ˆ

cywilnoprawne

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ulgi w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny zgodnie z uchwałą nr LIII.277.2014 Rady Miejskiej w Gubinie z dnia 18 czerwca 2014r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

(dot. należności: wieczyste użytkowanie gruntu, dzierżawa i najem)
Rodzaje ulg: rozłożenie na raty, odroczenie terminu płatności, umorzenie.
 
  • OSOBY FIZYCZNE
Wniosek winien zawierać:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania lub pobytu,
- PESEL,
- uzasadnienie wskazujące na wystąpienie okoliczności ubiegania się o ulgę,
- rodzaj należności cywilnoprawnej wraz ze wskazaniem kwoty,
- proponowany sposób i termin spłaty w przypadku ubiegania się o rozłożenie na raty bądź odroczenie terminu płatności.
Uwaga: Nie obowiązuje żaden druk wniosku.
W załączeniu do wniosku:
- informację o sytuacji majątkowej wraz z dokumentami potwierdzającymi dochody, wydatki i zobowiązania wszystkich osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym (umowa o pracę, oświadczenie/zaświadczenie z Urzędu Pracy, rachunki, faktury, umowy kredytowe/harmonogram spłat, inne dokumenty świadczące o obecnej sytuacji majątkowej).
Uwaga: Druk informacji zgodnie z w/w uchwałą.
 
  • OSOBY PRAWNE LUB OSOBY FIZYCZNE PROWADZĄCE DZIAŁALNOŚC GOSPODARCZĄ  
W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej na gruncie w związku, z którym jest składny wniosek
o ulgę wnioskodawca winien złożyć wniosek zawierający:
- nazwę firmy/imię i nazwisko przedsiębiorcy,
- adres siedziby firmy,
- NIP,
- rodzaj  należności cywilnoprawnej wraz ze wskazaniem kwoty,
- uzasadnienie wskazujące na wystąpienie okoliczności ubiegania się o ulgę,
- dokumenty potwierdzające wskazane w nim okoliczności,
- proponowany sposób i termin spłaty w przypadku ubiegania się o rozłożenie na raty bądź odroczenie terminu płatności,
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
-  informację o sytuacji ekonomicznej, poprzez złożenie elementów sprawozdań finansowych za okres 3 ostatnich lat obrotowych sporządzanych zgodnie z przepisami o rachunkowości:
  • bilansu,
  • rachunku zysków i strat,
  • informacji dodatkowej,
  • rachunku przepływów pieniężnych,
  • zestawienia zmian w kapitale (funduszu) własnym,
  • dokumentów z badania sprawozdań finansowych – raportu biegłego lub komisji rewizyjnej,
  • innych dokumentów świadczących o obecnej sytuacji ekonomicznej,
  • lub oświadczenia o braku konieczności sporządzania, któregokolwiek z w/w elementów sprawozdania)
podpisanych przez osoby uprawnione zgodnie z zapisami w KRS,
- zaświadczenia o pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, jakie otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,
- oświadczenie o charakterze prowadzonej działalności gospodarczej (lokalny/międzynarodowy), głównych odbiorców towarów i usług (odbiorcy krajowi/międzynarodowi) wraz ze wskazaniem wysokości dochodów uzyskiwanych
w ramach działalności lokalnej oraz międzynarodowej.
 
Tel. kontaktowy: 68 455 81 39

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Smiejan
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-25 08:11:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Bonisławska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-25 08:45:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Bonisławska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-25 16:01:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
808 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »