Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich
Akapit nr 1 - brak tytułu
Naczelnik Wydziału: Ewa Selerska
tel. 68 455 81 10
Do zakresu działań Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich należy :
Do zakresu działań Wydziału Organizacji i Spraw Obywatelskich należy :
- Obsługa organizacyjna Rady Miejskiej
- Prowadzenie kancelarii Urzędu
- Załatwianie skarg i wniosków mieszkańców
- Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem referendów, wyborów do Sejmu i
Senatu, organów samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, ławników do Sądu
Rejonowego i Okręgowego, delegatów do Izb Rolniczych - Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu
- Wykonywanie czynności związanych z ewidencją ludności, wydawaniem dokumentów
stwierdzających tożsamość - Obsługa wniosków kierowanych za pośrednictwem Urzędu Miejskiego do CEIDG
- Prowadzenie kwalifikacji wojskowej
- Wykonywanie zadań z zakresu świadczeń na rzecz obrony kraju
- Koordynacja zadań gminy w zakresie zarządzania kryzysowego
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań gminy w zakresie obrony cywilnej
- Wykonywanie zadań związanych ze sprawowaniem przez gminę funkcji organu
prowadzącego szkół i przedszkoli - Realizacja miejskiego programu „Rodzina 3+” oraz wydawanie ogólnopolskich „Kart Dużej Rodziny”
- Prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów stypendia i zasiłki szkolne
- Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o dofinansowaniu kształcenia młodocianych
- Wydawanie licencji na wykonywanie drogowego przewozu osób
- Sprawowanie nadzoru nad Miejskim Ośrodkiem Sportu, Miejskim Ośrodkiem Pomocy
Społecznej - Współpraca z Warsztatami Terapii Zajęciowej
- Sprawowanie nadzoru nad z gminnymi instytucjami kultury, prowadzenie rejestrów instytucji kultury
- Wykonywanie zadań z zakresu stosunku pracy w odniesieniu do kierowników wszystkich
gminnych jednostek organizacyjnych oraz kierowników gminnych osób prawnych - Współpraca z organizacjami pozarządowymi na gruncie ustawy o pożytku i wolontariacie
- Przygotowywanie i upowszechnianie informacji o pracy samorządu gminnego
- Koordynacja w zakresie przygotowywania programów gminnych
- Przekazywanie uchwał Rady do kontroli legalności oraz do publikacji
- Podawanie uchwał i zarządzeń do publicznej wiadomości
- Zaopatrzenie Urzędu w materiały biurowe, druki i prasę
- Prowadzenie archiwum zakładowego
- Koordynacja zadań związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
- Prowadzenie spraw BHP i spraw socjalnych w Urzędzie
- Administrowanie budynkiem Urzędu
- Zabezpieczenie budynku Urzędu, oraz prowadzenie bieżących
napraw.
Pobierz dane XML Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich Drukuj informację Wydział Organizacji i Spraw Obywatelskich
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Regina Midzio-Kaczmarek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2003-07-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Selerska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2003-07-15 08:36:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2003-07-15 08:36:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewa Selerska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-13 14:29:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 52192 raz(y) |
Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego Drukuj informację Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Jans |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2003-07-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Jans |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2003-07-14 12:04:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2003-07-14 12:04:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-02-02 08:23:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7528 raz(y) |
Budżet gminy Gubin o statusie miejskim na 2003r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
UCHWAŁA nr IV/23/2003
RADY MIEJSKIEJ w GUBINIE
z dnia: 30 stycznia 2003 r.
RADY MIEJSKIEJ w GUBINIE
z dnia: 30 stycznia 2003 r.
w sprawie: Budżetu gminy Gubin o statusie miejskim na rok 2003.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” i lit. „i” oraz pkt 10, art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 109, art.112, art. 116 ust. 1 i 4, art. 122, art. 124 ust. 1, 2, 3, art. 128 ust. 2, art. 134 ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1014 ze zmianami)
uchwala się co następuje:
§ 1
1. Ustala się dochody budżetu w wysokości 25 279 880 zł, jak w załączniku Nr 1 do uchwały.
2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje:
1) dotacje na realizację zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej i innych zleconych ustawami w kwocie 1 528 427 zł, jak w załączniku Nr 3 do uchwały,
2) dotacje na realizację zadań na podstawie zawartych porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz administracją rządową w kwocie 37 662 zł, jak w załączniku Nr 4 do uchwały,
3) dotacje z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych gminy w kwocie 225 120 zł, jak w załączniku Nr 5 do uchwały,
4) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie
220 000 zł, jak w załączniku Nr 6 do uchwały.
§ 2
1. Ustala się wydatki budżetu gminy w kwocie 26 882 555 zł, jak w załączniku Nr 2 do uchwały.
2. Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:
1) Wydatki bieżące kwotę 22 286 955 zł, w tym:
a) kwotę 3 070 241 zł, z przeznaczeniem na wynagrodzenia i pochodne od
wynagrodzeń,
b) kwotę 10 727 574 zł, z przeznaczeniem na dotację podmiotową dla zakładów budżetowych,
c) kwotę 581 943 zł, z przeznaczeniem na dotację podmiotową dla instytucji kultury,
d) kwotę 195 400 zł, z przeznaczeniem na dotacje dla podmiotów nie zaliczonych do
sektora finansów publicznych,
e) kwotę 142 940 zł, na wydatki związane z obsługą długu gminy.
2) wydatki majątkowe w kwocie 4 595 600 zł, jak w załączniku Nr 10 do uchwały.
3) z kwoty dotacji, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. „b” przeznacza się na dotacje
podmiotowe dla zakładów budżetowych kwotę 10 727 574 zł, jak w załączniku Nr 7
do uchwały.
4) wydatki na realizację zadań na podstawie porozumień z innymi jednostkami samorządu
terytorialnego oraz administracją rządową w kwocie 37 662 zł, jak w załączniku Nr 4
do uchwały.
3. Ogólna kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje także:
1) wydatki w kwocie 1 528 427 zł na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami, jak w załączniku Nr 3 do uchwały,
2) wydatki w kwocie 220 000 zł na realizację zadań określonych w Programie Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, jak w załączniku Nr 6 do uchwały.
§ 3
1. Rozchody budżetu ustala się w kwocie 200 625 zł, w tym:
- na spłatę kredytu w Banku Ochrony Środowiska filia w Legnicy w kwocie 200 625 zł, zaciągniętego na termomodernizację budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gubinie i Szkoły Podstawowej nr 1 w Gubinie
2. Przychody budżetu ustala się w kwocie 1 803 300 zł, w tym:
- zaciągnięty kredyt w Banku Ochrony Środowiska filia w Legnicy w kwocie 1 803 300 zł, na termomodernizację budynku „Polsko-Niemieckie Centrum Szkoleniowo Doradcze. Ośrodek Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Przewlekle Chorych – kryta pływalnia w Gubinie
3. Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu zawiera załącznik Nr 9 do uchwały.
§ 4
Ustala się deficyt budżetowy w wysokości 1 602 675 zł, który zostanie pokryty kredytem zaciągniętym w Banku Ochrony Środowiska filia w Legnicy
§ 5
Ustala się plany przychodów i wydatków zakładów budżetowych, jak w załączniku nr 7 do uchwały.
§ 6
Ustala się przychody i wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
jak w załączniku Nr 8 do uchwały.
§ 7
Ustala się przychody i wydatki środków specjalnych pochodzących z opłat za zajęcie pasa drogowego, jak w załączniku Nr 11 do uchwały.
§ 8
Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 40 000 zł.
§ 9
Upoważnia się Burmistrza Miasta do:
1. zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w roku budżetowym deficytu budżetowego do wysokości 1 650 000 zł,
2. dokonywania zmian w planie wydatków, z wyłączeniem przeniesienia wydatków między działami,
3. zaciągania długu oraz spłat zobowiązań z tego tytułu do wysokości 300 000 zł,
4. upoważnienia w drodze zarządzenia kierowników jednostek organizacyjnych gminy do dokonywania zmian w planie wydatków jednostki w ramach tego samego rozdziału klasyfikacji budżetowej, za wyjątkiem wydatków na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatków majątkowych,
5. lokowania wolnych środków na rachunkach bankowych w innych bankach, niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy,
6. samodzielnego zaciągania zobowiązań, których suma nie może przekroczyć kwoty 500 000 zł,
7. udzielania pożyczek w roku budżetowym do wysokości 200 000 zł.
§ 10
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
§ 11
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2003 r. i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.
Pobierz dane XML Budżet gminy Gubin o statusie miejskim na 2003r. Drukuj informację Budżet gminy Gubin o statusie miejskim na 2003r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Jans |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2003-07-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Jans |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2003-07-09 12:09:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2003-07-10 12:34:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2003-07-10 12:34:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4548 raz(y) |