Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Inwestycji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-07-15 13:23:59 przez Dariusz Markowski
Akapit nr - brak tytułu
Naczelnik Wydziału: Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz
Siedziba:
URZĄD MIEJSKI W GUBINIE
UL.PIASTOWSKA 24
66-620 GUBIN
Zakres spraw i zadań do realizacji:
Do zakresu działania Wydziału Inwestycji należy w szczególności:
1) przygotowywanie, prowadzenie, rozliczanie i nadzorowanie inwestycji i remontów finansowanych z budżetu gminy oraz współfinansowanych ze środków zewnętrznych
2) zlecenia dokumentacji projektowej, koncepcji projektowych, programów funkcjonalno-użytkowych oraz ekspertyz budowlanych,
3) prowadzenie spraw dotyczących:
a) budowy i przebudowy dróg, chodników, parkingów, placów, ścieżek rowerowych, kładek dla pieszych i mostów,
b) współpracy z instytucjami w tym zarządcami dróg w zakresie remontów i inwestycji,
c) rozbudowy i modernizacji oświetlenia drogowego,
d) budowy obiektów małej architektury i placów zabaw,
e) uzbrojenia terenów w sieć wodociągową i kanalizacyjną,
f) budowy i rozbudowy obiektów użyteczności publicznej;
4) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie merytorycznym Wydziału i wsparcie organizacyjne postępowań prowadzonych w Urzędzie,
5) sporządzanie Planu Zamówień Publicznych i sprawozdań z zamówień publicznych prowadzonych przez Urząd,
6) współpraca z Regionalnym Towarzystwem Budownictwa Społecznego sp. z o. o. oraz Społeczną Inicjatywą Mieszkaniową Gubin sp. z o.o. w zakresie realizacji budownictwa mieszkaniowego,
7) współpraca z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie realizowanych inwestycji, w tym zlecanie opracowywania badań konserwatorskich i programów prac konserwatorskich,
8) przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,
9) nadzór merytoryczny nad działalnością spółek z udziałem Gminy, których działalność związana jest z zakresem działania Wydziału,
10) nadzór nad działaniem Referatu Drogowego funkcjonującego w strukturze Wydziału obejmuje:
1) budowę i przebudowę dróg, placów i parkingów,
2) wykonywanie remontów bieżących dróg, w tym:
a) roboty awaryjne i nieprzewidziane,
b) remonty dróg i chodników miejskich,
c) montaż, naprawa, wymiana i utrzymanie w czystości znaków drogowych i tablic informacyjnych,
d) konserwacja i naprawa mostów i kładek,
e) remonty elementów kanalizacji deszczowej,
3) wykonywanie innych prac związanych z funkcjonowaniem Gminy Gubin o statusie miejskim.
Telefon kontaktowy:
(068) 455 8128 501705221 – Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz
(068) 455 81 45 – Anna Marek
(068) 455 81 45 – Urszula Iwaszkiewicz
(068) 455 81 45 – Dariusz Markowski
504261231 – Dariusz Sobczak
Godziny urzędowania:
Przyjmowanie interesantów od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.30 do 15.30
Realizacja zadań przez Referat Drogowy od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.00 do 15.00