ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: VI.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: VI.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: młodszy referent ds.informatyki

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Data udostępnienia: 2024-01-30

Ogłoszono dnia: 2024-01-30

Termin składania dokumentów: 2024-02-12 00:00:00

Nr ogłoszenia: VI.2024

Id ogłoszenia: młodszy referent ds. informatyki

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) średnie kierunkowe: informatyk, programista,  
4) staż pracy nie jest wymagany,
5) nieposzlakowana opinia,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
7) podstawowa znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023 poz.40) - rozdział I
- ustawy o dostępie do informacji publicznej (t.j.2022 poz.902),
- ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz.U.2023 poz.8) - z wyłączeniem art. 12 do 12i , 17,18 oraz rozdziałów 4,5,6
 
b. Wymagania dodatkowe:
 Predyspozycje osobowościowe:
1) komunikatywność,
2) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
3) dynamika i aktywność działania,
4) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
5) umiejętność planowania i organizacji pracy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do głównych zadań pracownika należy :
1) administrowanie siecią komputerową,
2) administrowanie systemami IT użytkowanymi w UM oraz jednostkach podległych,
3) pełnienie funkcji administratora systemu alarmowego UM,
4) pełnienie funkcji administratora systemu teleinformatycznego UM,
5) organizowanie i czuwanie nad prawidłowością prac wdrożeniowych nowych systemów informatycznych w UM,
6) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji określającej sposób zarządzania systemami informatycznymi,
7) składanie zapotrzebowania na zakup niezbędnego sprzętu i akcesorów gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie systemów informatycznych w UM,
8) usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu oprogramowania zainstalowanego w UM,
10) wykonywanie czynności związanych z naprawą, modernizacją, usuwaniem awarii sprzętu komputerowego zainstalowanego w UM.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki zatrudnienia:
1) praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul. Piastowskiej 24 w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na I piętrze budynku; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów),
2) obsługa monitora ekranowego i urządzeń biurowych powyżej 4 h dziennie,
3) wymiar etatu: pełny etat,
4) praca związana z wyjazdami poza siedzibę UM,
5) planowany termin zatrudnienia: marzec 2024 roku.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

>6

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
1) życiorys zawodowy (CV),
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
7) oświadczenie o następującej treści: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych".
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-02-12 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds.informatyki w  Wydziale Organizacji i Spraw Obywatelskich".
 
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) do dnia 12 lutego 2024 roku, oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru
Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne. Kandydaci, których aplikacje spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o
miejscu i terminie rekrutacji.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530).
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko młodszego referenta ds. informatyki w Wydziale Organizacji i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Gubinie w celu rekrutacji:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Miasta Gubina; adres e-mail: burmistrz@gubin.pl nr tel.: 68 455 81 00
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e - mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3.  Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO. Przepisy szczególne zostały zawarte w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
4. Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do konkursu.
5. Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
6. Dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora. Odbiorcami danych będą również podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych (w tym podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie w związku z prowadzeniem strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa (w tym dane osobowe są ujawniane członkom komisji konkursowej, osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej, odbiorcom strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Po upływie okresu archiwizacji - dokumentacja posiedzeń komisji konkursowej zostanie przekazana właściwemu archiwum państwowemu.
7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania tj. do zakończenia konkursu, a następnie przetwarzane w dalszych celach tj. archiwalnych. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) dokumentacja dotycząca konkursów na stanowiska w podległych jednostkach jest przechowywana przez okres pięciu lat poczynając od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy (tj. zakończenia konkursu). Protokoły komisji konkursowej zawierające dane osobowe kandydatów są przechowywane przez okres dwudziestu pięciu lat w archiwum zakładowym. W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych i żądania usunięcia danych, dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji ww. żądania, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania nieprawidłowych danych;
c) żądania usunięcia danych, o ile znajdzie zastosowanie jedna z przesłanek z art. 17 ust. 1 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
e) prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych w odniesieniu do tych danych, które są przetwarzane na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a)  RODO, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
9. Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
 
 
« powrót do poprzedniej strony