Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt stały
Wydział: Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 0000-00-00 00:00:00
Termin załatwienia
Bez zbędnej zwłoki
Osoba kontaktowa
Bogusława Bieniasz, pok. nr 204
Miejsce załatwienia
ul.Piastowska 24
Telefon kontaktowy
68 455-81-38
Adres e-mail
Miejsce odbioru
ul.Piastowska 24
Wymagane Dokumenty
Wymagane dokumenty:
- dokument stwierdzający tożsamość ( dowód osobisty lub paszport)
- wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego
- potwierdzenie pobytu w lokalu, dokonane przez własciciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu na formularzu zgłoszenia pobytu stałego, oraz do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego właściciela lub podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może byc w szczególności umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.
Uwagi:
- formalności meldunkowe mogą być dokonane przez pełnomocnika
Uwagi:
- formalności meldunkowe mogą być dokonane przez pełnomocnika
- przy zameldowaniu w nowym miejscu istnieje możliwość automatycznego wymeldowania się z poprzedniego miejsca zamieszkania ( w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
Czas realizacji
- Załatwienie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego. - W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje poświadczenie zameldowania, które jest ważne do chwili zmiany miejsca zameldowania.
Opłaty
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Opłacie w wysokości 17 zł podlega ewentualne pełnomocnictwo do zameldowania.
Uwagi
Obywatel polski przebywający na terytorium RP jest obowiązany zameldować się w miejscu pobytu stałego najpóźniej w 30 dniu , licząc od dnia przybycia do tego miejsca.
Można mieć jednocześnie jedno miejsce pobytu stałego i jedno miejsce pobytu czasowego.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 wrzesnia 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2018r., poz.1382 z późn. zm.)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: -0001-11-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 0000-00-00 00:00:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 0000-00-00 00:00:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-07-10 11:21:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5117 raz(y) |