ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Przetarg na robotębudowlaną "Przebudowa ulicy Morskiej w Gubinie"

Akapit nr 1 - brak tytułu

KI-341/ 2 /2006                                                                         Gubin 2006.02.01.

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
z siedzibą w Gubinie ul. Piastowska 24,
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na robotę budowlaną
„Przebudowa ulicy Morskiej w Gubinie”

Zamawiający:
Gmina Gubin o statusie miejskim, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, woj. lubuskie,
tel. 068 / 455-81-00, fax. 068 / 455-81-02, e-mail: , www.gubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pok. nr 8 do dnia 29.03.2006r.

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – przebudowa drogi gminnej - ulicy Morskiej w Gubinie.
CPV - 45.23.31.20-6.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1.wykonanie utwardzonych nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych na podbudowie (warstwa wiążąca gr. 4 cm i ścieralna gr. 4 cm) – 2.610,44 m2 każda warstwa,
2.wykonanie utwardzonych nawierzchni wjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej, m. in.:
nawierzchnia chodnika z kostki kolorowej gr. 6 cm – 997,25 m2,
nawierzchnia wjazdów na podbudowie z kostki gr. 8 cm - 242 m2,
3.wykonanie odwodnienia jezdni, m.in.:
rurociągi z PVC – 52,50m,
studzienki ściekowe uliczne- 8 szt,

Miejsce wykonywania robót budowlanych – miasto Gubin, woj. lubuskie

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zadania – termin zakończenia robót – 31.08.2006r.

Wymagane wadium – 10.000 zł.

Termin związania ofertą – 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Miejsce i termin składania ofert – Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, termin – 29.03.2006r. godz. 12.00.

Miejsce i termin otwarcia ofert – Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 16, termin – 29.03.2006r. godz. 12.30.

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów jest Pani Bernadeta Krzysztofik – Inspektor ds. Inwestycji,          tel. 068 455-81-45, faks. 068 455-81-02, e-mail:

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
1.do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią :
kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 letni staż pracy w zawodzie,
2.wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to
w okresie prowadzenia tej działalności, min. 3 zadania z zakresu budowy dróg, w tym:
2 zadania z zakresu budowy dróg publicznych z mieszanek mineralno – bitumicznych
o wartości zadania min. 150.000,- zł każde, i 1 zadanie z zakresu budowy dróg publicznych, chodników, placów z kostki brukowej o wartości zadania min. 60.000 zł każde,
3.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości min. 100.000 zł,
4.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena

Data przesłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 01.02.2006r.


















Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-02-02 09:11:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-02-02 09:11:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-02-02 09:11:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
781 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na robotę budowlaną "Przebudowa ulic: Mylna, Krótka, Okrężna i Ukryta w Gubinie"

Akapit nr 1 - brak tytułu

KI-341/ 1 /2006 Gubin 2006.01.16.

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
z siedzibą w Gubinie ul. Piastowska 24,
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na robotę budowlaną
„Przebudowa ulic: Mylna, Krótka, Okrężna i Ukryta w Gubinie”

Zamawiający:
Gmina Gubin o statusie miejskim, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, woj. lubuskie,
tel. 068 / 455-81-00, fax. 068 / 455-81-02, e-mail: , www.gubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pok. nr 8 do dnia 10.03.2006r.

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - budowa dróg gminnych w Gubinie: ulica Mylna, Krótka, Okrężna i Ukryta. Długość dróg 1.020,5 m.
CPV - 45.23.31.20-6, 45.22.20.00-9, 45.23.00.00-8.
Zakres robót obejmuje:
1.wykonanie utwardzonych nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej, m. in.:
nawierzchnia jezdni z kostki szarej gr. 8 cm. na podbudowie -4.489 m2,
chodniki z kostki kolorowej gr. 6 cm (częściowo na podbudowie) - 2.502 m2,
wjazdy z kostki kolorowej gr. 6 cm na podbudowie - 288 m2,
2.wykonanie odwodnienia jezdni, m.in.:
rurociągi z PCV - 19,5m,
studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1200 mm - 1 szt.,
studzienki ściekowe uliczne- 6 szt,
3.przebudowa linii kablowej i napowietrznej NN i SN, m.in.:
demontaż słupów żelbetowych - 3 szt oraz przewodów i opraw oświetleniowych,
montaż słupów linii napowietrznej NN - 3 szt oraz opraw oświetlenia,
likwidacja kolizji linii kablowych NN - 230m,
likwidacja kolizji lini kablowej SN - 334m.

Miejsce wykonywania robót budowlanych – miasto Gubin, woj. lubuskie

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Termin wykonania zadania – termin zakończenia robót – 29.09.2006r.

Wymagane wadium – 20.000 zł.

Termin związania ofertą – 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Miejsce i termin składania ofert – Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, termin – 10.03.2006r. godz. 12.00.

Miejsce i termin otwarcia ofert – Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, pokój nr 16, termin – 10.03.2006r. godz. 12.30.

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów jest Pani Bernadeta Krzysztofik – Inspektor ds. Inwestycji, tel. 068 455-81-45, faks. 068 455-81-02, e-mail: 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
1.do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią :
kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 letni staż pracy w zawodzie,
kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci elektroenergetycznych NN i SN, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 letni staż pracy w zawodzie,
pracownika posiadającego uprawnienia elektryczne do eksploatacji w zakresie instalacji elektrycznych i sieci elektroenergetycznych do 15 kV,
2.wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 3 zadania z zakresu budowy dróg publicznych, chodników, placów z kostki brukowej o wartości zadania min. 300.000 zł każde,
3.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości min. 200.000 zł,
4.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Kryteria oceny ofert:
- najniższa cena

Data przesłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 13.01.2006r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-16 11:28:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-16 11:28:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-16 11:28:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
798 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na wykonanie oparatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, lokalowych i zabudowanych

Akapit nr 1 - brak tytułu


Gubin 03.01.2006r.

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
z siedzibą w Gubinie ul. Piastowska 24
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, lokalowych i zabudowanych na terenie miasta Gubina.

Zamawiający:
Gmina Gubin o statusie miejskim, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24, woj. Lubuskie,
tel. 068455-81-00, e-mail: .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego, pok. nr 9.
Przedmiotem zamówienia są zadania polegające na wykonaniu operatów szacunkowych w 2006 roku niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy z dnia z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ).
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
wykonanie wyceny lokali mieszkalnych
wykonanie wyceny lokali użytkowych
wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanych budynkiem jednorodzinnym
wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanych budynkami niemieszkalnymi
wykonanie wyceny gruntów zabudowanych
wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych
wykonanie wyceny nieruchomości rolnych
wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej w celu naliczenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego,
wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej zbywanej dotychczasowemu użytkownikowi
wykonanie inwentaryzacji budynków celem ustanowienia odrębnej własności lokali
wykonanie inwentaryzacji budowlanej
Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Umowa na wykonanie usług będzie obejmowała okres od podpisania umowy do 31.12.2006r.
Wadium nie jest wymagane.
Termin związania ofertą – 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w terminie do 02.02.2006r. do godz. 10°° w sekretariacie Urzędu Miejskiego ( pokój Nr 1 ).
Koperta powinna być oznaczona napisem „ PRZETARG – SZACOWANIE NIERUCHOMOŚCI”.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Pani Elżbieta Tomczyszyn
i Pan Tomasz Płocharz tel. 0684558139.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. nr 16 w dniu 02.02.2006r.
o godz.12°° .
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kryteria wyboru i ich znaczenie
cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia – 100%

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-04 09:32:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-04 09:32:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-04 09:32:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
736 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na wykonanie dokumentacji geodezyjnej dla celów prawnych dla nieruchomości gminnych położónych na terenie miasta Gubina

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin 03-01-2006r.

GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
z siedziba w Gubinie ul. Piastowska 24
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych dla nieruchomości
gminnych położonych na terenie miasta Gubina .


Zamawiający :
Gmina Gubin o statusie miejskim , 66-620 Gubin ul. Piastowska 24 , woj. lubuskie tel.
0-68/455-81-00 , e-mail : .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego , pok. nr 9.
Przedmiotem zamówienia są zadania polegające na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych powstałej w wyniku następujących prac geodezyjnych tj. :
1/ podziałów geodezyjnych ,
2/ rozgraniczeń nieruchomości
3/ wznowień granic
na terenie miasta Gubina w 2006 roku niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004r. Nr 261 , poz.2603 ze zm.) .
Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych .
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .
Umowa na wykonanie usług będzie obejmowała okres od podpisania umowy do 31-12-2006 r.
Wadium nie jest wymagane .
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w terminie do 2 lutego 2006 r. do godz. 1000 w sekretariacie Urzędu Miejskiego ( pok.nr 1 ).
Koperta powinna być oznaczona napisem „ PRZETARG – ROBOTY GEODEZYJNE ”.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest Pani Elżbieta Tomczyszyn i Pan Tomasz Płocharz tel.0-68/45-58-133 .
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. Nr 16 w dniu 2 lutego 2006r.
o godz. 1200 .

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
Kryteria wyboru i ich znaczenie
- cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia –100 %.









Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-04 09:28:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-04 09:28:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-04 09:28:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
841 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budżet Gminy Gubin o Statusie Miejskim na ro 2006

Akapit nr 1 - brak tytułu

UCHWAŁA nr XXXVIII/375/2005
RADY MIEJSKIEJ w GUBINIE
z dnia: 30 grudnia 2005 r.

w sprawie: Budżetu gminy Gubin o statusie miejskim na rok 2006.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” i lit. „i” oraz pkt 10, art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 109, art.110 ust. 1, 2, art.112 ust.1, ust. 2 pkt 1, art. 116 ust. 1,2,3 i 4, art. 117 ust. 1 i 2 art. 122, art. 124 ust. 1, 2, 3, art. 128 ust. 2, art. 134 ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 ze zm.)
uchwala się co następuje:
§ 1

1. Ustala się dochody budżetu w wysokości 31 440 196 zł, jak w załączniku Nr 1 do uchwały.
2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje:
1)dotacje na realizację zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej i innych zleconych ustawami w kwocie 4 084 808 zł, jak w załączniku Nr 3 do uchwały,
2)dotacje na realizację zadań na podstawie zawartych porozumień z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz administracją rządową w kwocie 374 349 zł, jak w załączniku Nr 4 do uchwały,
3)dotacje na realizację własnych zadań bieżących gmin w kwocie 630 300 zł, jak w załączniku nr 5 do uchwały,
4)dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 312 000 zł, jak w załączniku Nr 6 do uchwały.

§ 2

1.Ustala się wydatki budżetu gminy w kwocie 33 271 346 zł, jak w załączniku Nr 2 do uchwały.
2.Z wydatków, o których mowa w ust. 1 przeznacza się łącznie na:
1) Wydatki bieżące kwotę 29 489 913 zł, w tym:
a)kwotę 3 898 321 zł, z przeznaczeniem na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń,
b)kwotę11 513 588 zł z przeznaczeniem na dotację podmiotową dla zakładów budżetowych,
c)kwotę 285 000 zł z przeznaczeniem na dotację przedmiotową dla zakładu budżetowego
d)kwotę 719 665 zł, z przeznaczeniem na dotację podmiotową dla instytucji kultury,
e)kwotę 281 000 zł, z przeznaczeniem na dotacje na realizację zadań publicznych gminy,
f)kwotę 336 870 zł, na wydatki gminy związane z obsługą długu.
g)kwotę 11 396 zł, na wydatki gminy z tytułu poręczeń udzielonych przez gminę.
2) wydatki majątkowe w kwocie 3 781 433 zł, jak w załączniku Nr 10 do uchwały.
3) z kwoty dotacji, o których mowa w ust. 2 pkt 1 lit. „b” przeznacza się na dotacje
podmiotowe dla zakładów budżetowych kwotę 11 280 586 zł, jak w załączniku Nr 7
do uchwały.
4) wydatki na realizację zadań na podstawie porozumień z innymi jednostkami samorządu
terytorialnego oraz administracją rządową w kwocie 374 349 zł, jak w załączniku Nr 4
do uchwały.
3. Ogólna kwota wydatków określona w ust. 1 obejmuje także:
1)wydatki w kwocie 4 084 808 zł na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami, jak w załączniku Nr 3 do uchwały,
2)wydatki w kwocie 312 000 zł na realizację zadań określonych w Programie Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, jak w załączniku Nr 6 do uchwały.
3)Wydatki w kwocie 630 300 zł na realizację własnych zadań bieżących gminy, jak w załączniku
Nr 5 do uchwały

§ 3

1.Rozchody budżetu ustala się w kwocie 2 568 850 zł, w tym:
na spłatę kredytu w Banku Ochrony Środowiska filia w Legnicy w kwocie 387 321 zł, zaciągniętego na termomodernizację budynku krytej pływalni w Gubinie ,
na spłatę kredytu w banku PKO BP S.A. Oddział w Gubinie w kwocie 277 200 zł, zaciągniętego na rozbudowę i modernizację „Polsko-Niemieckiego Centrum Szkoleniowo Doradczego. Ośrodek Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Przewlekle Chorych – kryta pływalnia ,
na spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze
w kwocie 13 569 zł , zaciągniętego na budowę drogi Okrzei ,
na spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze
w kwocie 50 081 zł , zaciągniętego na budowę mostu w ciągu ul.Słowackiego ,
- na spłatę kredytu zaciągniętego w Banku BPH Oddział w Gubinie w kwocie 60 000 zł , zaciągniętego na realizację zadania inwestycyjnego p.n. „Lubuska sieć obszarów aktywności gospodarczej - miasta przyjazne inwestorom „ ,
na spłatę pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w kwocie 400 000 zł zaciągniętej na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Lubuska sieć obszarów aktywności gospodarczej – miasta przyjazne inwestorom”,
na spłatę pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w kwocie 8 796 zł , zaciągniętej na termomodernizację budynku Przedszkola nr 2 w Gubinie.
na spłatę pożyczki na prefinansowanie zaciągniętej w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Zielonej Górze w kwocie 1 371 883 zł na zapewnienie płynności finansowej projektów realizowanych w ramach ZPORR priorytet 3 - Rozwój lokalny
2.Przychody budżetu ustala się w kwocie 4 400 000 zł, w tym:
ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę w kwocie 4 400 000 zł na sfinansowanie wydatków związanych z drogami i infrastrukturą drogową , gospodarką komunalną i mieszkaniową , oświatą , kulturą fizyczną .

3.Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu zawiera załącznik Nr 9 do uchwały.

§ 4

Ustala się deficyt budżetu w kwocie 1 831 150 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi ze sprzedaży papierów wartościowych wyemitowanych przez gminę .

§ 5

Ustala się plany przychodów i wydatków zakładów budżetowych, jak w załączniku nr 7 do uchwały.

§ 6

Ustala się przychody i wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
jak w załączniku Nr 8 do uchwały.

§ 7

Ustala się limity wydatków budżetowych na wieloletni program inwestycyjny, jak w załączniku nr 11.

§ 8

1.Tworzy się rezerwę ogólną w wysokości 246 000 zł.
2.Tworzy się rezerwę celową na zadania inwestycyjne w wysokości 884 590 zł.

§ 9

Ustala się łączną kwotę poręczeń w wysokości 1 866 000 zł

§ 10

Upoważnia się Burmistrza Miasta do:
1.zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w roku budżetowym deficytu budżetowego do wysokości 1 000 000 zł,
2.dokonywania zmian w planie wydatków, z wyłączeniem przeniesienia wydatków między działami,
3.zaciągania długu oraz spłat zobowiązań z tego tytułu ,
4.upoważnienia w drodze zarządzenia kierowników jednostek organizacyjnych gminy do dokonywania zmian w planie wydatków jednostki w ramach tego samego rozdziału klasyfikacji budżetowej, za wyjątkiem wydatków na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatków majątkowych,
5.lokowania wolnych środków na rachunkach bankowych w innych bankach, niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy,
6.samodzielnego zaciągania zobowiązań, których suma nie może przekroczyć kwoty 1000 000 zł,

§ 11


Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.

§ 12

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2006 r. i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 12:43:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 12:43:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 12:43:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3667 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na sprzedaż nieruchomości

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA GUBINA
O G Ł A S Z A
drugi przetarg ustny nieograniczony

na sprzedaż następujących nieruchomości niezabudowanych położonych w Gubinie :


L.p.  Nr dz.      Pow.( m² )      Położenie          Cena wywoławcza     Wysokość wadium     

      29          12.921         ul.Armii Ludowej        137.000,00zł             13.740,00          
budownictwo mieszkaniowo-usługowe

2*     8/4         3.768          ul.Chodkiewicza          56.000,00zł              5.600,00zł       
budownictwo  usługowe

3     23/16        799            ul.Długa                       17.500,00zł              1.750,00zł       
budownictwo mieszkaniowe

4      138          592            ul. Kasprzaka               13.000,00zł               1.300,00         
budownoictwo mieszkaniowe


*/ na teren działki 8/4 została wydana decyzja o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na realizacji zabudowy usługowej i handlowej związanej z ogrodnictwem w I etapie oraz zabudowy mieszkaniowo- usługowej w II etapie - konieczność przed uzyskaniem pozwolenia na budowę uzyskania decyzji o wyłączeniu z produkcji rolniczej i leśnej. Koszty z tym związane ponosi nabywca.

Nieruchomość stanowi własność Gminy Gubin o statusie miejskim .

Przetarg odbędzie się dnia 10 lutego 2006 r. od godz.1000 w sali nr 15 Urzędu Miejskiego w Gubinie ul. Piastowska 24 .
Wadium należy wpłacić na konto : PKO BP S.A. o/Gubin nr 13102054020000050200278747, w takim terminie , aby najpóźniej w dniu 07 lutego 2006r. , wymagana kwota znajdowała się na koncie Urzędu Miasta w Gubinie .
Przetarg przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.
Wadium osoby wygrywającej przetarg zostaje zaliczone na poczet ceny nabycia. Pozostałym osobom wadium zostanie wypłacone w ciągu 3 dni po zakończeniu przetargu.

Do ceny nieruchomości gruntowej osiągniętej w przetargu zostanie doliczony 22% podatek VAT, zgodnie z ustawą „o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r. z późn. zm. )

Koszty sporządzenia umów notarialnych i opłaty sądowe ponoszą nabywcy .

Osoba uczestnicząca w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości , a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się stosownym pełnomocnictwem .

W przetargu mogą brać udział polskie osoby prawne i fizyczne oraz cudzoziemcy, w rozumieniu ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości oraz w określonym terminie i miejscu.

Niedotrzymanie terminu zawarcia umowy notarialnej przez uczestnika , który przetarg wygra powoduje przepadek wadium , a przetarg czyni niebyłym .

Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 , poz.2108 ).
Ogłaszający ma prawo do odwołania ogłoszonego przetargu w formie właściwej dla jego ogłoszenia.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .


Lech Kiertyczak


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 10:42:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 10:43:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 10:43:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
799 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na oddanie w użytkowanie wieczyste gruntu wraz ze sprzedażą budynku usługowego

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA GUBIN
OGŁASZA
II PUBLICZNY PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

na oddanie w użytkowanie wieczyste na 99 lat gruntu wraz ze sprzedażą budynku usługowego.
Nieruchomość położona w Gubinie przy ulicy Żymierskiego składająca się z działki nr 488/5 o pow. 107 m² . Na działce usytuowany jest budynek usługowy o powierzchni użytkowej 29,80 m².


Cena wywoławcza gruntu wynosi - 6.000,00 zł
Cena wywoławcza budynku wynosi - 49.000,00 zł
razem cena wywoławcza nieruchomości - 55.000,00 zł

Do ceny wywoławczej nieruchomości zostaje doliczony 22% podatek VAT zgodnie z ustawa „o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r.)
Przetarg odbędzie się dnia 10 lutego 2006 roku o godz. 1000 w sali narad ( nr 15 ) Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24.
Przetarg przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.
Osoby biorące udział w przetargu winny wpłacić wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej najpóźniej do dnia 07 lutego 2006 r. w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto PKO BP S.A. o/Gubin nr 13102054020000050200278747.
Ponad to osoby uczestnicząca w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości , a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się stosownym pełnomocnictwem .
Cena wylicytowana budynku oraz pierwsza opłata roczna, która będzie wynosiła 25% ceny wylicytowanej gruntu będą wymagane do dnia zawarcia aktu notarialnego.
Ponadto nabywca będzie ponosił opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego gruntu w wysokości 3 % wylicytowanej ceny gruntu, którą należy uiszczać z góry do dnia 31 marca każdego roku.
Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg zaliczone zostanie na poczet ceny kupna.
W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy notarialnej, wadium przepada na rzecz sprzedającego.
Osobom, które nie nabyły praw do nabycia przedmiotowych nieruchomości wadium zwraca się w ciągu 3 dni po zakończeniu przetargu.
Niedotrzymanie terminu zawarcia umowy notarialnej przez uczestnika , który przetarg wygra powoduje przepadek wadium , a przetarg czyni niebyłym .
Ogłaszający ma prawo do odwołania ogłoszonego przetargu w formie właściwej dla jego ogłoszenia.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .




Lech Kiertyczak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 10:26:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 10:26:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 10:26:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
787 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Gubinie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe, usługowo-mieszkaniowe

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA GUBINA
O G Ł A S Z A
pierwszy przetarg ustny nieograniczony


na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Gubinie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe , usługowo- mieszkaniowe

L.p.  Nr działki     Powi. ( m² )        Położenie          Cena wywoławcza           

1       230/7            883              ul.Róży Luksemburg       11.400,00zł           
budownictwo mieszkaniowe, zabudowa bliźniacza

2       230/8            695              ul.Róży Luksemburg         7.900,00zł           
budownictwo mieszkaniowe, zabudowa bliźniacza

3      68/107           436              ul.Pułaskiego                   6.700,00zł           
budownictow usługowo-mieszkaniowe

4*     118/5            5513             ul.Gdyńska                     38.000,00zł          
budownictwo mieszkaniowe, jednorodzinne

5*     118/6            2813             ul.Gdyńska                     28.000,00zł         
budownictwo mieszkaniowe, jednorodzinne

*/ na teren działek 118/5 , 118/6 została wydana decyzja o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na realizacji zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, konieczność przed uzyskaniem pozwolenia na budowę uzyskania decyzji o wyłączeniu z produkcji rolniczej i leśnej. Koszty z tym związane ponosi nabywca.

Nieruchomość stanowi własność Gminy Gubin o statusie miejskim .

Przetarg odbędzie się dnia 10 lutego 2006 r. o godz. 1000 w sali nr 15 Urzędu Miejskiego w Gubinie ul.Piastowska 24
Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej należy wpłacić najpóźniej do dnia 07 lutego 2006 r. do godz. 1400 w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto PKO BP S.A. o/Gubin nr 13102054020000050200278747.

Przetarg przeprowadzi komisja przetargowa w składzie wyznaczonym w § 1 ust. 1 pkt.1 Zarządzenia nr XXIV/2004 Burmistrza Miasta Gubina z dnia 2 listopada 2004 r.
Wadium osoby wygrywającej przetarg zostaje zaliczone na poczet ceny nabycia. Pozostałym osobom wadium zostanie wypłacone w ciągu 3 dni po zakończeniu przetargu.

Do ceny nieruchomości gruntowej zostaje doliczony 22% podatek VAT zgodnie z ustawa „o podatku od towarów i usług ” z 11 marca 2004 r. ( Dz.U. Nr 54 poz. 535 z 2004r.)

Osoba uczestnicząca w przetargu musi okazać dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości , a osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną musi okazać się stosownym pełnomocnictwem . Osoby będące cudzoziemcem w rozumieniu ustawy z dnia 24 marca 1920 r. o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców , zobowiązane są dostarczyć przed podpisaniem aktu notarialnego , zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na nabycie nieruchomości .

Niedotrzymanie terminu zawarcia umowy notarialnej przez uczestnika , który przetarg wygra powoduje przepadek wadium , a przetarg czyni niebyłym .
Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz.U. Nr 207 , poz.2108 ).
Ogłaszający ma prawo do odwołania ogłoszonego przetargu w formie właściwej dla jego ogłoszenia.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela Wydział Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gubinie, ul. Piastowska 24, tel. 4558133 .

Lech Kiertyczak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Regina Midzio-Kaczmarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-03 09:59:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-03 09:59:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-03 09:59:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
760 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji