ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały

Wydział: Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 0000-00-00 00:00:00

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki

Osoba kontaktowa

Bogusława Bieniasz, pok. nr 204

Miejsce załatwienia

ul.Piastowska 24

Telefon kontaktowy

68 455-81-38

Adres e-mail

Miejsce odbioru

ul.Piastowska 24

Wymagane Dokumenty

Wymagane dokumenty:

- dokument stwierdzający tożsamość ( dowód osobisty lub paszport)
- wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego
- potwierdzenie pobytu  w lokalu, dokonane przez własciciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu na formularzu zgłoszenia pobytu stałego, oraz do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego właściciela lub podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może byc  w szczególności umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna lub orzeczenie sądu.

Uwagi:
- formalności meldunkowe mogą być dokonane przez pełnomocnika
- przy zameldowaniu w nowym miejscu istnieje możliwość automatycznego wymeldowania się z poprzedniego miejsca zamieszkania ( w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)


 

Czas realizacji

- Załatwienie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego. - W wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje poświadczenie zameldowania, które jest ważne do chwili zmiany miejsca zameldowania.

Opłaty

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.
Opłacie w wysokości 17 zł podlega ewentualne pełnomocnictwo do zameldowania.

Uwagi

Obywatel polski przebywający na terytorium RP jest obowiązany zameldować się w miejscu pobytu stałego najpóźniej w  30 dniu , licząc od dnia przybycia do tego miejsca.
Można mieć jednocześnie jedno miejsce pobytu stałego i jedno miejsce pobytu czasowego.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 wrzesnia 2010r.  o ewidencji ludności  (Dz.U. z 2018r., poz.1382 z późn. zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
-0001-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
0000-00-00 00:00:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
0000-00-00 00:00:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-10 11:21:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5077 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony