ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent do spraw księgowości

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej

Data udostępnienia: 2018-03-19

Ogłoszono dnia: 2018-03-19 przez Barbara Zygadło

Termin składania dokumentów: 2018-04-04 00:00:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie Nr XIV.2018

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej, preferowane uprawnienia architektoniczne lub urbanistyczne,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) podstawowa znajomość przepisów prawa z zakresu:
- planowania i zagospodarowania przestrzennego,
- prawa budowlanego,
- gospodarki nieruchomościami,
- ochrony zabytków i opieki nad zabytkami,
- postępowania administracyjnego – w zakresie wydawania decyzji administracyjnych,
- funkcjonowania samorządu gminnego.
b. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie zadań objętych stanowiskiem pracy,
2) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych oraz sporządzania decyzji administracyjnych,
3) umiejętność obsługi komputera (program Word, Exel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetowych) i urządzeń biurowych

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)  sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikami: częścią graficzną decyzji i analizą obejmującą część tekstową i graficzną,
     2) sporządzanie zmian decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji   
       inwestycji celu publicznego,
     3) zgłaszanie wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania  
       przestrzennego miasta,
4) nadzorowanie prac związanych z opracowaniem lub zmianą studium uwarunkowań i kierunków
      zagospodarowania przestrzennego miasta,
      5) sprawowanie nadzoru nad sporządzaniem lub zmianą miejscowych planów zagospodarowania  
       przestrzennego miasta,
      6) opiniowanie opracowywanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod  
      względem godności z obowiązującymi przepisami prawa oraz ze studium uwarunkowań  
      i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta,
     7) współdziałanie w opracowywaniu i realizacji wspólnych projektów polsko-niemieckich
       w ramach koncepcji zagospodarowania przestrzennego Euromiasta Gubin-Guben,
8) opiniowanie projektów małej architektury, kolorystyki elewacji budynków, reklam oraz innych mających wpływ na estetykę miasta,
9) współpraca w przygotowywaniu ofert inwestycyjnych dla terenów miejskich ,
    10) współpraca z Wydziałem Komunalnym i Inwestycji poprzez udział w przygotowaniu   
          planowanych inwestycji w zakresie dotyczącym  wymagań architektonicznych  
          i przestrzennych,
    11) współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków.
1) preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie zadań objętych stanowiskiem pracy,
2) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych oraz sporządzania decyzji administracyjnych,
3) umiejętność obsługi komputera (program Word, Exel, poczta elektroniczna, umiejętność korzystania z zasobów internetowych) i urządzeń biurowych

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul. Piastowskiej 24 w Gubinie, stanowisko zlokalizowane na parterze budynku; stanowisko nie jest narażone na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów); praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

>6%

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys zawodowy (CV),
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
3) list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
4) kwestionariusz osobowy,
5) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-04-04 00:00:00
b. Sposób:
wymagane dokumenty winne być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne     stanowisko - podinspektora - architekta miejskiego w Wydziale Nieruchomości i Gospodarki  Przestrzennej".
c. Miejsce:
oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 04 kwietnia 2018r. (decyduje data stempla pocztowego), oferty, które wpłyną po w.w terminie nie będą rozpatrywane,

VII. Informacje dodatkowe:

kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne