ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: XXXIV.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: XXXIV.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i współpracy zagranicznej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Europejski

Data udostępnienia: 2016-12-28

Ogłoszono dnia: 2016-12-28 przez Maria Kuzdżeń

Termin składania dokumentów: 2017-01-10 15:30:00

Nr ogłoszenia: XXXIV.2016

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe, kierunek germanistyka,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu: 
    - ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2016r., poz. 446),
    - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2016r., poz.1870),
7) wymagany 5 letni staż pracy, preferowane doświadczenie pracy w administracji samorządowej,
8) biegła znajomość obsługi pakietu Office,
9) biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
10) znajomość Programów Operacyjnych, w tym: Regionalnego Programu Operacyjnego-Lubuskie 2020, Programu Współpracy Interreg VA Brandenburgia-Polska 2014-2020.
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) komunikatywność,
2) umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
3) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,
4) systematyczność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność.
 
 
Predyspozycje osobowościowe:
1) wysoka kultura osobista,
2) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
3) dynamika i aktywność działania,
4) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy strukturalnych,
2) przygotowywanie propozycji zadań gminnych kwalifikujących się do finansowania ze środków unijnych,
3) opracowywanie dokumentów dotyczących rozwoju gminy,
4) opracowywanie wniosków aplikacyjnych wniosków aplikacyjnych i kierowanie ich do właściwych instytucji zarządzających programem, w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy Unii Europejskiej,
5) monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych z funduszy Unii Europejskiej oraz ocena ich wykonania,
6) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Gubina w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych,
7) współpraca z przygranicznym miastem Guben oraz innymi miastami partnerskimi,
8) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul.Piastowskiej 24 w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku; stanowisko nie jest narażone na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów); praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
2) zatrudnienie z dniem 16.01.2017r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys zawodowy (CV),
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-10 15:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać do dnia 10 stycznia 2017r.(decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem:  "Nabór na wolne stanowisko inspektora ds. pozyskiwania środków zewnętrznych i współpracy zagranicznej w Wydziale Europejskim".
 
c. Miejsce:
 
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową (decyduje data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

 
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gubinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%. Kandydaci posiadający orzeczenie o  niepełnosprawności, aby skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 29a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o prawcownikach samorządowych (Dz.U z 2016, poz 902),  powinni do składanych dokumentów załączyć posiadane orzeczenie.
 
Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.
« powrót do poprzedniej strony