ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: IVDrukuj informację Ogłoszenie numer: IV

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Nabór na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika - inspektor - pełnomocnik ds. uzależnień

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2024-01-10

Ogłoszono dnia: 2024-01-10

Termin składania dokumentów: 2024-01-25 00:00:00

Nr ogłoszenia: IV

Id ogłoszenia: Nabór na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika-inspektor-pełnomocnik ds. uz

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ,
4) nieposzlakowana opinia,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia       
     publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
6) znajomość obsługi komputera oraz pakietów z zakresu MS Office,
7) znajomość przepisów z zakresu:
     - ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- prawa oświatowego, prawa pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o samorządzie gminnym.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w  merytorycznych zadań wymaganych na stanowisku,
2) umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
3) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
4) obowiązkowość, zaangażowanie,
5)  samodzielność, kreatywność i systematyczność w wykonywaniu zadań.
3. Predyspozycje osobowościowe:
1) wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
2) odporność na stres,
3) dynamika i aktywność działania,
4) gotowość podnoszenia kwalifikacji.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z profilaktyką uzależnień od środków psychoaktywnych,
2) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
3) wydatkowanie środków finansowych zatwierdzonych w budżecie gminy na działalność związaną z przeciwdziałaniem alkoholizmowi przy zachowaniu postanowień ustawy o prawie zamówień publicznych,
4) wykonywanie obowiązków kierownika  świetlicy opiekuńczo - wychowawczej w Gubinie,
5) udzielanie niezbędnych informacji dotyczących zakresu obowiązków służbowych z zachowaniem wymogów ustawy o ochronie danych osobowych,
6) rrowadzenie bieżącej korespondencji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

5. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul. Piastowskiej 24A w Gubinie; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów);
 2) wymiar etatu: pełny etat,
3) planowany termin zatrudnienia:  luty 2024 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

7. Wymagane dokumenty:
1) podpisany własnoręcznie życiorys zawodowy (CV),
2) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
4) podpisany własnoręcznie list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
5) kopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
6) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne, (wyłoniony w drodze naboru  kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłozyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
7) podpisane własnoręcznieoświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9) podpisany własnoręcznie ośwaidczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku,
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-25 00:00:00
b. Sposób:
1) oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 25 stycznia 2024 r. (decyduje data stempla pocztowego), oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane,
2) wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko inspektora - pełnomocnika uzqależnień w zastępstwie nieobecnego pracownika",
3) kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia,
    przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru
    Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
4) kandydaci, których aplikacje spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o
     miejscu i terminie rekrutacji,
5) nabór odbędzie się zgodnie z ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz U. z.2022 poz. 553).
 
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 25 stycznia 2024 r. (decyduje data stempla pocztowego), oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane,

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko inspektora - pełnomocnika ds. uzależnień w zastępstwie nieobecnego pracownika w Gubinie w celu rekrutacji:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Miasta Gubina; adres e-mail: burmistrz@gubin.pl nr tel.: 68 455 81 00
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e - mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO. Przepisy szczególne zostały zawarte w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do konkursu.
Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
5. Dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora. Odbiorcami danych będą również podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych (w tym podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie w związku z prowadzeniem strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa (w tym dane osobowe są ujawniane członkom komisji konkursowej, osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej, odbiorcom strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Po upływie okresu archiwizacji - dokumentacja posiedzeń komisji konkursowej zostanie przekazana właściwemu archiwum państwowemu.
6. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania tj. do zakończenia konkursu, a następnie przetwarzane w dalszych celach tj. archiwalnych. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) dokumentacja dotycząca konkursów na stanowiska w podległych jednostkach jest przechowywana przez okres pięciu lat poczynając od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy (tj. zakończenia konkursu). Protokoły komisji konkursowej zawierające dane osobowe kandydatów są przechowywane przez okres dwudziestu pięciu lat w archiwum zakładowym. W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych i żądania usunięcia danych, dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji ww. żądania, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania nieprawidłowych danych;
c) żądania usunięcia danych, o ile znajdzie zastosowanie jedna z przesłanek z art. 17 ust. 1 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
e) prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych w odniesieniu do tych danych, które są przetwarzane na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a)  RODO, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
8. Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Sendera
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-10 15:06:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Alicja Dobras
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-10 15:18:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Selerska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-04 15:20:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
809 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony