ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wykaz nr 6/MZUK/2024

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Gąsior
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-14 13:08:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Roman Gąsior
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-14 13:09:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Roman Gąsior
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-29 07:34:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
383 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

obszarowa ocena jakości wody na terenie miasta Gubina za 2023 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Skórzewska-Żak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-07 12:45:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Skórzewska-Żak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-07 12:47:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Skórzewska-Żak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-07 12:47:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
434 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nr 5/MZUK/2024

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Gąsior
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-02 08:08:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Roman Gąsior
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-02 08:09:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Roman Gąsior
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-06 10:20:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
374 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o pomocy publicznej za 2023 r. na podstawie art. 37 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych za IV kwartał 2023 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Smiejan Edyta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-31 09:48:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Agnieszka Centkowska-Bąk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-31 09:49:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Centkowska-Bąk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-31 09:49:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
301 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nr 4/MZUK/2024

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Roman Gąsior
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-26 12:12:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Roman Gąsior
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-26 12:14:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Roman Gąsior
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-06 10:20:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
447 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr 107/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze z dnia 17.01.2024 w sprawie opinii dotyczącej możliwości sfinansowania deficytu ustalonego w uchwale budżetowej Gminy Gubin o statusie miejskim na 2024 rok

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
RIO
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-22 11:42:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Bonisławska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-22 11:43:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Bonisławska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 11:43:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
288 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr 106/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze z dnia 17.01.2024 w sprawie opinii dot. prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Gubin o statusie miejskim na lata 2024-2035

