Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ ›
- Urząd Stanu Cywilnego ›
- Wydział Podatków i Opłat ›
- Wydział Komunalny i Inwestycji ›
- Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich ›
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami ›
- Pełnomocnik ds.Uzależnień ›
- KASA URZĘDU MIEJSKIEGO ›
- Wydział Inwestycji ›
Naczelnik Wydziału Inwestycji: Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz
Siedziba:
URZĄD MIEJSKI W GUBINIEUL.PIASTOWSKA 2466-620 GUBINpok. 306Zakres spraw i zadań do realizacji:
Do zakresu działania Wydziału Inwestycji należy w szczególności:1) przygotowywanie, prowadzenie, rozliczanie i nadzorowanie inwestycji i remontów finansowanych z budżetu gminy oraz współfinansowanych ze środków zewnętrznych2) zlecenia dokumentacji projektowej, koncepcji projektowych, programów funkcjonalno-użytkowych oraz ekspertyz budowlanych,3) prowadzenie spraw dotyczących:a) budowy i przebudowy dróg, chodników, parkingów, placów, ścieżek rowerowych, kładek dla pieszych i mostów,b) współpracy z instytucjami w tym zarządcami dróg w zakresie remontów i inwestycji,c) rozbudowy i modernizacji oświetlenia drogowego,d) budowy obiektów małej architektury i placów zabaw,e) uzbrojenia terenów w sieć wodociągową i kanalizacyjną,f) budowy i rozbudowy obiektów użyteczności publicznej;4) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie merytorycznym Wydziału i wsparcie organizacyjne postępowań prowadzonych w Urzędzie,5) sporządzanie Planu Zamówień Publicznych i sprawozdań z zamówień publicznych prowadzonych przez Urząd,6) współpraca z Regionalnym Towarzystwem Budownictwa Społecznego sp. z o. o. oraz Społeczną Inicjatywą Mieszkaniową Gubin sp. z o.o. w zakresie realizacji budownictwa mieszkaniowego,7) współpraca z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie realizowanych inwestycji, w tym zlecanie opracowywania badań konserwatorskich i programów prac konserwatorskich,8) przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,9) nadzór merytoryczny nad działalnością spółek z udziałem Gminy, których działalność związana jest z zakresem działania Wydziału,10) nadzór nad działaniem Referatu Drogowego funkcjonującego w strukturze Wydziału obejmuje:1) budowę i przebudowę dróg, placów i parkingów,2) wykonywanie remontów bieżących dróg, w tym:a) roboty awaryjne i nieprzewidziane,b) remonty dróg i chodników miejskich,c) montaż, naprawa, wymiana i utrzymanie w czystości znaków drogowych i tablic informacyjnych,d) konserwacja i naprawa mostów i kładek,e) remonty elementów kanalizacji deszczowej,3) wykonywanie innych prac związanych z funkcjonowaniem Gminy Gubin o statusie miejskim.Telefon kontaktowy:
(068) 455 81 28 501705221 - Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz(068) 455 81 45 - Anna Marek(068) 455 81 45 - Urszula Iwaszkiewicz(068) 455 81 44 - Dariusz MarkowskiGodziny urzędowania:
Przyjmowanie interesantów od poniedziałku do piątkuw godzinach od 7.30 do 15.30Realizacja zadań przez Referat Drogowy od poniedziałku do piątkuw godzinach od 7.00 do 15.00