Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Ponowne konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta Gubina ponowne konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie ws. programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącycmi działalność pożytku publicznego na rok 2023, będą trwały od 14 do 27 grudnia 2022 r. W tym czasie wszystkie zainteresowane podmioty (organizacje pożytku publicznego) będą miały możliwość zgłaszania własnych uwag i propozycji do treści programu. Uwagi prosimy zgłaszać na formularzu konsultacji, który po wypełnieniu należy przesłać na adres poczty elektronicznej:
lub złożyć w Urzędzie Miejskim w Gubinie.
Zmianie uległa wysokość środków finansowych zaplanowanych na realizację zadań określonych w programie na 2023 rok w związku z powyższym zaistniała konieczność ponownego przeprowadzenia konsultacji nowego projektu programu współpracy.
Ogłoszony 5 grudnia 2022 r. otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych ze sfery pożytku publicznego w roku 2023 na zadania:
- nr 1 zapewnienie pomocy osobom bezdomnym, ubogim i potrzebującym poprzez prowadzenie jadłodajni,
- nr 2 zapewnienie pomocy osobom bezdomnym, ubogim i potrzebującym poprzez prowadzenie noclegowni,
- nr 3 wspieranie funkcjonowania na terenie miasta Gubina punktu charytatywnego udzielającego pomocy rzeczowej rodzinom i osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej,
- nr 4 wspieranie działań na rzecz kultywowania tradycji historycznych naszego regionu
Informuję, że wysokość środków zaplanowanych w projekcie budżetu na rok 2023 na ww. zadania nie uległa zmianie.
Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące konsultacji można uzyskać pod nr telefonu:
68 455 81 37Załączniki
Pobierz dane XML Ponowne konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023 Drukuj informację Ponowne konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Dobras |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-14 08:43:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Alicja Dobras |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-14 12:46:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Alicja Dobras |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-14 12:46:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1343 raz(y) |
Wykaz nr 20/MZUK/2022
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Gąsior |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-07 13:09:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Gąsior |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-07 13:10:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Gąsior |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-26 09:33:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 403 raz(y) |
Ogłoszenie w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 5a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Burmistrz Miasta Gubina zarządzeniem nr 376.2022 z dnia 6 grudnia 2022 r. ogłosił ponownie przeprowadzenie konsultacji z zainteresowanymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ww.ustawy, projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie ws. programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023.
Konsultacje będą trwały od 14 do 27 grudnia 2022 r. W tym czasie zostanie podany do publicznej wiadomości projekt uchwały ws. programu współpracy i wszystkie zainteresowane podmioty będą miały możliwość zgłaszania własnych uwag i propozycji do treści programu.
Pobierz dane XML Ogłoszenie w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023 Drukuj informację Ogłoszenie w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Dobras |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-06 14:04:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Alicja Dobras |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-06 14:07:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Alicja Dobras |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-06 14:07:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1345 raz(y) |
Ogłoszenia o konkursach na realizację zadań publicznych w roku 2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Miasta Gubina zarządzenie Nr 374.2022 z dnia 5 grudnia 2022 r. ogłosił otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych ze sfery pożytku publicznego w roku 2023
Zadanie nr 1 - zapewnienie pomocy osobom bezdomnym, ubogim i potrzebującym poprzez
prowadzenie jadłodajni
Preferowane będą oferty dotyczące:
1) urozmaiconych form dożywiania osób potrzebujących,
2) zapewnienia posiłków osobom potrzebującym co najmniej przez pięć dni w tygodniu.
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania i przekazanych podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego w roku 2022: 60 000 zł
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania w roku 2023: 80 000 zł
Zadanie nr 2 - zapewnienie pomocy osobom bezdomnym, ubogim i potrzebującym poprzez prowadzenie noclegowni
Preferowane będą oferty dotyczące:
1) zapewnienie całorocznego noclegu osobom bezdomnym,
2) zapewnienia osobom bezdomnym w okresie zimowym, w dni kiedy temperatura spada poniżej -5st.C, schronienia także w trakcie dnia,
3) zapewnienie osobom bezdomnym, w nadzwyczajnych sytuacjach, schronienia także w trakcie dnia.
Zadanie będzie realizowane w obiekcie stanowiącym własność gminy Gubin o statusie miejskim,
która pokrywa koszty jego utrzymania.
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania i przekazanych
podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego w roku 2022: 141 495 zł
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania w roku 2023: 187 200 zł
Zadanie nr 3- wspieranie funkcjonowania na terenie miasta Gubina punktu charytatywnego udzielającego pomocy rzeczowej rodzinom i osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej
Preferowane będą oferty dotyczące:
1) bezpłatnego dystrybuowania odzieży i żywności wśród osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej,
2) pozyskiwania z różnych źródeł odzieży i żywności z przeznaczeniem dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania i przekazanych podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego w roku 2022: 20 000 zł
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania w roku 2023: 20 000 zł
Zadanie nr 4- wspieranie działań na rzecz kultywowania tradycji historycznych naszego regionu
Preferowane będą oferty dotyczące:
1) organizacji różnorodnych form edukacji regionalnej mieszkańców Gubina,
2) sprawowania opieki nad miejscami pamięci historycznej na terenie miasta Gubina,
3) gromadzenia artefaktów z zakresu kultury materialnej ziemi gubińskiej.
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania i przekazanych podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego w roku 2022: 18 000 zł
Wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania w roku 2023: 18 000 zł
Dział I.
Zasady przyznawania dotacji
Zasady przyznawania dotacji
1. Dotacja może zostać przyznana oferentowi, który złoży w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu, prawidłowo wypełnioną i kompletna ofertę, sporządzona wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu ds. Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018r. poz. 2057).
2. Terminowe złożenie poprawnej i kompletnej oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji lub przyznaniem dotacji we wnioskowanej wysokości. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie.
3. Do udziału w konkursie ofert na realizację zadań, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu dopuszczony zostanie oferent, spełniający łącznie następujące wymogi formalne:
1) jest organizacja pozarządową lub podmiotem, o którym mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2014r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
2) jego cele statutowe są zbieżne z zadaniami określonymi w niniejszym ogłoszeniu,
3) złożył kompletną i poprawną ofertę w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu,
4) przewidział wkład własny przy realizacji zadania, o wykonanie którego się ubiega,
4. Rozpatrywane będą jedynie oferty kompletne i poprawne.
5. Oferta uznana zostanie za poprawna, gdy:
1) będzie zgodna z celami i założeniami konkursu,
2) będzie złożona na właściwym formularzu,
3) będzie złożona w terminie określonym w ogłoszeniu,
4) będzie złożona przez podmiot uprawniony,
5) będzie podpisana przez osoby uprawnione,
6) będzie zawierała sposób monitorowania zakładanych rezultatów,
7) będzie zawierała prawidłowe określenie rodzaju zadania publicznego (wynikającego z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) oraz tytułu zadania ( wynikającego z ogłoszenia o konkursie),
8) będzie spójna, tzn. będzie istniało logiczne powiązanie pomiędzy celami zadania, szczegółowym zakresem rzeczowym zadania, opisem poszczególnych planowanych działań a kosztorysem zadania i oczekiwanymi efektami realizacji,
9) działalność statutowa podmiotu będzie zgadzała się z dziedziną zadania publicznego będącego przedmiotem konkursu,
10) zadania będą realizowane w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2023r.
11) kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania będzie poprawna pod względem formalno-rachunkowym,
12) środki przeznaczone na realizację zadania zostaną wydatkowane w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców gminy Gubin o statusie miejskim,
6. Do oferty należy dołączyć statut organizacji.
7. Po upływie terminu na składanie ofert, określonym w niniejszym ogłoszeniu, złożone oferty nie podlegają uzupełnieniu ani korekcie.
8. W przypadku wpłynięcia równorzędnych propozycji realizacji zadania publicznego pierwszeństwo w wyborze oferty będą miały organizacje posiadające swoją siedzibę na terenie gminy Gubin o statusie miejskim.
9. Każde z zadań wymienionych w niniejszym ogłoszeniu rozpatrywane będzie oddzielnie. Dopuszcza się możliwość wyboru kilku podmiotów do wykonania jednego zadania.
10. Zlecenie realizacji zadania nastąpi po podpisaniu umowy w formie wsparcia zadania publicznego, wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie jego realizacji. Organizacja podejmująca się realizacji zadania publicznego zobowiązuje się do jego wykonania w zakresie i na zasadach określonych w umowie.
11. Oferent decydujący się na zawarcie umowy o wsparcie wykonania zadania publicznego powinien przedstawić:
1) zaktualizowany opis zadania, jeśli dotyczy,
2) zaktualizowany harmonogram realizacji zadania, jeśli dotyczy,
3) zaktualizowany kosztorys realizacji zadania, jeśli dotyczy.
12. Nie dotrzymanie terminu, o którym mowa w ust. 11 może zostać uznane za równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o udzielenie dotacji na realizację zadania publicznego.
13. W trakcie realizacji zadania zmiana harmonogramu i kosztorysu oraz warunków realizacji zadania możliwa będzie wyłącznie przed dokonaniem wydatków na realizację zadania, za zgodą Burmistrza, w formie aneksu do umowy na realizację zadania.
14. Organizacja realizująca zadanie publiczne będzie miała możliwość dokonywania samodzielnego - bez zgody Burmistrza - przesuwania środków finansowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami w kosztorysie, pod warunkiem, że zmiany te nie przekroczą 20% wartości poszczególnych pozycji kosztorysu.
Dział II.
Termin składania ofert
Termin składania ofert
1. Termin składania ofert na realizację zadania publicznego upływa 27 grudnia 2022 r.
2. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gubinie, ul.Piastowska 24. Na kopertach należy umieścić nazwę oferenta oraz nazwę zadania publicznego.
3. Oferty złożone przed 27 grudnia 2022 r. mogą być uzupełniane w zakresie wymogów formalnych do upływu tego terminu.
Dział III.
Kryteria stosowane przy wyborze oferty
Kryteria stosowane przy wyborze oferty
1. Wybór oferty dokonywany jest w oparciu o następujące kryteria:
1) ocena możliwości realizacji zadania przez dany podmiot,
2) ocena przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania (koszty nie mogą być zaniżone lub zawyżone),
3) ocena proponowanej jakości wykonania zadania oraz kwalifikacji osób, przy udziale których podmiot zamierza zrealizować zadanie publiczne (ocena jakości odnosi się do: bazy lokalowej, posiadanego sprzętu, proponowanego standardu realizacji zadania),
4) planowany przez dany podmiot udział środków finansowych własnych lub pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego (dotacja na realizację zadania publicznego przyznana określonemu podmiotowi może ulec pomniejszeniu w przypadku nie wykonania przez podmiot planowanego wkładu własnego),
5) planowany przez dany podmiot wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenie wolontariuszy i praca społeczna członków,
6) analiza i ocena realizacji zadań zleconych danemu podmiotowi w poprzednich latach, z uwzględnieniem rzetelności i terminowości oraz sposobu rozliczania otrzymywanych środków,
7) prawidłowość przygotowania oferty, ze szczególnym uwzględnieniem właściwej konstrukcji harmonogramu planowanych działań w ramach zadania publicznego, wraz z liczbowym określeniem efektów realizacji zadania,
8) przewidywaną liczbę adresatów zadania,
9) fakt pobierania lub nie pobierania odpłatności od adresatów zadania (preferowane będą oferty zakładające niepobieranie odpłatności od adresatów zadania) .
2. Komisja konkursowa może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Komisja konkursowa opiniują złożone oferty a ostatecznego wyboru oferty wraz z decyzją o wysokości kwoty dotacji dokonuje Burmistrz.
4. Otwarty konkurs ofert może zostać unieważniony w przypadku, gdy nie zostanie złożona żadna oferta.
5. Otwarty konkurs ofert może zostać nierozstrzygnięty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie będzie spełniać wymogów zawartych w ogłoszeniu o konkursie.
7. Po rozstrzygnięciu postępowania konkursowego informacja o wybranym oferencie zostanie opublikowany na stronie internetowej Urzędu Miejskiego, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gubinie.
Dział IV.
Komisje konkursowe
Komisje konkursowe
1. Komisja konkursowa powoływana jest przez Burmistrza w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego określonego w niniejszym ogłoszeniu.
2. W skład komisji konkursowej wchodzą:
1) przedstawiciele Burmistrza,
2) osoby reprezentujące organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z wyłączeniem osób reprezentujących organizacje biorące udział w konkursie.
3. W pracach komisji konkursowej mogą uczestniczyć także, z głosem doradczym, osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych określonych w konkursie.
6. Posiedzenia komisji konkursowej dokonującej wyboru ofert odbędą się w terminie do 30 grudnia 2022 r.
4. Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniach jej członkom nie przysługuje zwrot kosztów podróży.
5. Termin zgłaszania przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy swoich kandydatów do pracy w komisjach konkursowych upływa 27 grudnia 2022 r. Imię i nazwisko kandydata winno być zgłoszone do Burmistrza w formie pisemnej. Z możliwości wskazania swoich przedstawicieli do pracy w komisji konkursowej wyłączone są organizacje i podmioty biorące udział w konkursie.
Pobierz dane XML Ogłoszenia o konkursach na realizację zadań publicznych w roku 2023 Drukuj informację Ogłoszenia o konkursach na realizację zadań publicznych w roku 2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Dobras |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-05 12:39:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Alicja Dobras |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-05 12:54:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Alicja Dobras |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-05 12:54:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2645 raz(y) |
Wykaz nr 19/MZUK/2022
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Gąsior |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-05 10:00:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Gąsior |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-05 10:01:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Gąsior |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-26 09:33:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 376 raz(y) |
Wykaz nr 18/MZUK/2022
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Gąsior |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-02 13:12:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Gąsior |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-02 13:13:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Gąsior |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-26 09:33:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 407 raz(y) |
Wykaz nr 17/MZUK/2022
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Roman Gąsior |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-29 10:12:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Roman Gąsior |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-29 10:13:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Roman Gąsior |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-26 09:33:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 361 raz(y) |
Konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta Gubina konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie ws. programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącycmi działalność pożytku publicznego na rok 2023, będą trwały od 10 do 24 listopada 2022 r. W tym czasie wszystkie zainteresowane podmioty (organizacje pożytku publicznego) będą miały możliwość zgłaszania własnych uwag i propozycji do treści programu. Uwagi prosimy zgłaszać na formularzu konsultacji, który po wypełnieniu należy przesłać na adres poczty elektronicznej:
lub złożyć w Urzędzie Miejskim w Gubinie.
Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące konsultacji można uzyskać pod nr telefonu:
68 455 81 37
Załączniki
Pobierz dane XML Konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023 Drukuj informację Konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Dobras |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-10 15:42:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Alicja Dobras |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-10 15:59:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Alicja Dobras |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-10 16:07:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1408 raz(y) |
Ogłoszenie o przystąpieniu do zakupu paliwa stałego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie Art. 34 ust. 1 Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych gmina Gubin o statusie miejskim informuje o przystąpieniu do zakupu paliwa stałego (węgla kamiennego) z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych.
Pobierz dane XML Ogłoszenie o przystąpieniu do zakupu paliwa stałego Drukuj informację Ogłoszenie o przystąpieniu do zakupu paliwa stałego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Ziętka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-03 14:57:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Ziętka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-03 14:57:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Ziętka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-03 14:57:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2103 raz(y) |
Ogłoszenie w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 5a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Burmistrz Miasta Gubina zarządzeniem nr 339.2022 z dnia 2 listopada 2022 r. ogłosił przeprowadzenie konsultacji z zainteresowanymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ww.ustawy, projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie ws. programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023.
Konsultacje będą trwały od 10 do 24 listopada 2022 r. W tym czasie zostanie podany do publicznej wiadomości projekt uchwały ws. programu współpracy i wszystkie zainteresowane podmioty będą miały możliwość zgłaszania własnych uwag i propozycji do treści programu.
Pobierz dane XML Ogłoszenie w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023 Drukuj informację Ogłoszenie w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej w Gubinie w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Dobras |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-03 14:05:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Alicja Dobras |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-03 14:08:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Alicja Dobras |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-11-03 14:08:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1415 raz(y) |