ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-07-15 08:36:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu


Naczelnik Wydziału: Ewa Selerska


 
tel. 68 455 81 10


Do zakresu działań Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich należy :
  1. Obsługa organizacyjna Rady Miejskiej
  2. Prowadzenie kancelarii Urzędu
  3. Załatwianie skarg i wniosków mieszkańców
  4. Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem referendów, wyborów do Sejmu i
    Senatu, organów samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, ławników do Sądu
    Rejonowego i Okręgowego, delegatów do Izb Rolniczych
  5. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu
  6. Wykonywanie czynności związanych z ewidencją ludności, wydawaniem dokumentów
    stwierdzających tożsamość
  7. Obsługa wniosków kierowanych za pośrednictwem Urzędu Miejskiego do CEIDG
  8. Prowadzenie kwalifikacji wojskowej
  9. Wykonywanie zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju
  10. Koordynacja zadań gminy w zakresie zarządzania kryzysowego
  11. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie obrony cywilnej
  12. Wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem przez gminę funkcji organu
    prowadzącego szkół i przedszkoli
  13. Realizacja miejskiego programu „Rodzina 3+” oraz wydawanie ogólnopolskich „Kart Dużej Rodziny”
  14. Prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów stypendia i zasiłki szkolne
  15. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o dofinansowaniu kształcenia młodocianych
  16. Wydawanie licencji na wykonywanie drogowego przewozu osób
  17. Sprawowanie nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Sportu, Miejskim Ośrodkiem Pomocy
    Społecznej
  18. Współpraca z Warsztatami Terapii Zajęciowej
  19. Sprawowanie nadzoru nad z gminnymi instytucjami kultury, prowadzenie rejestrów instytucji kultury
  20. Wykonywanie zadań z zakresu stosunku pracy w odniesieniu do kierowników wszystkich
    gminnych jednostek organizacyjnych oraz kierowników gminnych osób prawnych
  21. Współpraca z organizacjami pozarządowymi na gruncie ustawy o pożytku i wolontariacie
  22. Przygotowywanie i upowszechnianie informacji o pracy samorządu gminnego
  23. Koordynacja w zakresie przygotowywania programów gminnych
  24. Przekazywanie uchwał Rady do kontroli legalności oraz do publikacji
  25. Podawanie uchwał i zarządzeń do publicznej wiadomości
  26. Zaopatrzenie Urzędu w materiały biurowe, druki i prasę
  27. Prowadzenie archiwum zakładowego
  28. Koordynacja zadań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
  29. Prowadzenie spraw BHP i spraw socjalnych w Urzędzie
  30. Administrowanie budynkiem Urzędu
  31. Zabezpieczenie budynku Urzędu, oraz prowadzenie bieżących
    napraw.
« powrót do poprzedniej strony