luc@gubin.pl

Miejsce odbioru

ul.Piastowska 24

Wymagane Dokumenty

Wypełniony wniosek wraz z załącznikami oraz formularz oświadczenia (oświadczenie to podpisują tylko podmioty (osoby) umieszczające urządzenie obce w pasie drogowym), doręczony przynajmniej na 30 dni przed rozpoczęciem robót. Do wniosku należy dołączyć:
1. szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego, w przypadku  wniosku o umieszczenie kontenera wypełniony szkic.
2. uzgodnienia dokumentacji - do wglądu,
3. oświadczenie o:- posiadaniu ważnego pozwolenia na budowę,- zgłoszeniu budowy lub prowadzonych robót, - zamiarze budowy
4. zatwierdzony projekt organizacji ruchu, jeżeli zajęcie pasa drogowego wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych;
5. zgłoszenie wprowadzenia zmienionej organizacji ruchu,
6. harmonogram robót,
7. dokumenty rejestrowe firmy: Regon, NIP oraz dla podmiotów prawnych wypis z KRS; dla podmiotów fizycznych wypis z ewidencji działalności gospodarczej, Pesel,
8. w przypadku ustanowienia pełnomocnika - oryginał lub poświadczony odpis pełnomocnictwa,
9. dowód uiszczenia opłaty skarbowej (o ile istnieje konieczność pobrania).

Czas realizacji

Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej, w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.

Opłaty

Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Za zajęcie pasa drogowego pobierane są opłaty, zgodnie z uchwałą Nr XIII.97.2019 Rady Miejskiej w Gubinie z dnia 29 listopada 2019 r. w sprawie: wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych oraz umieszczanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2019 r., poz. 3359)
 

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem tutejszego organu. Odwołanie nie podlega opłacie skarbowej.

Uwagi

W przypadku zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia orzeka o przywróceniu pasa drogowego do stanu poprzedniego i pobiera opłaty karne w wysokości dziesięciokrotnej należnej opłaty.
Obsługa klientów przez pracowników merytorycznych prowadzących postępowania (osobiście i telefonicznie)
- poniedziałek  - piątek w godzinach 7:30 - 15:30

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony