ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Budżet Gminy Gubin o Statusie Miejskim na ro 2006

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA nr XXXVIII/375/2005
RADY MIEJSKIEJ w GUBINIE
z dnia: 30 grudnia 2005 r.

w sprawie: Budżetu gminy Gubin o statusie miejskim na rok 2006.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” i lit. „i” oraz pkt 10, art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 109, art.110 ust. 1, 2, art.112 ust.1, ust. 2 pkt 1, art. 116 ust. 1,2,3 i 4, art. 117 ust. 1 i 2 art. 122, art. 124 ust. 1, 2, 3, art. 128 ust. 2, art. 134 ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 ze zm.)
uchwala się co następuje:
§ 1

1. Ustala się dochody budżetu w wysokości 31 440 196 zł, jak w załączniku Nr 1 do uchwały.
2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje:
1)dotacje na realizację zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej i innych zleconych ustawami w kwocie 4 084 808 zł, jak w załączniku Nr 3 do uchwały,
2)dotacje na realizację zadań na podstawie zawartych porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz administracją rządową w kwocie 374 349 zł, jak w załączniku Nr 4 do uchwały,
3)dotacje na realizację własnych zadań bieżących gmin w kwocie 630 300 zł, jak w załączniku nr 5 do uchwały,
4)dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 312 000 zł, jak w załączniku Nr 6 do uchwały.

§ 2

1.Ustala się wydatki budżetu gminy w kwocie 33 271 346 zł, jak w załączniku Nr 2 do uchwały.
2.Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:
1) Wydatki bieżące kwotę 29 489 913 zł, w tym:
a)kwotę 3 898 321 zł, z przeznaczeniem na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń,
b)kwotę11 513 588 zł z przeznaczeniem na dotację podmiotową dla zakładów budżetowych,
c)kwotę 285 000 zł z przeznaczeniem na dotację przedmiotową dla zakładu budżetowego
d)kwotę 719 665 zł, z przeznaczeniem na dotację podmiotową dla instytucji kultury,
e)kwotę 281 000 zł, z przeznaczeniem na dotacje na realizację zadań publicznych gminy,
f)kwotę 336 870 zł, na wydatki gminy związane z obsługą długu.
g)kwotę 11 396 zł, na wydatki gminy z tytułu poręczeń udzielonych przez gminę.
2) wydatki majątkowe w kwocie 3 781 433 zł, jak w załączniku Nr 10 do uchwały.
3) z kwoty dotacji, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. „b” przeznacza się na dotacje
podmiotowe dla zakładów budżetowych kwotę 11 280 586 zł, jak w załączniku Nr 7
do uchwały.
4) wydatki na realizację zadań na podstawie porozumień z innymi jednostkami samorządu
terytorialnego oraz administracją rządową w kwocie 374 349 zł, jak w załączniku Nr 4
do uchwały.
3. Ogólna kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje także:
1)wydatki w kwocie 4 084 808 zł na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami, jak w załączniku Nr 3 do uchwały,
2)wydatki w kwocie 312 000 zł na realizację zadań określonych w Programie Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, jak w załączniku Nr 6 do uchwały.
3)Wydatki w kwocie 630 300 zł na realizację własnych zadań bieżących gminy, jak w załączniku
Nr 5 do uchwały

§ 3

1.Rozchody budżetu ustala się w kwocie 2 568 850 zł, w tym:
na spłatę kredytu w Banku Ochrony Środowiska filia w Legnicy w kwocie 387 321 zł, zaciągniętego na termomodernizację budynku krytej pływalni w Gubinie ,
na spłatę kredytu w banku PKO BP S.A. Oddział w Gubinie w kwocie 277 200 zł, zaciągniętego na rozbudowę i modernizację „Polsko-Niemieckiego Centrum Szkoleniowo Doradczego. Ośrodek Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Przewlekle Chorych – kryta pływalnia ,
na spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze
w kwocie 13 569 zł , zaciągniętego na budowę drogi Okrzei ,
na spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze
w kwocie 50 081 zł , zaciągniętego na budowę mostu w ciągu ul.Słowackiego ,
- na spłatę kredytu zaciągniętego w Banku BPH Oddział w Gubinie w kwocie 60 000 zł , zaciągniętego na realizację zadania inwestycyjnego p.n. „Lubuska sieć obszarów aktywności gospodarczej - miasta przyjazne inwestorom „ ,
na spłatę pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w kwocie 400 000 zł zaciągniętej na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Lubuska sieć obszarów aktywności gospodarczej – miasta przyjazne inwestorom”,
na spłatę pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w kwocie 8 796 zł , zaciągniętej na termomodernizację budynku Przedszkola nr 2 w Gubinie.
na spłatę pożyczki na prefinansowanie zaciągniętej w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze w kwocie 1 371 883 zł na zapewnienie płynności finansowej projektów realizowanych w ramach ZPORR priorytet 3 - Rozwój lokalny
2.Przychody budżetu ustala się w kwocie 4 400 000 zł, w tym:
ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę w kwocie 4 400 000 zł na sfinansowanie wydatków związanych z drogami i infrastrukturą drogową , gospodarką komunalną i mieszkaniową , oświatą , kulturą fizyczną .

3.Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu zawiera załącznik Nr 9 do uchwały.

§ 4

Ustala się deficyt budżetu w kwocie 1 831 150 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę .

§ 5

Ustala się plany przychodów i wydatków zakładów budżetowych, jak w załączniku nr 7 do uchwały.

§ 6

Ustala się przychody i wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
jak w załączniku Nr 8 do uchwały.

§ 7

Ustala się limity wydatków budżetowych na wieloletni program inwestycyjny, jak w załączniku nr 11.

§ 8

1.Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 246 000 zł.
2.Tworzy się rezerwę celową na zadania inwestycyjne w wysokości 884 590 zł.

§ 9

Ustala się łączną kwotę poręczeń w wysokości 1 866 000 zł

§ 10

Upoważnia się Burmistrza Miasta do:
1.zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w roku budżetowym deficytu budżetowego do wysokości 1 000 000 zł,
2.dokonywania zmian w planie wydatków, z wyłączeniem przeniesienia wydatków między działami,
3.zaciągania długu oraz spłat zobowiązań z tego tytułu ,
4.upoważnienia w drodze zarządzenia kierowników jednostek organizacyjnych gminy do dokonywania zmian w planie wydatków jednostki w ramach tego samego rozdziału klasyfikacji budżetowej, za wyjątkiem wydatków na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatków majątkowych,
5.lokowania wolnych środków na rachunkach bankowych w innych bankach, niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy,
6.samodzielnego zaciągania zobowiązań, których suma nie może przekroczyć kwoty 1000 000 zł,

§ 11


Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.

§ 12

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2006 r. i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 12:43:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 12:43:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 12:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3620 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na sprzedaż nieruchomości

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA GUBINA
O G Ł A S Z A
drugi przetarg ustny nieograniczony

na sprzedaż następujących nieruchomości niezabudowanych położonych w Gubinie :


L.p.  Nr dz.      Pow.( m² )      Położenie          Cena wywoławcza     Wysokość wadium     

      29          12.921         ul.Armii Ludowej        137.000,00zł             13.740,00          
budownictwo mieszkaniowo-usługowe

2*     8/4         3.768          ul.Chodkiewicza          56.000,00zł              5.600,00zł       
budownictwo  usługowe

3     23/16        799            ul.Długa                       17.500,00zł              1.750,00zł       
budownictwo mieszkaniowe

4      138          592            ul. Kasprzaka               13.000,00zł               1.300,00         
budownoictwo mieszkaniowe


*/ na teren działki 8/4 została wydana decyzja o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na realizacji zabudowy usługowej i handlowej związanej z ogrodnictwem w I etapie oraz zabudowy mieszkaniowo- usługowej w II etapie - konieczność przed uzyskaniem pozwolenia na budowę uzyskania decyzji o wyłączeniu z produkcji rolniczej i leśnej. Koszty z tym związane ponosi nabywca.

Nieruchomość stanowi własność Gminy Gubin o statusie miejskim .

Przetarg odbędzie się dnia 10 lutego 2006 r. od godz.1000 w sali nr 15 Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 .
Wadium należy wpłacić na konto : PKO BP S.A. o/Gubin nr 13102054020000050200278747, w takim terminie , aby najpóźniej w dniu 07 lutego 2006r. , wymagana kwota znajdowała się na koncie Urzędu Miasta w Gubinie .
Przetarg przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.
Wadium osoby wygrywającej przetarg zostaje zaliczone na poczet ceny nabycia. Pozostałym osobom wadium zostanie wypłacone w ciągu 3 dni po zakończeniu przetargu.

Do ceny nieruchomości gruntowej osiągniętej w przetargu zostanie doliczony 22% podatek VAT, zgodnie z ustawą „o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r. z późn. zm. )

Koszty sporządzenia umów notarialnych i opłaty sądowe ponoszą nabywcy .

Osoba uczestnicząca w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości , a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się stosownym pełnomocnictwem .

W przetargu mogą brać udział polskie osoby prawne i fizyczne oraz cudzoziemcy, w rozumieniu ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości oraz w określonym terminie i miejscu.

Niedotrzymanie terminu zawarcia umowy notarialnej przez uczestnika , który przetarg wygra powoduje przepadek wadium , a przetarg czyni niebyłym .

Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 , poz.2108 ).
Ogłaszający ma prawo do odwołania ogłoszonego przetargu w formie właściwej dla jego ogłoszenia.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .


Lech Kiertyczak


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 10:42:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 10:43:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 10:43:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
791 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na oddanie w użytkowanie wieczyste gruntu wraz ze sprzedażą budynku usługowego

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA GUBIN
OGŁASZA
II PUBLICZNY PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

na oddanie w użytkowanie wieczyste na 99 lat gruntu wraz ze sprzedażą budynku usługowego.
Nieruchomość położona w Gubinie przy ulicy Żymierskiego składająca się z działki nr 488/5 o pow. 107 m² . Na działce usytuowany jest budynek usługowy o powierzchni użytkowej 29,80 m².


Cena wywoławcza gruntu wynosi - 6.000,00 zł
Cena wywoławcza budynku wynosi - 49.000,00 zł
razem cena wywoławcza nieruchomości - 55.000,00 zł

Do ceny wywoławczej nieruchomości zostaje doliczony 22% podatek VAT zgodnie z ustawa „o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r.)
Przetarg odbędzie się dnia 10 lutego 2006 roku o godz. 1000 w sali narad ( nr 15 ) Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24.
Przetarg przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.
Osoby biorące udział w przetargu winny wpłacić wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do dnia 07 lutego 2006 r. w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto PKO BP S.A. o/Gubin nr 13102054020000050200278747.
Ponad to osoby uczestnicząca w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości , a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się stosownym pełnomocnictwem .
Cena wylicytowana budynku oraz pierwsza opłata roczna, która będzie wynosiła 25% ceny wylicytowanej gruntu będą wymagane do dnia zawarcia aktu notarialnego.
Ponadto nabywca będzie ponosił opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego gruntu w wysokości 3 % wylicytowanej ceny gruntu, którą należy uiszczać z góry do dnia 31 marca każdego roku.
Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg zaliczone zostanie na poczet ceny kupna.
W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy notarialnej, wadium przepada na rzecz sprzedającego.
Osobom, które nie nabyły praw do nabycia przedmiotowych nieruchomości wadium zwraca się w ciągu 3 dni po zakończeniu przetargu.
Niedotrzymanie terminu zawarcia umowy notarialnej przez uczestnika , który przetarg wygra powoduje przepadek wadium , a przetarg czyni niebyłym .
Ogłaszający ma prawo do odwołania ogłoszonego przetargu w formie właściwej dla jego ogłoszenia.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .




Lech Kiertyczak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 10:26:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 10:26:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 10:26:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
775 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Gubinie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe, usługowo-mieszkaniowe

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA GUBINA
O G Ł A S Z A
pierwszy przetarg ustny nieograniczony


na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Gubinie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe , usługowo- mieszkaniowe

L.p.  Nr działki     Powi. ( m² )        Położenie          Cena wywoławcza           

1       230/7            883              ul.Róży Luksemburg       11.400,00zł           
budownictwo mieszkaniowe, zabudowa bliźniacza

2       230/8            695              ul.Róży Luksemburg         7.900,00zł           
budownictwo mieszkaniowe, zabudowa bliźniacza

3      68/107           436              ul.Pułaskiego                   6.700,00zł           
budownictow usługowo-mieszkaniowe

4*     118/5            5513             ul.Gdyńska                     38.000,00zł          
budownictwo mieszkaniowe, jednorodzinne

5*     118/6            2813             ul.Gdyńska                     28.000,00zł         
budownictwo mieszkaniowe, jednorodzinne

*/ na teren działek 118/5 , 118/6 została wydana decyzja o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na realizacji zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, konieczność przed uzyskaniem pozwolenia na budowę uzyskania decyzji o wyłączeniu z produkcji rolniczej i leśnej. Koszty z tym związane ponosi nabywca.

Nieruchomość stanowi własność Gminy Gubin o statusie miejskim .

Przetarg odbędzie się dnia 10 lutego 2006 r. o godz. 1000 w sali nr 15 Urzędu Miejskiego w Gubinie ul.Piastowska 24
Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wpłacić najpóźniej do dnia 07 lutego 2006 r. do godz. 1400 w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto PKO BP S.A. o/Gubin nr 13102054020000050200278747.

Przetarg przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.
Wadium osoby wygrywającej przetarg zostaje zaliczone na poczet ceny nabycia. Pozostałym osobom wadium zostanie wypłacone w ciągu 3 dni po zakończeniu przetargu.

Do ceny nieruchomości gruntowej zostaje doliczony 22% podatek VAT zgodnie z ustawa „o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r.)

Osoba uczestnicząca w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości , a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się stosownym pełnomocnictwem . Osoby będące cudzoziemcem w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców , zobowiązane są dostarczyć przed podpisaniem aktu notarialnego , zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na nabycie nieruchomości .

Niedotrzymanie terminu zawarcia umowy notarialnej przez uczestnika , który przetarg wygra powoduje przepadek wadium , a przetarg czyni niebyłym .
Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 , poz.2108 ).
Ogłaszający ma prawo do odwołania ogłoszonego przetargu w formie właściwej dla jego ogłoszenia.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .

Lech Kiertyczak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 09:59:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 09:59:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 09:59:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
748 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wydział Nieruchomości i Współpracy Zagranicznej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Naczelnik Wydziału:  KRZYSZTOF DZIURDZIEWICZ
 
tel.68 455 81 43
Do zakresu działania Wydziału Nieruchomości i Współpracy Zagranicznej należy:
1.realizacja procedury związanej z planowaniem przestrzennym, w tym:
a/ opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta, studiów, analiz i projektów zagospodarowania terenów,
b/ wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania oraz zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,
 
2.prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży /oddania w użytkowanie wieczyste/ nieruchomości stanowiących mienie gminy, w tym:
a/ zlecanie przygotowania dokumentacji geodezyjnej, operatów szacunkowych, nieruchomości, założenia ksiąg wieczystych,
b/sprzedaż lokali na rzecz najemców,
c/ sprzedaż(oddanie w użytkowanie wieczyste) gruntu w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania posiadanych działek lub zamiany,
d/ sprzedaż ( oddanie w użytkowanie wieczyste) nieruchomości w trybie przetargu,
e/ sprzedaży oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów,
 
3. nabywanie nieruchomości na majątek gminy w drodze komunalizacji, umowy sprzedaży, umowy zamiany, umowy darowizny i w innych możliwych formach,
 
4. prowadzenie i aktualizacja rzeczowej ewidencji składników mienia komunalnego obejmujących grunty i budynki,
 
