cywilnoprawne
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Ulgi w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny zgodnie z uchwałą nr LIII.277.2014 Rady Miejskiej w Gubinie z dnia 18 czerwca 2014r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
(dot. należności: wieczyste użytkowanie gruntu, dzierżawa i najem)
Rodzaje ulg: rozłożenie na raty, odroczenie terminu płatności, umorzenie.
- OSOBY FIZYCZNE
Wniosek winien zawierać:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania lub pobytu,
- PESEL,
- uzasadnienie wskazujące na wystąpienie okoliczności ubiegania się o ulgę,
- rodzaj należności cywilnoprawnej wraz ze wskazaniem kwoty,
- proponowany sposób i termin spłaty w przypadku ubiegania się o rozłożenie na raty bądź odroczenie terminu płatności.
Uwaga: Nie obowiązuje żaden druk wniosku.
W załączeniu do wniosku:
- informację o sytuacji majątkowej wraz z dokumentami potwierdzającymi dochody, wydatki i zobowiązania wszystkich osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym (umowa o pracę, oświadczenie/zaświadczenie z Urzędu Pracy, rachunki, faktury, umowy kredytowe/harmonogram spłat, inne dokumenty świadczące o obecnej sytuacji majątkowej).
Uwaga: Druk informacji zgodnie z w/w uchwałą.
- OSOBY PRAWNE LUB OSOBY FIZYCZNE PROWADZĄCE DZIAŁALNOŚC GOSPODARCZĄ
W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej na gruncie w związku, z którym jest składny wniosek
o ulgę wnioskodawca winien złożyć wniosek zawierający:
o ulgę wnioskodawca winien złożyć wniosek zawierający:
- nazwę firmy/imię i nazwisko przedsiębiorcy,
- adres siedziby firmy,
- NIP,
- rodzaj należności cywilnoprawnej wraz ze wskazaniem kwoty,
- uzasadnienie wskazujące na wystąpienie okoliczności ubiegania się o ulgę,
- dokumenty potwierdzające wskazane w nim okoliczności,
- proponowany sposób i termin spłaty w przypadku ubiegania się o rozłożenie na raty bądź odroczenie terminu płatności,
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
- informację o sytuacji ekonomicznej, poprzez złożenie elementów sprawozdań finansowych za okres 3 ostatnich lat obrotowych sporządzanych zgodnie z przepisami o rachunkowości:
- bilansu,
- rachunku zysków i strat,
- informacji dodatkowej,
- rachunku przepływów pieniężnych,
- zestawienia zmian w kapitale (funduszu) własnym,
- dokumentów z badania sprawozdań finansowych – raportu biegłego lub komisji rewizyjnej,
- innych dokumentów świadczących o obecnej sytuacji ekonomicznej,
- lub oświadczenia o braku konieczności sporządzania, któregokolwiek z w/w elementów sprawozdania)
podpisanych przez osoby uprawnione zgodnie z zapisami w KRS,
- zaświadczenia o pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, jakie otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,
- oświadczenie o charakterze prowadzonej działalności gospodarczej (lokalny/międzynarodowy), głównych odbiorców towarów i usług (odbiorcy krajowi/międzynarodowi) wraz ze wskazaniem wysokości dochodów uzyskiwanych
w ramach działalności lokalnej oraz międzynarodowej.
w ramach działalności lokalnej oraz międzynarodowej.
Tel. kontaktowy: 68 455 81 39
Załączniki
Pobierz dane XML Ulgi w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny zgodnie z uchwałą nr LIII.277.2014 Rady Miejskiej w Gubinie z dnia 18 czerwca 2014r. Drukuj informację Ulgi w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny zgodnie z uchwałą nr LIII.277.2014 Rady Miejskiej w Gubinie z dnia 18 czerwca 2014r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-03-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Smiejan |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-03-25 08:11:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Monika Bonisławska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-03-25 08:45:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Monika Bonisławska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-03-25 16:01:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 854 raz(y) |