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
RIO
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-22 11:40:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Bonisławska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-22 11:41:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Bonisławska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 11:41:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
288 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o konkursie na realizację zadania publicznego w roku 2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Miasta Gubina ogłasza otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych ze sfery  pożytku publicznego na:
1) Zadanie nr 1 - upowszechnianie kultury fizycznej w zakresie piłki nożnej
Preferowane będą oferty dotyczące:
1) tworzenia dla dzieci i młodzieży z miasta Gubina warunków do korzystania z aktywności fizycznej w formie treningów piłkarskich,
2) propagowanie idei pracy zespołowej, tolerancji, wytrwałości i walki fair play,
3) organizowania i reprezentowania miasta Gubina w piłkarskich imprezach sportowych o zasięgu ponadlokalnym.
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania  i przekazanych podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego w roku 2023: 14 000 zł
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania w roku  2024: 14 000 zł
2) Zadanie nr 2 - wspieranie współzawodnictwa sportowego drużyn ligowych piłki nożnej
Preferowane będą oferty zawierające:
1) informacje o udokumentowanych wynikach sportowych danej drużyny piłkarskiej w okresie ostatnich 12 miesięcy,
2) plan szkolenia treningowego danej drużyny piłkarskiej biorącej udział w rozgrywkach ligowych,
3) informację o planowanej organizacji na terenie miasta Gubina imprez służących promocji sportu i aktywności fizycznej,
4) informację o planowanym udziale danej drużyny piłkarskiej w rozgrywkach ligowych.
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania i przekazanych podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego w roku 2023: 150 000 zł
 Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania w roku 2024: 150 000 zł
Dział I.
Zasady przyznawania dotacji
1. Dotacja może zostać przyznana oferentowi, który złoży w terminie określonym w niniejszym  ogłoszeniu, prawidłowo wypełnioną i kompletną ofertę, sporządzoną wg wzoru określonego  w załączniku nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego  z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. 2018. 2057).
2. Terminowe złożenie poprawnej i kompletnej oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji lub przyznaniem dotacji we wnioskowanej wysokości. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie.
3. Do udziału w konkursie ofert na realizację zadań, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu dopuszczony zostanie oferent, spełniający łącznie następujące wymogi formalne:
1) jest organizacją pozarządową lub podmiotem, o którym mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
2) jego cele statutowe są zbieżne z zadaniami określonymi w niniejszym ogłoszeniu,
3) złożył kompletną i poprawną ofertę w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu,
4) przewidział wkład własny przy realizacji zadania, o wykonanie którego się ubiega.
4. Rozpatrywane będą jedynie oferty kompletne i poprawne.
5. Oferta uznana zostanie za poprawną, gdy:
1) będzie zgodna z celami i założeniami konkursu,
2) będzie złożona na właściwym formularzu,
3) będzie złożona w terminie określonym w ogłoszeniu,
4) będzie złożona przez podmiot uprawniony,
5) będzie podpisana przez osoby uprawnione,
6) będzie zawierała sposób monitorowania zakładanych rezultatów,
7) będzie zawierała prawidłowe określenie rodzaju zadania publicznego (wynikającego z ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) oraz tytułu zadania (wynikającego z ogłoszenia o konkursie),
8) będzie spójna, tzn. będzie istniało logiczne powiązanie pomiędzy celami zadania, szczegółowym zakresem rzeczowym zadania, opisem poszczególnych planowanych działań, a kosztorysem zadania i oczekiwanymi efektami realizacji,
9) działalność statutowa podmiotu będzie zgadzała się z dziedziną zadania publicznego będącego przedmiotem konkursu,
10) zadania będą realizowane w okresie od 1 marca 2024 r.  do 31 grudnia 2024 r.
11) kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania będzie poprawna pod względem formalno-rachunkowym,
12) środki przeznaczone na realizację zadania zostaną wydatkowane w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców gminy Gubin o statusie miejskim,
6. Do oferty należy dołączyć statut organizacji.
7. Po upływie terminu na składanie ofert, określonego w niniejszym ogłoszeniu, złożone oferty nie podlegają uzupełnieniu, ani korekcie.
8. W przypadku wpłynięcia równorzędnych propozycji realizacji zadania publicznego pierwszeństwo w wyborze oferty będą miały organizacje posiadające swoją siedzibę na terenie gminy Gubin o statusie miejskim.
9. Każde z zadań wymienionych w niniejszym ogłoszeniu rozpatrywane będzie oddzielnie. Dopuszcza się możliwość wyboru kilku podmiotów do wykonania jednego zadania.
10. Zlecenie realizacji zadania nastąpi po podpisaniu umowy w formie wsparcia zadania publicznego, wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie jego realizacji. Organizacja podejmująca się realizacji zadania publicznego zobowiązuje się do jego wykonania w zakresie i na zasadach określonych w umowie.
11. Oferent decydujący się na zawarcie umowy o wsparcie wykonania zadania publicznego powinien przed podpisaniem umowy przedstawić:
1) zaktualizowany opis zadania, jeśli dotyczy,
2) zaktualizowany harmonogram realizacji zadania, jeśli dotyczy,
3) zaktualizowany kosztorys realizacji zadania, jeśli dotyczy.
12. Nie dotrzymanie terminu może zostać uznane za równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o udzielenie dotacji na realizację zadania publicznego.
13. W trakcie realizacji zadania zmiana harmonogramu i kosztorysu oraz warunków realizacji zadania możliwa będzie wyłącznie przed dokonaniem wydatków na realizację zadania, za zgodą Burmistrza, w formie aneksu do umowy na realizację zadania.
14. Organizacja realizująca zadanie publiczne będzie miała możliwość dokonywania samodzielnego - bez zgody Burmistrza - przesuwania środków finansowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami w kosztorysie, pod warunkiem, że zmiany te nie przekroczą 20% wartości poszczególnych pozycji kosztorysu.
15. W ramach przyznanej dotacji jako koszty kwalifikowane uznaje się koszty poniesione w związku z działaniami opisanymi w ofercie, niezbędne do realizacji zadania, takie jak:
1) usługi trenerskie,
2) usługi transportowe sprzętu i osób,
3) badania i ubezpieczenie zawodników,
4) zakup materiałów, sprzętu sportowego, napojów dla zawodników,
5) zakup materiałów i usług związanych z utrzymaniem bądź wynajmem obiektu treningowego,
6) koszty administracyjne (opłaty pocztowe, bankowe i księgowe).
16. Ze środków dotacji nie można pokrywać wydatków takich jak:
1) nabycie lub dzierżawa gruntów,
2) prowadzenie działalności gospodarczej,
3) remonty i inwestycje,
4) kary umowne, odszkodowanie i odsetki,
5) wydatki poniesione przed zawarciem umowy.
Dział II.
Termin składania ofert
1. Termin składania ofert na realizację zadania publicznego upływa 13 lutego 2024 r.
2. Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul.Piastowska 24. Na kopertach należy umieścić nazwę oferenta oraz nazwę zadania publicznego.
3. Oferty złożone przed 12 lutym 2024 r. mogą być uzupełniane  w zakresie wymogów formalnych do upływu tego terminu.
Dział III.
Kryteria stosowane przy wyborze oferty
1. Wybór oferty dokonywany jest w oparciu o następujące kryteria:
1) ocena możliwości realizacji zadania przez dany podmiot,
2) ocena przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania (koszty nie mogą być zaniżone lub zawyżone),
3) ocena proponowanej jakości wykonania zadania oraz kwalifikacji osób, przy udziale których podmiot zamierza zrealizować zadanie publiczne (ocena jakości odnosi się do: bazy lokalowej, posiadanego sprzętu, proponowanego standardu realizacji zadania),
4) planowany przez dany podmiot udział środków finansowych własnych lub pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego (dotacja na realizację zadania publicznego przyznana określonemu podmiotowi ulega pomniejszeniu w przypadku nie wykonania przez podmiot planowanego wkładu własnego),
5) planowany przez dany podmiot wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenie wolontariuszy i praca społeczna członków,
6) analiza i ocena realizacji zadań zleconych danemu podmiotowi w poprzednich latach, z uwzględnieniem rzetelności i terminowości oraz sposobu rozliczania otrzymywanych środków,
7) prawidłowość przygotowania oferty, ze szczególnym uwzględnieniem właściwej konstrukcji harmonogramu planowanych działań w ramach zadania publicznego, wraz z liczbowym określeniem efektów realizacji zadania,
8) przewidywaną liczbę adresatów zadania,
2. Komisja konkursowa może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Komisja konkursowa opiniuje złożone oferty, a ostatecznego wyboru oferty wraz z decyzją o wysokości kwoty dotacji dokonuje Burmistrz.
4. Burmistrz Miasta Gubina unieważnia konkurs w przypadku gdy:
a) nie wpłynęła żadna oferta,
b) wpłynęła jedna oferta nie spełniająca warunków konkursu,
c) żadna oferta nie spełniła warunków konkursu,
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, uniemożliwiająca zawarcie umowy, czego nie można było wcześniej przewidzieć lub stwierdzono inne ważne przyczyny, skutkujące niecelowością zawarcia umowy.
5. Informacja o unieważnieniu otwartego konkursu ofert podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej zamieszczenie;
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego,
2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego,
3) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego.
6. Po rozstrzygnięciu postępowania konkursowego informacja o wybranym oferencie zostanie opublikowany na stronie internetowej Urzędu Miejskiego, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gubinie.
Dział IV.
Komisje konkursowe
1. Komisja konkursowa powoływana jest przez Burmistrza w celu opiniowania ofert złożonych
w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego określonego w niniejszym ogłoszeniu.
2. W skład komisji konkursowej wchodzą:
1) przedstawiciele Burmistrza,
2) osoby reprezentujące organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z wyłączeniem osób reprezentujących organizacje biorące udział w konkursie.
3. W pracach komisji konkursowej mogą uczestniczyć także, z głosem doradczym, osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych określonych w konkursie.
4. Posiedzenia komisji konkursowej dokonującej wyboru ofert odbędą się w terminie do 23 lutego 2024r.
5. Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniach jej członkom nie przysługuje zwrot kosztów podróży.
6. Termin zgłaszania przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie swoich kandydatów do pracy w komisjach konkursowych upływa 13 lutego 2024 r. Imię i nazwisko kandydata winno być zgłoszone do Burmistrza w formie pisemnej. Z możliwości wskazania swoich przedstawicieli do pracy w komisji konkursowej wyłączone są organizacje i podmioty biorące udział w konkursie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Selerska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-22 11:15:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewa Selerska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-22 11:28:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Selerska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 11:28:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
631 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Marek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-19 13:18:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Marek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-19 13:20:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Urszula Iwaszkiewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-04 10:05:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
842 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji