ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: IX.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: IX.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent do spraw księgowości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2019-03-26

Ogłoszono dnia: 2019-03-26 przez Regina Midzio-Kaczmarek

Termin składania dokumentów: 2019-04-05 15:30:00

Nr ogłoszenia: IX.2019

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) wykształcenie wyższe (preferowanym kierunku: administracja, ekonomia, zarządzanie)
4) umiejętność obsługi komputera (program Word, Exel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetowych)
5) dwuletni staż pracy ( preferowane doświadczenie w księgowości)
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia,
8) podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2019 poz.506),
- ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 ze zm.)
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U z 2018 poz. 800 z późn. zm.) – dział III
- ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 ze. zm.) – w szczególności dział IV, X, XI
- rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz.U z 2018 poz. 2519)
- ustawa z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 280),
- ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2018 r., poz. 450) w szczególności dział II rozdział 2 ustawy.
 
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
2) umiejętność opracowywania analiz, raportów i sprawozdań
3) dyspozycyjność
predyspozycje osobowościowe
1) wysoka  kultura osobista,
2) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
3) dynamika i aktywność działania,
4) zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) sporządzanie na podstawie ewidencji VAT „cząstkowej” deklaracji VAT-7 oraz „cząstkowej” informacji podsumowującej w obrocie krajowym dotyczącej Urzędu Miejskiego.
2) ustalanie zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej dla Urzędu Miejskiego (ustalenie prewspółczynnika VAT).
3) ustalenie  dla Urzędu Miejskiego proporcji VAT wynikającej z ustawy VAT.
4) sporządzanie skonsolidowanej deklaracji VAT oraz informacji podsumowującej w obrocie krajowym i terminowe przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.
5) sporządzanie skonsolidowanych rejestrów VAT i terminowe przekazywanie w formie elektronicznej zgodnej ze strukturą Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) do Krajowej Administracji Skarbowej.
6) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym STOCK, przechowywanie i sprawdzanie dokumentów dotyczących ruchu majątku trwałego (OT, MT, PT, AT, LT  i inne), sporządzanie sprawozdań dotyczących danych zawartych w prowadzonej ewidencji.
7) prowadzenie ewidencji księgowej podatników podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych (przypisy, odpisy).
8) przyjmowanie i kontrola deklaracji w podatku od środków transportu.
9) prowadzenie czynności w zakresie przygotowania dokumentów dotyczących wszczęcia postępowania podatkowego w sprawie określenia zaległości w podatku od środków transportowych.
10) pzygotowanie decyzji określających zobowiązanie w podatku od środków transportowych.
11) przygotowywanie zaświadczeń  w zakresie danych wynikających z prowadzonej ewidencji podatku od środków transportowych.
12) zawieranie umów oraz rozliczanie dotacji udzielanych z budżetu gminy na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul.Piastowskiej 24 w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na parterze budynku; stanowisko nie jest narażone na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów); praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

więcej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys zawodowy (CV),
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) kwestionariusz osobowy kandydata,
5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
 
Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-04-05 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym"
c. Miejsce:
oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 5 kwietnia 2018r. do godz. 15.30  (decyduje data stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane

VII. Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym  w Urzędzie Miejskim w Gubinie:
  Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję,  że:      1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gubina, ul.Piastowska 24,66-620 Gubin,
2) kontakt, w zakresie czynności przetwarzania danych osobowych: Inspektor Ochrony Danych  – iod@gubin.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją kancelaryjną,
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) obowiązek podania danych osobowych oraz ich zakres wynika z  ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1260)
« powrót do poprzedniej strony