Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Gubinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

Wydział Promocji, Strategii i Pozyskiwania Funduszy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-07-11 10:49:20 przez Krzysztof Kaciunka

Akapit nr - brak tytułu

Naczelnik Wydziału Promocji, Strategii i Pozyskiwania Funduszy
– Krzysztof Dziurdziewicz (pokój 211, wejście B, tel. 68 455 81 07)
e-mail:
 
Pracownicy:
Artur Nowak, pokój 307, telefon: 68 455 81 21
Krzysztof Kaciunka, pokój 307, telefon: 68 455 81 21
 
Szczegółowy zakres czynności Wydziału Promocji, Strategii i Pozyskiwania Funduszy
  1. prowadzenie spraw z zakresu współpracy zagranicznej,
  2. pozyskiwanie funduszy ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, na realizację zadań Gminy, we współpracy z komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi, przy udziale Stowarzyszenia Gminy Euroregion Sprewa – Nysa – Bóbr, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego i Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz innych instytucji centralnych,
  3. koordynowanie realizacji projektów unijnych,
  4. analiza i rozpowszechnianie informacji na temat dostępnych programów i konkursów na dofinansowanie projektów,
  5. koordynowanie współpracy z przygranicznym miastem Guben oraz innymi miastami partnerskimi,
  6. udział w opracowywaniu wieloletnich programów inwestycyjnych i założeń realizacji zadań inwestycyjnych ze środków budżetowych Gminy oraz funduszy i programów pomocowych,
  7. udział w przygotowywaniu ofert dla inwestorów krajowych i zagranicznych w zakresie możliwości inwestowania na terenie Gminy oraz prowadzenie ich promocji w kraju i za granicą, organizacja spotkań konsultacyjno – informacyjnych,
  8. podejmowanie działań związanych z obszarem innowacyjnej gospodarki poprzez współpracę z otoczeniem gospodarczym, naukowym i społecznym, kreowanie wizerunku Gminy przyjaznej do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej,
  9. opracowanie Raportu o stanie Gminy oraz analiza działań promocyjnych,
  10. uczestnictwo i organizowanie targów i wystaw promujących lokalny biznes,
  11. współorganizacja imprez i wydarzeń społeczno – kulturalnych na terenie Gminy,
  12. opracowanie i koordynacja wdrażania Strategii Rozwoju Gminy Gubin o statusie miejskim,
  13. wykonywanie zadań z zakresu promocji Gminy, w tym turystyki wodnej,
  14. obsługa profilu Gminy w mediach społecznościowych, prowadzenie strony internetowej www.gubin.pl,
  15. upowszechnianie informacji o zrealizowanych i planowanych projektach w mediach, internecie, prasie,
  16. promocja gospodarcza i współpraca z sektorem mikro, małych i średnich przedsiębiorstw,
  17. prowadzenie obsługi fotograficznej na potrzeby własnych wydawnictw i mediów,
  18. obsługa i prowadzenie spraw dotyczących lokalnych wydawnictw własnych, których wydawcą jest Gmina,
  19. przygotowanie prezentacji Gubina na wystawach, targach.
  20. opracowywanie materiałów, informacji, sprawozdań, analiz, ocen, prognoz, itp. niezbędnych w procesie decyzyjnym,
  21. opracowanie propozycji do projektów wieloletnich i rocznych programów oraz planów rozwoju gminy, harmonogramów wykonania uchwał w zakresie zleconym przez Burmistrza Miasta,
  22. opracowanie propozycji zadań do projektu budżetu w zakresie merytorycznym i finansowym,
  23. wykonywanie zadań wynikających z uchwał i zarządzeń oraz informowanie o stopniu zaawansowania ich realizacji,
  24. przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza oraz projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie merytorycznym Wydziału,
  25. realizacja wniosków i spraw zgłaszanych w interpelacjach radnych oraz przygotowywania projektów odpowiedzi,
  26. prowadzenie zaangażowania finansowego i sprawozdawczości w zakresie merytorycznym Wydziału,
  27. wykonywanie zadań w zakresie merytorycznym określonych w dokumentach związanych z obronnością kraju, obrona cywilną, ochroną przeciwpożarową mienia oraz klęskami żywiołowymi, zgodnie z zasadami ustalonymi w odrębnych przepisach,
  28. realizacja obowiązku upowszechniania w BIP informacji, o których mowa w ustawie o dostępie do informacji publicznej i wynikającego z innych ustaw związanych z merytorycznym zakresem Wydziału,
  29. udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej dotyczących spraw znajdujących się w zakresie merytorycznym Wydziału,
  30. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
  31. realizacja zadań związanych z wykonywaniem kontroli zarządczej,
  32. umieszczanie na stronie internetowej Urzędu aktualnych informacji z zakresu merytorycznej działalności Wydziału.
  33. prowadzenie spraw związanych z transportem własnym i transportem obcym wykorzystywanym na cele Urzędu,
  34. współdziałanie z innymi Wydziałami w zakresie pozyskiwania dodatkowych źródeł finansowania zadań związanych z funkcjonowaniem Gminy,
  35. sygnalizowanie wszelkich zdarzeń wymagających podjęcia inicjatywy lub kontroli przez powołane do tego organy i służby.