Pełnomocnik ds. Uzależnień
Szczegóły informacji
Pełnomocnik ds.Uzależnień
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-07-23 09:27:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Funkcję pełnomocnika pełni IZABELA RATAJCZYK-BRYLL
tel.68 455 81 13
Do zakresu działania Pełnomocnika ds. Uzależnień:
1) działanie na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych, problemów narkomanii oraz
propagowanie na terenie lokalnym zdrowego stylu życia poprzez wspieranie lokalnych inicjatyw,
2) przeprowadzanie analizy problemów alkoholowych, problemów narkomanii, sposobów i skuteczności ich
rozwiązywania,
3) przygotowywanie wspólnie z Komisją d/s Rozwiązywania Problemów Alkoholowych projektu Miejskiego
Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz realizacja przyjętego przez Radę Miejską programu,
4) przygotowanie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Narkomanii oraz realizacja
przyjętego przez Radę Miejską programu,
5) przedkładanie sprawozdań z realizacji Miejskiego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i
Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Narkomanii,
6) nadzorowanie realizacji umów w zakresie wsparcia, konsultacji i poradnictwa dla osób uzależnionych od
środków psychoaktywnych,
7) prowadzenie spraw dotyczących wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów
alkoholowych oraz stwierdzenia ich wygaśnięcia,
8) prowadzenie księgi rachunkowej (ewidencji szczegółowej) na podstawie danych elektronicznych zapisanych
w programie komputerowym ewidencji przypisów i odpisów opłat za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów
alkoholowych,
9) organizacja pracy świetlicy opiekuńczo-wychowawczej dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych, pełnienie funkcji
kierownika świetlicy,
10) podejmowanie działań związanych z rozwiązywaniem problemów przemocy w rodzinie, w tym prowadzenie
w godzinach pracy Urzędu punktu konsultacyjnego w sprawach przeciwdziałania przemocy w rodzinie.