ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Gubinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Gospodarki Nieruchomościami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2005-11-09 14:26:47 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Wydziału:  Gabriela Łuc-Bardzik
 
tel.68 455 82 97
Do zakresu działania Wydziału Gospodarki  Nieruchomościami należy:
-        wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy, w tym wydawanie decyzji,
-        nabywanie nieruchomości do zasobu od jednostek samorządu terytorialnego, Skarbu Państwa, osób prawnych i fizycznych,
-        ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych na zbycie, wydzierżawienie, najem nieruchomości,
-        przygotowywanie formalno – prawne nieruchomości do realizacji celów wynikających z zapisów planów zagospodarowania przestrzennego Gminy,
-        wydawanie decyzji dotyczących podziału nieruchomości, przeprowadzanie rozgraniczeń nieruchomości, regulowanie stanów prawnych nieruchomości,
-        wyrażanie zgody na wejście podmiotów na tereny stanowiące własność Gminy,
-        prowadzenie spraw najmu komunalnych lokali użytkowych i mieszkalnych,
-       obsługa posiedzeń Społecznej Komisji Mieszkaniowej,
-       nadzór nad Miejskim Zakładem Usług Komunalnych w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym,
-       prowadzenie spraw związanych ze spadkami dziedziczonymi przez Gminę z mocy ustawy, w zakresie badania składu masy spadkowej i spisu inwentarza masy spadkowej nabywanej z mocy ustawy przez Gminę, w tym współpraca z sądami, urzędami i innymi podmiotami w zakresie pozyskiwania informacji niezbędnych w zakresie prowadzonych spraw,
-       naliczanie dodatków mieszkaniowych i dodatków energetycznych, przygotowywanie decyzji,
-       prowadzenie polityki mieszkaniowej w ramach komunalnych zasobów mieszkaniowych oraz zasobów RTBS, w tym sporządzanie projektów list osób, z którymi będą zawierane umowy najmu mieszkań komunalnych,
-      realizacja procedury związanej z planowaniem przestrzennym,
-       prowadzenie i aktualizacja ewidencji składników mienia komunalnego obejmujących grunty, budynki, obiekty, w tym małej architektury,
-       prowadzenie ewidencji gruntów oddanych w wieczyste użytkowanie i trwały zarząd oraz naliczenie opłat z tego tytułu,
-       prowadzenie spraw dotyczących nadawania nazw ulicom, terenom i obiektom miejskim oraz nadawania numerów porządkowych nieruchomościom w ramach prowadzonej obowiązującej ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
-       wydawanie zaświadczeń o spłacie obciążeń hipotecznych,
-       wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
-       prowadzenie księgi rachunkowej ewidencji przypisów i odpisów wszelkich pozostałych opłat, niepodatkowych należności budżetowych i należności cywilno - prawnych w zakresie działania Wydziału
-       prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-       prowadzenie sprawozdawczości w zakresie merytorycznym Wydziału.
-       fakturowanie należności i sporządzanie rejestrów sprzedaży VAT.
 
« powrót do poprzedniej strony