ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: kierownik referatu drogowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunalny i Inwestycji

Data udostępnienia: 2024-06-07

Ogłoszono dnia: 2024-06-07

Termin składania dokumentów: 2024-06-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: 7.2024

Id ogłoszenia: kierownik referatu drogowego

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: budownictwo, uprawnienia drogowe w zakresie nieograniczonym),
4) minimum 4 letni okres zatrudnienia, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,
5) nieposzlakowana opinia,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
7) znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych,
8) podstawowa znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy prawo budowlane  (Dz.U. z.2023 poz. 682),
- ustawy o ruchu drogowym  (Dz.U. z.2023 poz. 1720),
- ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 2024 poz.320),
- ustawy prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z.2019 poz. 2019),
9) umiejętność obsługi komputera (program Word, Excel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetowych).
b. Wymagania dodatkowe:
     Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
2) umiejętność opracowywania analiz, raportów
Predyspozycje osobowościowe:
1) wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
2) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
3) dynamika i aktywność działania,
4) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do podstawowych obowiązków na zajmowanym stanowisku należy:
1. kierowanie robotami drogowymi realizowanymi przez pracowników referatu drogowego,
2. nadzór nad robotami drogowymi zlecanymi firmom zewnętrznym,
3. prowadzenie książek drogowych tj. zlecanie ich założenia lub aktualizacji oraz samodzielne aktualizowanie książek drogowych dla dróg przebudowywanych przez referat,
4. zlecanie i kontrola przeglądów dróg, kładek, mostów i przepustów,
5. wykonywanie uproszczonej dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia remontu lub przebudowy dróg wraz z tymczasową organizacją ruchu drogowego,
6. sporządzanie umów i zleceń na potrzeby referatu drogowego,
7. gospodarowanie powierzonym mieniem, w tym sprzętem i maszynami budowlanymi oraz prowadzenie kart drogowych,
8. szacowanie wartości robót drogowych,
9. zatwierdzanie wniosków dotyczących lokalizacji zjazdów i zajęcia pasa drogowego na drogach gminnych,
10. przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do 30 tys. euro oraz przygotowywanie i prowadzenie całości postępowań przy zamówieniach, dla których nie stosuje się tych przepisów,
11. przygotowywanie projektów umów z wykonawcami robót, dostawcami i świadczącymi usługi,
12. sprawdzanie dokumentacji projektowej otrzymanej od projektantów pod względem jej zgodności z warunkami w terenie,
13. prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę ora zgłaszanie robót niewymagających pozwolenia na budowę,
14. rozliczanie robót budowlanych, dostaw i usług, oraz sporządzanie niezbędnych zestawień finansowych,
15. prowadzenie magazynu materiałów budowalnych, niezbędnych do realizacji bieżących zadań referatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) praca w terenie (ze względu na nadzór nad pracownikami referatu) oraz  praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul. Piastowskiej 24 A i na terenie bazy przy ul. Poleskiej w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na parterze budynku; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową (brak windy, podjazdów),
2) obsługa monitora ekranowego i urządzeń biurowych powyżej 4 h dziennie,
3) wymiar etatu: pełny etat, planowany termin zatrudnienia:  lipiec 2024 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

>6

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
1) życiorys zawodowy (CV),
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
7) oświadczenie o następującej treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych".

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-06-21 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracy -  kierownika referatu drogowego.
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia
21 czerwca 2024 r. (decyduje data stempla pocztowego)
, oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gubinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6%.
Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
Kkandydaci, których aplikacje spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o miejscu i terminie rekrutacji. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z.2022 poz. 530).

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko  -kierownika referatu drogowego
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Miasta Gubina; adres e-mail: burmistrz@gubin.pl nr tel.: 68 455 81 00
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e - mail: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie pod adres Administratora.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO. Przepisy szczególne zostały zawarte w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
4. Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do konkursu. Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
5. Dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora. Odbiorcami danych będą również podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych (w tym podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie w związku z prowadzeniem strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa (w tym dane osobowe są ujawniane członkom komisji konkursowej, osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej, odbiorcom strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Po upływie okresu archiwizacji - dokumentacja posiedzeń komisji konkursowej zostanie przekazana właściwemu archiwum państwowemu.
6. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania tj. do zakończenia konkursu, a następnie przetwarzane w dalszych celach tj. archiwalnych. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) dokumentacja dotycząca konkursów na stanowiska w podległych jednostkach jest przechowywana przez okres pięciu lat poczynając od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy (tj. zakończenia konkursu). Protokoły komisji konkursowej zawierające dane osobowe kandydatów są przechowywane przez okres dwudziestu pięciu lat w archiwum zakładowym. W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych i żądania usunięcia danych, dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji ww. żądania, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania nieprawidłowych danych;
c) żądania usunięcia danych, o ile znajdzie zastosowanie jedna z przesłanek z art. 17 ust. 1 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
e) prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych w odniesieniu do tych danych, które są przetwarzane na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a)  RODO, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
8. Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
 
« powrót do poprzedniej strony