ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Rokowania na sprzedaż na własność nieruchomości po drugim przetargu zakończonym wynikiem negatywnym

Akapit nr 1 - brak tytułu


OGŁOSZENIE
BURMISTRZ MIASTA GUBINA
z dnia 27 lutego 2006r.
o pierwszych rokowaniach na sprzedaż na własność nieruchomości,
po drugim przetargu zakończonym wynikiem negatywnym


I
Położenie: ul.Długa
Nr działki: 23/16
Powierzchnia ( m² ): 799
Przeznaczenie: budownictwo mieszkaniowe
Terminy przetargów: I - 25 listopada 2005r.                   II - 10 lutego 2006r.
Cena wywoławcza: 17 500 zł
Wysokość zaliczki: 1 700 zł
 
II
 
Położenie: ul.Kasprzaka
Nr działki: 138
Powierzchnia: 592
Przeznaczenie: budownictwo mieszkaniowe
Terminy Przetargów: I 25 listopada 2005r.                       II 10 lutego 2006r.
Cena wywoławcza: 13 000 zł
Wysokość zaliczki: 1 300 zł

Rokowania odbędą się 28 kwietnia 2006 roku o godz.1000 w sali nr 15 Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 .

Nieruchomość stanowi własność Gminy Gubin o statusie miejskim .
W rokowaniach mogą brać udział osoby, które wniosą zaliczkę w pieniądzu, w takim terminie , aby najpóźniej w dniu 25 kwietnia 2006r. , wymagana kwota znajdowała się na koncie Urzędu Miasta w Gubinie nr konta : PKO BP S.A. o/Gubin nr 131020540200000502002787 lub w kasie Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24, oraz zgłoszą pisemnie udział w rokowaniach .
Zgłoszenie udziału w rokowaniach powinno zawierać :
1)imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot;
2)datę sporządzenia zgłoszenia;
3)oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;
4)proponowaną cenę i sposób jej zapłaty;
Podpisane zgłoszenia z dołączoną kopią dowodu wpłaty zaliczki , w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Rokowania na sprzedaż nieruchomości – poz. ... ” należy składać w terminie do 25 kwietnia 2006 roku. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24 pok. nr 1 .
Wagi kryteriów oceny zgłoszeń : cena – 40 %, sposób zapłaty – 60% .
Uczestnicy rokowań zobowiązani są do przedłożenia komisji przeprowadzającej rokowania przed otwarciem rokowań dowodu tożsamości, a w odniesieniu do podmiotów gospodarczych wypisu z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej oraz właściwych pełnomocnictw osób reprezentujących te podmioty.

Zaliczka osoby wygrywającej rokowania zostaje zaliczona na poczet ceny nabycia. Pozostałym osobom zaliczka zostanie wypłacona w ciągu 3 dni po zakończeniu rokowań.

Do ceny nieruchomości gruntowej osiągniętej w rokowaniach zostanie doliczony 22% podatek VAT, zgodnie z ustawą „o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r. z późn. zm. )

Rokowania przeprowadzi komisja w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.

Ceny sprzedaży nieruchomości mogą zostać rozłożone na raty na czas nie dłuższy niż 10 lat, przy czym pierwsza rata oraz należny podatek VAT –podlega zapłacie nie później niż do dnia zawarcia umowy notarialnej . Wierzytelność Gminy Gubin o statusie miejskim, z tytułu niespłaconej części ceny podlega oprocentowaniu wg stopy redyskonta weksli stosowanej przez NBP oraz zabezpieczeniu hipotecznemu.
Termin zawarcia umowy notarialnej ustalony zostanie najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia rokowań. W przypadku uchylenia się nabywcy od zawarcia umowy notarialnej w ustalonym terminie, zaliczka ulega przepadkowi na rzecz Gminy Gubin o statusie miejskim.
Koszty sporządzenia umów notarialnych i opłaty sądowe ponoszą nabywcy .
Zastrzega się prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości

Rokowania przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.

Rokowania zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 , poz.2108 ).

Informację dotyczące rokowań można uzyskać w Wydziale Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .




Lech Kiertyczak


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-03-03 11:29:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-03-03 11:29:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-03-03 11:29:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1095 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Rokowania na sprzedaż na własność nieruchomości po drugim przetargu zakończonym wynikiem negatywnym

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
BURMISTRZ MIASTA GUBINA
Z DNIA 27 LUTEGO 2006R.
o pierwszych rokowaniach na sprzedaż na własność nieruchomości,
po drugim przetargu zakończonym wynikiem negatywnym
 


Położenie : ul.Sikorskiego-Armii Ludowej
Nr działki: 29
Powierzchnia ( m² ): 12 921
Przeznaczenie: budownictow mieszkaniowo-usługowe
Terminyprzetargów:  I - 25 listopada 2005r.    II - 1 lutego 2006r.
Cena wywoławcza: 137 400 zł
Wysokość zaliczki: 13 740 zł


Rokowania odbędą się 28 kwietnia 2006 roku o godz.11.00 w sali nr 15 Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 .

Nieruchomość stanowi własność Gminy Gubin o statusie miejskim .
W rokowaniach mogą brać udział osoby, które wniosą zaliczkę w pieniądzu, w takim terminie , aby najpóźniej w dniu 25 kwietnia 2006r. , wymagana kwota znajdowała się na koncie Urzędu Miasta w Gubinie nr konta : PKO BP S.A. o/Gubin nr 131020540200000502002787 lub w kasie Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24, oraz zgłoszą pisemnie udział w rokowaniach .
Zgłoszenie udziału w rokowaniach powinno zawierać :
1)imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub inny podmiot;
2)datę sporządzenia zgłoszenia;
3)oświadczenie, że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;
4)proponowaną cenę i sposób jej zapłaty;
Podpisane zgłoszenia z dołączoną kopią dowodu wpłaty zaliczki , w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Rokowania na sprzedaż nieruchomości – poz. ... ” należy składać w terminie do 25 kwietnia 2006 roku. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24 pok. nr 1 .
Wagi kryteriów oceny zgłoszeń : cena – 40 %, sposób zapłaty – 60% .
Uczestnicy rokowań zobowiązani są do przedłożenia komisji przeprowadzającej rokowania przed otwarciem rokowań dowodu tożsamości, a w odniesieniu do podmiotów gospodarczych wypisu z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej oraz właściwych pełnomocnictw osób reprezentujących te podmioty.

Zaliczka osoby wygrywającej rokowania zostaje zaliczona na poczet ceny nabycia. Pozostałym osobom zaliczka zostanie wypłacona w ciągu 3 dni po zakończeniu rokowań.

Do ceny nieruchomości gruntowej osiągniętej w rokowaniach zostanie doliczony 22% podatek VAT, zgodnie z ustawą „o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r. z późn. zm. )

Rokowania przeprowadzi komisja w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.

Ceny sprzedaży nieruchomości mogą zostać rozłożone na raty na czas nie dłuższy niż 10 lat, przy czym pierwsza rata oraz należny podatek VAT –podlega zapłacie nie później niż do dnia zawarcia umowy notarialnej . Wierzytelność Gminy Gubin o statusie miejskim, z tytułu niespłaconej części ceny podlega oprocentowaniu wg stopy redyskonta weksli stosowanej przez NBP oraz zabezpieczeniu hipotecznemu.
Termin zawarcia umowy notarialnej ustalony zostanie najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia rokowań. W przypadku uchylenia się nabywcy od zawarcia umowy notarialnej w ustalonym terminie, zaliczka ulega przepadkowi na rzecz Gminy Gubin o statusie miejskim.
Koszty sporządzenia umów notarialnych i opłaty sądowe ponoszą nabywcy .
Zastrzega się prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości

Rokowania przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.

Rokowania zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 , poz.2108 ).

Informację dotyczące rokowań można uzyskać w Wydziale Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .




Lech Kiertyczak





Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-03-03 11:16:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-03-03 11:17:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-03-03 11:17:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe, usługowo-mieszkaniowe

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA GUBINA
O G Ł A S Z A
drugi przetarg ustny nieograniczony

na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Gubinie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe , usługowo- mieszkaniowe
 Nr działki   Powierzchnia  Położenie          Cena wywoławcza     Przeznaczenie
                      ( m² )
1.   230/7         883       ul.R.Luksemburg     11.400,00zł         bud. mieszkaniowe
                                                                                         zabudowa bliźniacza

2. 230/8          695       ul.R.Luksemburg      7.900,00zł           bud. mieszkaniowe
                                                                                          zabudowa bliźniacza

Nieruchomość stanowi własność Gminy Gubin o statusie miejskim .
Przetarg odbędzie się dnia 28 kwietnia 2006 r. o godz. 1200 w sali nr 15 Urzędu Miejskiego w Gubinie ul.Piastowska 24
Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wpłacić najpóźniej do dnia 25 kwietnia 2006 r. do godz. 1400 w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto PKO BP S.A. o/Gubin nr 13102054020000050200278747.

Przetarg przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.
Wadium osoby wygrywającej przetarg zostaje zaliczone na poczet ceny nabycia. Pozostałym osobom wadium zostanie wypłacone w ciągu 3 dni po zakończeniu przetargu.
Do ceny nieruchomości gruntowej zostaje doliczony 22% podatek VAT zgodnie z ustawa
„o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r.)
Osoba uczestnicząca w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości , a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się stosownym pełnomocnictwem . Osoby będące cudzoziemcem w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców , zobowiązane są dostarczyć przed podpisaniem aktu notarialnego , zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na nabycie nieruchomości .

Niedotrzymanie terminu zawarcia umowy notarialnej przez uczestnika , który przetarg wygra powoduje przepadek wadium , a przetarg czyni niebyłym .
Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 , poz.2108 ).
Ogłaszający ma prawo do odwołania ogłoszonego przetargu w formie właściwej dla jego ogłoszenia.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .

Lech Kiertyczak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-03-03 11:04:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-03-03 11:04:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-03-03 11:04:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1616 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg nieograniczony na realizację pomocy rzeczowej

Akapit nr 1 - brak tytułu

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY
SPOŁECZNEJ
z siedzibą w GUBINIE przy ul. Gdańskiej 17
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na realizację pomocy rzeczowej w formie talonów żywnościowych
(zakup artykułów spożywczych) – 15000000-8- według kodu określonego we Wspólnym Słowniku Zamówień


Zadanie realizowane będzie od 1 kwietnia 2006r. do 31 grudnia 2006r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego , pokój nr 112.
Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w terminie do 10 marca 2006 roku do godz. 11oo w pokoju nr 112 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gubinie.
Koperta powinna być oznaczona napisem „Oferta na realizację pomocy rzeczowej w formie talonów żywnościowych (zakup artykułów spożywczych) - przetarg”.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 10 marca br. o godz 12oo w pokoju nr 106 .
W przetargu mogą wziąć udział Dostawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U Nr 19 poz. 177 ze zmianami) i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy oraz warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie :
- cena - 100 %
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
Wadium nie jest wymagane.
Określa się 30-dniowy termin związania ofertą.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Pani Beata Fogiel tel.(0-68) 45 58 156 .


Gubin, dnia 22 lutego 2006r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-02-23 08:34:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-02-23 08:34:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-02-23 08:34:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
764 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na robotębudowlaną "Przebudowa ulicy Morskiej w Gubinie"

Akapit nr 1 - brak tytułu

KI-341/ 2 /2006                                                                         Gubin 2006.02.01.

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
z siedzibą w Gubinie ul. Piastowska 24,
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na robotę budowlaną
„Przebudowa ulicy Morskiej w Gubinie”

Zamawiający:
Gmina Gubin o statusie miejskim, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, woj. lubuskie,
tel. 068 / 455-81-00, fax. 068 / 455-81-02, e-mail: , www.gubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pok. nr 8 do dnia 29.03.2006r.

