ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie Burmistrza Miasta Gubina nr V.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie Burmistrza Miasta Gubina nr V.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor ds. zieleni miejskiej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunalny i Inwestycji

Data udostępnienia: 2016-02-10

Ogłoszono dnia: 2016-02-10 przez Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz

Termin składania dokumentów: 2016-02-22 15:30:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie Burmistrza Miasta Gubina nr V.2016

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procesie naboru mogą brać udział obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentami określonymi w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe z zakresu architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub inne wyższe wraz z kwalifikacjami z zakresu kształtowania zieleni, potwierdzonymi stosownymi dokumentami,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) podstawowa znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy z dnia 20 grudnia 1996r. o gospodarce komunalnej (Dz.U. z 2011r. Nr 45, poz. 236 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2015r., poz. 1651 z póxn.zm.),
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2015r. poz. 1515 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r., poz. 1399 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016r. poz.23),
 
6) co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku związanym z projektowaniem, utrzymaniem i pielęgnacją zieleni.
 
 
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) dyspozycyjność,
2) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
3) umiejętność opracowywania analiz, raportów i sprawozdań,
4) umiejetność obsługi komputera (program Word, Exel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetu),
5) prawo jazdy kat.B
6) znajomość zagadnień z zakresu nasadzeń  zieleni w warunkach miejskich,
7) portfolio własnych projektów.
 
Predyspozycje osobowościowe:
1) wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
2) odporność na stres,
3) dynamika i aktywność w działaniu,
4) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
5) gotowość podnoszenia kwalifikacji.
 
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kształtowanie zieleni miejskiej,
2) prowadzenie spraw i postępowań administracyjnych  dotyczących usuwania drzew i krzewów,
3) wykonanie inwentaryzacji ilościowo-jakościowej terenów zieleni miejskiej,
4) wykonywanie prac projektowych oraz nadzorowanie ich realizacji na terenach zieleni miejskiej,
5) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie ochrony i utrzymania zieleni miejskiej.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w budynku dwukondygnacyjnym  przy ul.Piastowskiej  24 w Gubinie oraz na terenach zieleni miejskiej gminy Gubin o statusie miejskim .
 
 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys zawodowy (CV),
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) kwestionariusz osobowy,
5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
8) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność dla kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych,
9) ewentualne portfolio własnych projektów.
 
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-02-22 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. zieleni miejskiej".
 
 
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul.Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 22 lutego 2016r.
 
 

VII. Informacje dodatkowe:

Zatrudnienie  planowane od 15 marca 2016r.
 
 
« powrót do poprzedniej strony