ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: XXXII.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: XXXII.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent do spraw księgowości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2016-12-13

Ogłoszono dnia: 2016-12-13 przez Edyta Smiejan

Termin składania dokumentów: 2016-12-23 15:30:00

Nr ogłoszenia: XXXII.2016

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Wykształcenie wyższe o preferowanym kierunku : administracja, ekonomia, zarządzanie,
4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. Nieposzlakowana opinia,
6. Podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (j.t.Dz.U. z 2016r. poz.1870),
- ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (j.t.Dz.U. z 2016 poz. 1047),
- ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U 2016 poz.716)
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (j.t. z 2016 poz. 446),
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (j.t.Dz.U. z 2015 poz.613)
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2016 poz.599) Dział I rozdział 1-3.

7. Wymagany trzyletni staż pracy, preferowane doświadczenie pracy w księgowości.
8. Umiejętność obsługi komputera (program Word, Exel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetowych)
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
2) umiejętność opracowywania analiz, raportów i sprawozdań,
3) dyspozycyjność.
 
Predyspozycje osobowościowe:
1) wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
2) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
3) dynamika i aktywność działania,
4) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia.
 
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie ewidencji (przypis, odpis) z zakresu:
a) opłat z tytułu wieczystego użytkowania gruntu,
b) przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
c) opłat z tytułu czynszu za najem gruntu pod garażami,
d) opłat z tytułu czynszu za najem gruntu i lokali z przeznaczeniem na prowadzenie działalności gospodarczej,
e) opłat z tytułu czynszów dzierżawnych od gruntów,
f) sprzedaży mienia komunalnego (tj. lokale, budynki, grunty na raty)
g) opłat za reklamy
h) opłat za zajęcie pasa drogowego, wycinkę drzew,
i) należności za dokumentację,

2. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń księgowych z zakresu mandatów karnych wystawianych przez Straż Miejską, w tym sprawdzanie terminowości wpłat, podejmowanie czynności egzekucyjnych, tj. wystawianie  tytułów wykonawczych, prowadzenie korespondencji z organami egzekucyjnymi,
3. Sporządzanie na podstawie ewidencji księgowej oraz sprawozdań jednostkowych łącznej informacji o stanie mienia j.s.t. (gminy).
4. Prowadzenie spraw związanych z opłatami targowymi w tym rozliczania inkasenta.
5. Prowadzenie spraw związanych z opłatami za usługi cmentarne, wykup miejsca na cmentarzu i wjazd na cmentarz.
6. Prowadzenie ewidencji i kontrolę druków ścisłego zarachowania w oparciu o instrukcję ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania.
7. Inwentaryzacja rozrachunków na koniec każdego roku stosownie do przepisów ustawy o rachunkowości.
8. Prowadzenie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucji jak upomnienia, tytuły wykonawcze, zabezpieczenia hipoteczne w przypadku wystąpienia zaległości w podatku od środków transportowych oraz współpraca z organami egzekucyjnymi.
9. Podejmowanie działań zmierzających do przeciwdziałania powstawania zaległości w podatku od środków transportu i mandatów karnych zagrożonych przedawnieniem.  
10. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym RADIX , przechowywanie i sprawdzanie dokumentów dotyczących ruchu majątku trwałego (OT, MT, PT, AT, LT  i inne), sporządzanie sprawozdań dotyczących danych zawartych w prowadzonej ewidencji,
 
 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Ppraca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul.Piastowskiej 24 w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na parterze budynku; stanowisko nie jest narażone na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów); praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
 
2. Zatrudnienie z dniem 01.01.2017r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys zawodowy (CV),
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
3. List motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4. Kwestionariusz osobowy,
5. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-23 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać do dnia 23 grudnia 2016r.(decyduje data stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane,
Wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale FInansowym".
 
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego).

VII. Informacje dodatkowe:

Ponieważ wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gubinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, kandydaci posiadający orzeczenie o  niepełnosprawności, aby skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 29a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o prawcownikach samorządowych (Dz.U z 2016, poz 902) powinni do składanych dokumentów załączyć posiadane orzeczenie.
 
Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
 
 
« powrót do poprzedniej strony