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – przebudowa drogi gminnej - ulicy Morskiej w Gubinie.
CPV - 45.23.31.20-6.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1.wykonanie utwardzonych nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych na podbudowie (warstwa wiążąca gr. 4 cm i ścieralna gr. 4 cm) – 2.610,44 m2 każda warstwa,
2.wykonanie utwardzonych nawierzchni wjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej, m. in.:
nawierzchnia chodnika z kostki kolorowej gr. 6 cm – 997,25 m2,
nawierzchnia wjazdów na podbudowie z kostki gr. 8 cm - 242 m2,
3.wykonanie odwodnienia jezdni, m.in.:
rurociągi z PVC – 52,50m,
studzienki ściekowe uliczne- 8 szt,

Miejsce wykonywania robót budowlanych – miasto Gubin, woj. lubuskie

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zadania – termin zakończenia robót – 31.08.2006r.

Wymagane wadium – 10.000 zł.

Termin związania ofertą – 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Miejsce i termin składania ofert – Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, termin – 29.03.2006r. godz. 12.00.

Miejsce i termin otwarcia ofert – Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 16, termin – 29.03.2006r. godz. 12.30.

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów jest Pani Bernadeta Krzysztofik – Inspektor ds. Inwestycji,          tel. 068 455-81-45, faks. 068 455-81-02, e-mail:

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
1.do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią :
kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 letni staż pracy w zawodzie,
2.wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to
w okresie prowadzenia tej działalności, min. 3 zadania z zakresu budowy dróg, w tym:
2 zadania z zakresu budowy dróg publicznych z mieszanek mineralno – bitumicznych
o wartości zadania min. 150.000,- zł każde, i 1 zadanie z zakresu budowy dróg publicznych, chodników, placów z kostki brukowej o wartości zadania min. 60.000 zł każde,
3.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości min. 100.000 zł,
4.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena

Data przesłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 01.02.2006r.


















Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-02-02 09:11:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-02-02 09:11:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-02-02 09:11:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
770 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na robotę budowlaną "Przebudowa ulic: Mylna, Krótka, Okrężna i Ukryta w Gubinie"

Akapit nr 1 - brak tytułu

KI-341/ 1 /2006 Gubin 2006.01.16.

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
z siedzibą w Gubinie ul. Piastowska 24,
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na robotę budowlaną
„Przebudowa ulic: Mylna, Krótka, Okrężna i Ukryta w Gubinie”

Zamawiający:
Gmina Gubin o statusie miejskim, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, woj. lubuskie,
tel. 068 / 455-81-00, fax. 068 / 455-81-02, e-mail: , www.gubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pok. nr 8 do dnia 10.03.2006r.

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - budowa dróg gminnych w Gubinie: ulica Mylna, Krótka, Okrężna i Ukryta. Długość dróg 1.020,5 m.
CPV - 45.23.31.20-6, 45.22.20.00-9, 45.23.00.00-8.
Zakres robót obejmuje:
1.wykonanie utwardzonych nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej, m. in.:
nawierzchnia jezdni z kostki szarej gr. 8 cm. na podbudowie -4.489 m2,
chodniki z kostki kolorowej gr. 6 cm (częściowo na podbudowie) - 2.502 m2,
wjazdy z kostki kolorowej gr. 6 cm na podbudowie - 288 m2,
2.wykonanie odwodnienia jezdni, m.in.:
rurociągi z PCV - 19,5m,
studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1200 mm - 1 szt.,
studzienki ściekowe uliczne- 6 szt,
3.przebudowa linii kablowej i napowietrznej NN i SN, m.in.:
demontaż słupów żelbetowych - 3 szt oraz przewodów i opraw oświetleniowych,
montaż słupów linii napowietrznej NN - 3 szt oraz opraw oświetlenia,
likwidacja kolizji linii kablowych NN - 230m,
likwidacja kolizji lini kablowej SN - 334m.

Miejsce wykonywania robót budowlanych – miasto Gubin, woj. lubuskie

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zadania – termin zakończenia robót – 29.09.2006r.

Wymagane wadium – 20.000 zł.

Termin związania ofertą – 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Miejsce i termin składania ofert – Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, termin – 10.03.2006r. godz. 12.00.

Miejsce i termin otwarcia ofert – Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 16, termin – 10.03.2006r. godz. 12.30.

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów jest Pani Bernadeta Krzysztofik – Inspektor ds. Inwestycji, tel. 068 455-81-45, faks. 068 455-81-02, e-mail: 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
1.do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią :
kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 letni staż pracy w zawodzie,
kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci elektroenergetycznych NN i SN, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 letni staż pracy w zawodzie,
pracownika posiadającego uprawnienia elektryczne do eksploatacji w zakresie instalacji elektrycznych i sieci elektroenergetycznych do 15 kV,
2.wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 3 zadania z zakresu budowy dróg publicznych, chodników, placów z kostki brukowej o wartości zadania min. 300.000 zł każde,
3.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości min. 200.000 zł,
4.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena

Data przesłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 13.01.2006r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-16 11:28:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-16 11:28:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-16 11:28:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
786 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na wykonanie oparatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, lokalowych i zabudowanych

Akapit nr 1 - brak tytułu


Gubin 03.01.2006r.

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
z siedzibą w Gubinie ul. Piastowska 24
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, lokalowych i zabudowanych na terenie miasta Gubina.

Zamawiający:
Gmina Gubin o statusie miejskim, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, woj. Lubuskie,
tel. 068455-81-00, e-mail: .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego, pok. nr 9.
Przedmiotem zamówienia są zadania polegające na wykonaniu operatów szacunkowych w 2006 roku niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy z dnia z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ).
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
wykonanie wyceny lokali mieszkalnych
wykonanie wyceny lokali użytkowych
wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanych budynkiem jednorodzinnym
wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanych budynkami niemieszkalnymi
wykonanie wyceny gruntów zabudowanych
wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych
wykonanie wyceny nieruchomości rolnych
wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej w celu naliczenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego,
wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej zbywanej dotychczasowemu użytkownikowi
wykonanie inwentaryzacji budynków celem ustanowienia odrębnej własności lokali
wykonanie inwentaryzacji budowlanej
Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Umowa na wykonanie usług będzie obejmowała okres od podpisania umowy do 31.12.2006r.
Wadium nie jest wymagane.
Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w terminie do 02.02.2006r. do godz. 10°° w sekretariacie Urzędu Miejskiego ( pokój Nr 1 ).
Koperta powinna być oznaczona napisem „ PRZETARG – SZACOWANIE NIERUCHOMOŚCI”.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Pani Elżbieta Tomczyszyn
i Pan Tomasz Płocharz tel. 0684558139.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 16 w dniu 02.02.2006r.
o godz.12°° .
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kryteria wyboru i ich znaczenie
cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia – 100%

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-04 09:32:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-04 09:32:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-04 09:32:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
727 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na wykonanie dokumentacji geodezyjnej dla celów prawnych dla nieruchomości gminnych położónych na terenie miasta Gubina

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin 03-01-2006r.

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
z siedziba w Gubinie ul. Piastowska 24
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych dla nieruchomości
gminnych położonych na terenie miasta Gubina .


Zamawiający :
Gmina Gubin o statusie miejskim , 66-620 Gubin ul. Piastowska 24 , woj. lubuskie tel.
0-68/455-81-00 , e-mail : .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego , pok. nr 9.
Przedmiotem zamówienia są zadania polegające na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych powstałej w wyniku następujących prac geodezyjnych tj. :
1/ podziałów geodezyjnych ,
2/ rozgraniczeń nieruchomości
3/ wznowień granic
na terenie miasta Gubina w 2006 roku niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004r. Nr 261 , poz.2603 ze zm.) .
Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych .
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
Umowa na wykonanie usług będzie obejmowała okres od podpisania umowy do 31-12-2006 r.
Wadium nie jest wymagane .
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w terminie do 2 lutego 2006 r. do godz. 1000 w sekretariacie Urzędu Miejskiego ( pok.nr 1 ).
Koperta powinna być oznaczona napisem „ PRZETARG – ROBOTY GEODEZYJNE ”.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Pani Elżbieta Tomczyszyn i Pan Tomasz Płocharz tel.0-68/45-58-133 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. Nr 16 w dniu 2 lutego 2006r.
o godz. 1200 .

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
Kryteria wyboru i ich znaczenie
- cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia –100 %.









Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-04 09:28:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-04 09:28:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-04 09:28:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
831 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji