ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Gubinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: specjalista ds. kontroli wewnętrznej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Gubinie

Wymiar etatu: 1/4

Ilość etatów: 1

Wydział: samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2024-06-19

Ogłoszono dnia: 2024-06-19

Termin składania dokumentów: 2024-07-02 00:00:00

Nr ogłoszenia: 9.2024

Id ogłoszenia: specjalista ds. kontroli wewnętrznej

Zlecający: Burmistrz Miasta Gubina

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, ekonomia, finanse),
4) nieposzlakowana opinia,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
   publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
6) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietów z zakresu MS Office,
7) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
         i aktów wykonawczych do tych ustaw.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w wykonywaniu merytorycznych zadań wymaganych na stanowisku,
2) umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
3) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
4) obowiązkowość, zaangażowanie
5) samodzielność, kreatywność i systematyczność w wykonywaniu zadań.
Predyspozycje osobowościowe:
1) wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
2) odporność na stres, asertywność,
3) dynamika i aktywność działania,
4) gotowość podnoszenia kwalifikacji.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1. Opracowanie i przedłożenie Burmistrzowi projektu rocznego planu kontroli wewnętrznej.
2. Prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie Miejskim w Gubinie i jednostkach organizacyjnych Gminy oraz kontrola gminnych osób prawnych.
3. Prowadzenie rejestru kontroli, sporządzanie protokołów kontroli oraz zaleceń pokontrolnych.
4. Badanie zgodności działania Urzędu Miejskiego, jednostek organizacyjnych Gminy i gminnych osób prawnych z obowiązującymi przepisami prawa oraz ocena procesów gospodarczych i innych rodzajów działalności służących zaspakajaniu potrzeb mieszkańców Gminy.
5. Kontrola realizacji wykorzystania dotacji przeznaczonych na zadania Gminy zlecane w ramach konkursów na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
6. Badanie prawidłowości wykorzystania zasobów będących w dyspozycji Urzędu Miejskiego jednostek organizacyjnych Gminy i gminnych osób prawnych.
7. Badanie prawidłowości dokumentowania operacji gospodarczych, organizacji obiegu dokumentów i funkcjonowania samokontroli.
8. Ujawnianie niesprawnej organizacji pracy, niegospodarności, marnotrawstwa mienia.
9. Ustalanie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych oraz wskazywanie sposobów i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień.
10. Analizowanie stopnia wykonania zaleceń pokontrolnych, przeprowadzanie ponownej kontroli oraz wykorzystanie materiałów pokontrolnych do doskonalenia działalności jednostek kontrolowanych.
11. Bieżąca współpraca z audytorem wewnętrznym, w zakresie powierzonych zadań.
12. Ścisła ochrona danych osobowych przetwarzanych w ramach obowiązków służbowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadniona modyfikacja lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) praca w budynku dwukondygnacyjnym przy ul. Piastowskiej 24 w Gubinie; budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów);
2) wymiar etatu: 1/4 etatu,
3) planowany termin zatrudnienia:   lipiec 2024 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

>6

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
1) podpisany własnoręcznie życiorys zawodowy (CV),
2) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
4) podpisany własnoręcznie list motywacyjny zawierający uzasadnienie przystąpienia do konkursu,
5) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne, (wyłoniony w drodze naboru kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
6) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-07-02 00:00:00
b. Sposób:
Sposób składania ofert: wymagane dokumenty winny być złożone w zamkniętej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej",
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać bezpośrednio w Centrum Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 lub drogą pocztową do dnia 02 lipca 2024 r. (decyduje data stempla pocztowego), oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydat, który w wyniku postępowania konkursowego zostanie zakwalifikowany do zatrudnienia, przed podpisaniem umowy o pracę zobowiązany będzie złożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
Kandydaci, których aplikacje spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o miejscu i terminie rekrutacji.
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz U.2022.553)

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dla osób biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej w Gubinie:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Miasta Gubina; adres e-mail: burmistrz@gubin.pl nr tel.: 68 455 81 00
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e - mail: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie pod adres Administratora.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO. Przepisy szczególne zostały zawarte w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
4. Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do konkursu. Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
5. Dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora. Odbiorcami danych będą również podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych (w tym podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie w związku z prowadzeniem strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa (w tym dane osobowe są ujawniane członkom komisji konkursowej, osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej, odbiorcom strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej). Po upływie okresu archiwizacji - dokumentacja posiedzeń komisji konkursowej zostanie przekazana właściwemu archiwum państwowemu.
6. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania tj. do zakończenia konkursu, a następnie przetwarzane w dalszych celach tj. archiwalnych. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) dokumentacja dotycząca konkursów na stanowiska w podległych jednostkach jest przechowywana przez okres pięciu lat poczynając od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy (tj. zakończenia konkursu). Protokoły komisji konkursowej zawierające dane osobowe kandydatów są przechowywane przez okres dwudziestu pięciu lat w archiwum zakładowym. W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych i żądania usunięcia danych, dane osobowe będą przetwarzane do czasu realizacji ww. żądania, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania nieprawidłowych danych;
c) żądania usunięcia danych, o ile znajdzie zastosowanie jedna z przesłanek z art. 17 ust. 1 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
e) prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych w odniesieniu do tych danych, które są przetwarzane na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a)  RODO, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
8. Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
 
« powrót do poprzedniej strony