ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Gubinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Finansowo-Budżetowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-07-15 14:58:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Skarbnik Gminy: Edyta Ponikiewska - tel. 68 455 81 06, pok. nr 101A
Główny księgowy Urzędu Miejskiego: Monika Bonisławska - tel. 68 455 81 64, pok. nr 210
 
Pracownicy:
  • Dorota Tomczak - tel. 68 455 82 98, pokój nr 308
  • Anna Kopytiuk – tel. 68 455 81 34, pokój nr 210
  • Natalia Cwajna – tel. 68 455 81 34, pokój nr 210
  • Marta Foryszowska – tel. 68 455 81 63, pokój nr 100B
Do zakresu działania Wydziału Finansowo – Budżetowego należy w szczególności:
l) opracowywanie projektu budżetu Gminy w oparciu o dane przedłożone przez naczelników Wydziałów, Pełnomocnika do Spraw Uzależnień, Komendanta Straży, kierowników jednostek organizacyjnych Gminy oraz Gminnych osób prawnych,
2) monitorowanie, kontrola i analiza realizacji budżetu gminy oraz opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń zmieniających budżet,
3) kontrola wydatkowania środków finansowych przyznanych z budżetu Gminy jednostkom organizacyjnym,
4) prowadzenie rachunkowości budżetu Gminy i Urzędu,
5) sprawowanie obsługi kasowej Urzędu,
6) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych. i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
7) nadzorowanie wniosków o płatność projektów realizowanych ze środków pozabudżetowych,
8) fakturowanie należności i sporządzanie rejestrów sprzedaży w zakresie działalności Gminy, która nie jest objęta możliwością fakturowania i prowadzenia ewidencji VAT w innych Wydziałach,
9) przekazywanie dotacji jednostkom organizacyjnym Gminy, organizacjom pozarządowym i innym podmiotom, analiza wykorzystania dotacji i ich rozliczanie we współpracy z Wydziałami merytorycznymi,
10) obsługa zaciągniętych kredytów, pożyczek i obligacji,
11) sporządzanie list wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, ryczałtów oraz innych świadczeń pieniężnych pracowników Urzędu,
12) prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenie społeczne oraz sporządzanie w tym zakresie deklaracji,
13) prowadzenie we współpracy z merytorycznym Wydziałem rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług oraz sporządzanie w tym zakresie deklaracji,
14) przyjmowanie sprawozdań od jednostek organizacyjnych, ich kontrola i sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
15) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym wszystkich rachunków, faktur, delegacji służbowych i innych dowodów księgowych,
16) przygotowywanie dokumentów do dokonywania przelewów i terminowe regulowanie zobowiązań,
17) prowadzenie obsługi finansowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
18) prowadzenie obsługi finansowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
19) prowadzenie rejestru umów zleceń i umów o dzieło.
« powrót do poprzedniej strony