5. prowadzenie ewidencji gruntów oddanych w wieczyste użytkowanie i trwały zarząd oraz naliczanie opłat z tego tytułu,
 
6.oddawanie w najem, dzierżawę i użyczenie nieruchomości gminy, w tym: przygotowywanie umów, prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
 
7.prowadzenie spraw dotyczących nadawania nazw ulicom oraz numerów porządkowych nieruchomościom w ramach prowadzonej ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUA),
 
8. fakturowanie należności z tytułu użytkowania wieczystego, najmu i dzierżawy,
 
9. wydawanie zaświadczeń o spłacie obciążeń hipotecznych,
 
10. aktualizacja opłat rocznych z tytułu oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste,
 
11.prowadzenie spraw z zakresu podziału, rozgraniczenia i scalania nieruchomości,
 
12. wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
 
13. prowadzenie księgi rachunkowej na podstawie danych elektronicznych (plik z systemu komputerowego)ewidencji przypisów i odpisów należności cywilno-prawnych,
 
14. prowadzenie księgi rachunkowej (ewidencji szczegółowej) w formie papierowej przypisów i odpisów wszelkich pozostałych opłat, nieopodatkowanych należności budżetowych i należności cywilno-prawnych w zakresie działania Wydziału (m.in. sprzedaż, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności, dokumentacja techniczna) oraz przekazywanie dokumentów do Wydziału Finansowego celem zaewidencjonowania w systemie komputerowym,
 
15. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz sporządzanie kwartalnych sprawozdań o wydanych decyzjach ustalających lokalizację inwestycji celu publicznego,
 
16.przygotowywanie projektów uchwał w sprawach gospodarowania mieniem gminy,
 
17.przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym zakresie współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie gminy,
 
18. koordynacja realizacji projektów unijnych,
 
19.wspólpraca ze Stowarzyszeniem Gmin Euroregion Sprewa-Nysa-Bóbr, Urzędem Marszałkowskim, Urzędem Wojewódzkim i innymi instytucjami w celu pozyskiwania środków unijnych oraz środków z innych źródeł pozabudżetowych,
 
20.przygotowywanie prezentacji Gubina na wystawach i targach,
 
21. koordynowanie współpracy z przygranicznym miastem Guben oraz innymi miastami partnerskimi,
 
22. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem dokumentów dotyczących rozwoju gminy,
 
23. współdziałanie z Gubińskim Domem Kultury w zakresie organizacji imprez miejskich, w tym święta Miejskiego "Wiosna nad Nysą'.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-11-09 14:26:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-11-09 14:26:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-10-20 13:15:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10702 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kierownictwo Urzędu Miejskiego w Gubinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
URZĄD MIEJSKI
ul.PIASTOWSKA 24
66-620 GUBIN
 
Burmistrz Miasta - Bartłomiej Bartczak
(tel.68 455-81-00)

Z-ca Burmistrza - Justyna Karpisiak
(tel.68 455-81-00)

Sekretarz Gminy - Maria Kużdżeń
(tel.68 455-81-37)

Skarbnik Gminy - Edyta Smiejan
(tel.68 455-81-06)
 
 
Naczelnicy Wydziałów Urzędu Miejskiego:
 
Wydział Finansowy 
Edyta Ponikiewska (tel.68 455-81-64)
 
Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej 
Joanna Orzechowska  (tel.68 455-81-43)
 
Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich
Regina Midzio-Kaczmarek (tel.68 455-81-10)
 
Wydział Komunalny i Inwestycji 
 Krzysztof Olifirowicz-Kalinowicz (tel.68 455-81-28)
 
Wydział Europejski
Krzysztof Dziurdziewicz (tel.68 455-81-07)
 
Pełnomocnik d/s Uzależnień 
Izabela Ratajczyk (tel.68 455-81-13)
 
Komendant Straży Miejskiej
Krzysztof Dubert (tel. 68 455-81-11) 
                                     

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-10-17 13:19:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-10-17 13:19:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-09-11 15:15:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
131144 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji