ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Gubinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Co i jak załatwić - lista wydziałów

Lista informacji

  • UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ ›
  • Urząd Stanu Cywilnego ›
  • Wydział Podatków i Opłat ›
  • Wydział Komunalny i Inwestycji ›
  • Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich ›
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami ›
  • Pełnomocnik ds.Uzależnień ›
  • KASA URZĘDU MIEJSKIEGO ›
  • Wydział Inwestycji ›

    Naczelnik Wydziału Inwestycji: Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz

    Siedziba:

    URZĄD MIEJSKI W GUBINIE
    UL.PIASTOWSKA 24
    66-620 GUBIN
    pok. 306

    Zakres spraw i zadań do realizacji:

    Do zakresu działania Wydziału Inwestycji należy w szczególności:
    1)         przygotowywanie, prowadzenie, rozliczanie i nadzorowanie inwestycji i remontów finansowanych z budżetu gminy oraz współfinansowanych ze środków zewnętrznych
    2)         zlecenia dokumentacji projektowej, koncepcji projektowych, programów funkcjonalno-użytkowych oraz ekspertyz budowlanych,
    3)         prowadzenie spraw dotyczących:
    a)         budowy i przebudowy dróg, chodników, parkingów, placów, ścieżek rowerowych, kładek dla pieszych i mostów,
    b)         współpracy z instytucjami w tym zarządcami dróg w zakresie remontów i inwestycji,
    c)         rozbudowy i modernizacji oświetlenia drogowego,
    d)        budowy obiektów małej architektury i placów zabaw,
    e)         uzbrojenia terenów w sieć wodociągową i kanalizacyjną,
    f)         budowy i rozbudowy obiektów użyteczności publicznej;
    4)         prowadzenie  postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie merytorycznym Wydziału i wsparcie organizacyjne postępowań prowadzonych w Urzędzie,
    5)         sporządzanie Planu Zamówień Publicznych i sprawozdań z zamówień publicznych prowadzonych przez Urząd,
    6)         współpraca z Regionalnym Towarzystwem Budownictwa Społecznego sp. z o. o. oraz Społeczną Inicjatywą Mieszkaniową Gubin sp. z o.o. w zakresie realizacji budownictwa mieszkaniowego,
    7)         współpraca z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie realizowanych inwestycji, w tym zlecanie opracowywania badań konserwatorskich  i programów prac konserwatorskich,
    8)         przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji,
    9)         nadzór merytoryczny nad działalnością spółek z udziałem Gminy, których działalność związana jest z zakresem działania Wydziału,
    10)       nadzór nad działaniem Referatu Drogowego funkcjonującego w strukturze Wydziału obejmuje:
    1)         budowę i przebudowę dróg, placów i parkingów,
    2)         wykonywanie remontów bieżących dróg, w tym:
    a) roboty awaryjne i nieprzewidziane,
    b) remonty dróg i chodników miejskich,
    c) montaż, naprawa, wymiana i utrzymanie w czystości znaków drogowych i tablic informacyjnych,
    d) konserwacja i naprawa mostów i kładek,
    e) remonty elementów kanalizacji deszczowej,
    3) wykonywanie innych prac związanych z funkcjonowaniem Gminy Gubin o statusie miejskim.

    Telefon kontaktowy:

    (068) 455 81 28  501705221 - Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz
    (068) 455 81 45 - Anna Marek
    (068) 455 81 45 - Urszula Iwaszkiewicz
    (068) 455 81 44 - Dariusz Markowski

    Godziny urzędowania:

    Przyjmowanie interesantów od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 7.30 do 15.30
    Realizacja zadań przez Referat Drogowy od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 7.00 do 15.00
     

    Wyślij e-mail: Wyślij e-mail